quote:
De massastart wint Groenewoud vaak ook gewoon ook als de rest van haar onderdelen niet top zijn, al is Lollo wel ontketend natuurlijk.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vrouwen relay, vrouwen TP en de 1500m zijn kansloos ja.
Laat staan wat er in deze vorm nog meer mogelijk is bij het shorttrack.
Laten afweten? We hebben sinds Kramer en de meltdown van Roest toch geen fatsoenlijke stayer meer? Dat je het van een 40 jarige moet hebben zegt genoeg. De rest is matig.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:09 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De mannen en vooral lange afstanden bij het langebaanschaatsen laten het afweten. Ploegenachtervolging blijft lachwekkend.
3 km vrouwen leek me vooraf een grotere kans dan de mixed relay eigenlijkquote:Op maandag 16 februari 2026 08:03 schreef alpeko het volgende:
[..]
Laten afweten? We hebben sinds Kramer en de meltdown van Roest toch geen fatsoenlijke stayer meer? Dat je het van een 40 jarige moet hebben zegt genoeg. De rest is matig.
Feitelijk missen we alleen de ‘zekere’ gouden voor de mixed relay. Maar van ‘t Wout pakt wel 2 onverwachte gouden plakken individueel.
Wie moest dat doen dan? Groenewoud en Beune waren al niet best op het OKT.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
3 km vrouwen leek me vooraf een grotere kans dan de mixed relay eigenlijk
Huh? Groenewoud vloog daar juistquote:Op maandag 16 februari 2026 10:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wie moest dat doen dan? Groenewoud en Beune waren al niet best op het OKT.
Een medaille voor Beune was wel logisch. Maar die heeft een stukje mentale klap gehad van de 1500 denk ik.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wie moest dat doen dan? Groenewoud en Beune waren al niet best op het OKT.
Bart Swings heeft ook goud gewonnen voor België.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:28 schreef Coppi het volgende:
Wat kunnen we lekker zeuren zeg over gemiste medailles. België heeft in de gehele geschiedenis maar 9 medailles gehaald waarvan 2 gouden (2 voor bobsleeën). Die gouden medailles is zowat de Nederlandse opbrengst van een weekend. Niet van een gehele eeuw.
Die van Swings wordt niet meegeteld voor België?quote:Op maandag 16 februari 2026 10:28 schreef Coppi het volgende:
Wat kunnen we lekker zeuren zeg over gemiste medailles. België heeft in de gehele geschiedenis maar 9 medailles gehaald waarvan 2 gouden (2 voor bobsleeën). Die gouden medailles is zowat de Nederlandse opbrengst van een weekend. Niet van een gehele eeuw.
Mondjes snoeren hierquote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat gaat wel een stuk lastiger worden deze OS vrees ik. Buiten dat dit topic natuurlijk een gebbetje is, zijn de vooruitzichten deze OS een stuk minder rooskleurig en zouden ze inderdaad wel eens de slechste in tijden kunnen worden.
Ik had er vorige week om deze tijd ook een stuk minder vertrouwen in dan nu moet ik zeggen.quote:
Dit topic is traditie juist omdat het altijd pas laat op gang komt.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had er vorige week om deze tijd ook een stuk minder vertrouwen in dan nu moet ik zeggen.
Vooral lachen omdat ze bij de zomerspelen met jasje trekken beginnen, toen zat iedereen in zak en as.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit topic is traditie juist omdat het altijd pas laat op gang komt.
En ook omdat er best wat misging in de 1e dagen bij de laatste Spelen met oa plankjes, lekke banden, tactische missers en wat allemaal nog meer.. de verwachting was dat er nu ook wel een medaille zou komen op de 1e dagquote:Op maandag 16 februari 2026 13:16 schreef Remco het volgende:
[..]
Vooral lachen omdat ze bij de zomerspelen met jasje trekken beginnen, toen zat iedereen in zak en as.
Ik reageer op mezelf Hans.quote:Op maandag 16 februari 2026 15:00 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk wel dat dit topic nogal tongue in cheek is?
Dat is inderdaad 1 van de 2 gouden medailles. Ik zie dat ik niet duidelijk was. Er zijn een zilveren en een bronzen gewonnen bij het bobben. Dus 2 van de 9. Niet 2 van de 2 gouden.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:39 schreef Remco het volgende:
[..]
Bart Swings heeft ook goud gewonnen voor België.
Dat is inderdaad 1 van de 2 gouden medailles. Ik zie dat ik niet duidelijk was. Er zijn een zilveren en een bronzen gewonnen bij het bobben. Dus 2 van de 9. Niet 2 van de 2 gouden.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die van Swings wordt niet meegeteld voor België?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |