Absoluut.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:40 schreef LionHeart het volgende:
Maar je moet echt ver vandaan blijven bij iemand als Chess.
Zoenen op tv en vrijen en dan zeggen dat je rustig aan wilt doen, is wel komisch.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:39 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ze wist het al binnen 2 minuten
Ze liegt dat ze barst, alleen dat kaartje al met Noah zijn naam erop hoe gemeen is dat. En dan in de slachtofferrol en het bekende "Het ligt aan mij niet aan jou" gezeik.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:35 schreef Scottie16 het volgende:
Thomas is een goeie jongen, chess weet niet wat ze wil. Ze ziet zelf niet dat ze flirt met noah
en een hartje maken met je vingers als je voor Noah zit is echt heel normaal.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze liegt dat ze barst, alleen dat kaartje al met Noah zijn naam erop hoe gemeen is dat. En dan in de slachtofferrol en het bekende "Het ligt aan mij niet aan jou" gezeik.
Ze wil niet dat hij haar naait...boehoee ik had het al zo slecht in mijn vorige relatie.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en een hartje maken met je vingers als je voor Noah zit is echt heel normaal.
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en een hartje maken met je vingers als je voor Noah zit is echt heel normaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |