Correctquote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:48 schreef franklop het volgende:
Met Bruna op de 10e, 12e en 18e denk ik?
Zo ongeveer ja.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:52 schreef franklop het volgende:
Skitalon iets langer dan een uur denk ik?
quote:Langlaufer baalt: wifi werkt niet
De Noorse langlaufer Johannes Klaebo is gefrustreerd: de wifi op zijn hotel kamer werkt niet, en dat terwijl hij voor ontspanning graag videogames speelt. "Het internetsignaal was iets te zwak gisteren. Nu moeten we ze aan het werk zetten en kijken of iemand het kan herstellen."
"Desnoods komt er iemand die me een kabel geeft, dan zijn de Spelen gered. Ik ben ervan afhankelijk dus ik ben bereid een hoop te betalen."
Diggins als ze er na de klassieke stijl nog goed bij zit. Verder iedereen uit Zweden vooral. Weng en Stadlober als outsiders, misschien ook een Finse.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:58 schreef franklop het volgende:
Ok ik heb laatste jaren vooral de live timings van Bruna gevolgd.
Wie zijn de favorieten nu?
Net hem tot koning van de Spelen gemaakt, krijg je ditquote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:00 schreef franklop het volgende:
Ah en Diggins nu aan laatste toernooi bezig toch? Als ik het me goed herinner van de socials
De mof is ook livequote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:02 schreef Redefine het volgende:
En de start, de start met Jan Roelfs.
Nouja zoals we gewend zijn bij de NOS de start net gemist.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:02 schreef Redefine het volgende:
En de start, de start met Jan Roelfs.
Heeft ze al een pin met haar geruildquote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:04 schreef heywoodu het volgende:
Juichen voor Rosie Fordham ook natuurlijk
Geen idee maar ze heeft een Australische pin, weet niet of het van Fordham wasquote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heeft ze al een pin met haar geruildtoch leuke bijdrage geleverd met haar schroeiprestatie tegen Jacque
Dat is alleen omdat Johaug er niet meer bij is en bij de eerste klim iedereen versmachtquote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik krijg altijd van die Nascar vibes bij de klassieke stijl.
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:07 schreef Remco het volgende:
Ik vraag me altijd af of zo'n Roelfs nu echt langlaufen elk weekend kijkt of een week op de namen heeft gestudeerd.
Je bent positief met je week, die heeft vanochtend nog snel wat dingen doorgenomen van een blaadje vol met fouten gemaakt door een nepo stagiair die het ook nooit kijkt.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:07 schreef Remco het volgende:
Ik vraag me altijd af of zo'n Roelfs nu echt langlaufen elk weekend kijkt of een week op de namen heeft gestudeerd.
Kuch Eurosport of HBOmaxquote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:07 schreef Remco het volgende:
Die kijkt in een periode van vier jaar een handvol wedstrijden binnen twee weken.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:07 schreef Remco het volgende:
Ik vraag me altijd af of zo'n Roelfs nu echt elk weekend langlaufen kijkt of een week op de namen heeft gestudeerd.
Die heeft gewoon even ChatGPT geraadpleegd 10 min voor de start.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:07 schreef Remco het volgende:
Ja nu niet meer neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |