Kuch Eurosport of HBOmaxquote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:07 schreef Remco het volgende:
Ik vraag me altijd af of zo'n Roelfs nu echt langlaufen elk weekend kijkt of een week op de namen heeft gestudeerd.
Die kijkt in een periode van vier jaar een handvol wedstrijden binnen twee weken.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:07 schreef Remco het volgende:
Ik vraag me altijd af of zo'n Roelfs nu echt elk weekend langlaufen kijkt of een week op de namen heeft gestudeerd.
Die heeft gewoon even ChatGPT geraadpleegd 10 min voor de start.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:07 schreef Remco het volgende:
Ik vraag me altijd af of zo'n Roelfs nu echt langlaufen elk weekend kijkt of een week op de namen heeft gestudeerd.
Ja nu niet meer neequote:
Droom aan Diggilenquote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:17 schreef franklop het volgende:
Ik sta ondertussen tomatensoep te maken. Dus voor wie wilt
Is wel met speelgoedtomaten gemaakt
Goed dat je het zegt, ik moet even wat tomatensoep uit de vriezer halen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:17 schreef franklop het volgende:
Ik sta ondertussen tomatensoep te maken. Dus voor wie wilt
Is wel met speelgoedtomaten gemaakt
Nietquote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:19 schreef franklop het volgende:
Hoe gaan de Zweden dit nog verspelen?
Tja, die eerste 10km is wel waar zij het grootste verschil moet makenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:19 schreef Faraday01 het volgende:
Slind gaat gewoon op het vlakke op kop boren
Wat een onzinquote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:25 schreef franklop het volgende:
Ondertussen is de tomatensoep hier afgekeurd, want er zaten tomaten in
Struggels
Ook niet waar. Je moet gewoon heel erg hard je best doenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat een onzin
Het geheim is gewoon dat je moet zorgen dat je sneller bij de finish komt dan de anderen, in minder tijd als het ware.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |