Dat wist ik nietquote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:21 schreef WAvanBuren het volgende:
Over Tutberidze gesprokennu haar dochter op het ijs.
Spannend. Hup Nippon!quote:Op zondag 8 februari 2026 21:36 schreef Felagund het volgende:
Japan en VS met een gelijk aantal punten in de teamwedstrijd, dadelijk het laatste onderdeel: de vrije kuur bij de mannen.
VS lijkt mij nog wel favoriet met Malinin. Zou zuur zijn voor Japan als ze met 5 onderdelen die ze winnen alsnog niet het goud zouden pakken.quote:
Zit die verschrikkelijke adjudant van de oranje man hier ook weer in het publiek?quote:Op zondag 8 februari 2026 21:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
VS lijkt mij nog wel favoriet met Malinin. Zou zuur zijn voor Japan als ze met 5 onderdelen die ze winnen alsnog niet het goud zouden pakken.
Dit is niet dezelfde Japannerquote:Op zondag 8 februari 2026 21:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zit die verschrikkelijke adjudant van de oranje man hier ook weer in het publiek?
Japanner was gisteren bij de korte kür wel ontzettend sterk.
Ja.quote:
De controverse gaat over hoe ze aflevert, niet of het kampioenen zijn.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:18 schreef MorganLeFay het volgende:
Vanwaar eigenlijk die obsessie met Tutberidze? De schaatsers die ze nu traint stellen niet per se veel voor in de top.
Vergeleken met Dubruil/Lauzon/Haguenauer stelt ze op coachinggebied ook een heel stuk minder voor als het gaat om het afleveren van kampioenen.
Dit wordt brons voor Italië. Wel leuk voor ze, want individueel hebben ze niet veel kans.
Ook een beetje een raar puntensysteem.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind deze teamwedstrijd altijd een beetje geforceerd een extra setje medailles uitdelen, er doen zo weinig landen mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |