Na 2023 nu weer een hoop nieuwe Amerikanen met oma's of betovergrootvaders met Italiaanse roots.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:33 schreef Riofan83 het volgende:
Italië presenteert zich deze WBC wel als by far sterkste Europese land. Voor het enige Olympische ticket voor een Europees land (volgend jaar tijdens de Premier 12) zijn de Italianen wel enorm favoriet. Terwijl ik tot deze week dacht dat Nederland daar ook echt wel een goede kans op zou maken. Heeft Italië ineens beschikking over nieuwe topspelers ofzo? Hun resultaten zijn echt indrukwekkend!
Europa deelt dat ene Olympische ticket trouwens met Oceanië, dus zal de strijd om LA28 gaan tussen Italië, Israël, Australië, Nederland en nog twee andere landen (vermoedelijk Tsjechië en GB).
Alleen daarom al hoop ik dat Venezuela gaat winnen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:17 schreef MadMaster het volgende:
Venezuela - USA is de finale.
Hadden die 2 onlangs ook niet iets met elkaar?
IJshockey doen de Italianen dat ook.quote:Op zondag 15 maart 2026 17:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Na 2023 nu weer een hoop nieuwe Amerikanen met oma's of betovergrootvaders met Italiaanse roots.
Had natuurlijk te maken met de OS in eigen land.quote:
NHL-meden toen de OS meestal wel... Nog steeds hebben ze wel veel dubbele paspoorten in het team. https://www.eliteprospects.com/team/11822/italy-all?tab=statsquote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Had natuurlijk te maken met de OS in eigen land.
Zat geen enkele NHL speler bij toen volgens mij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |