Dat weet ik dus allemaal niet, toevallig alleen de ritmische dans en deze avond gekeken van de parenquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:47 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vond ik ook, maar geef toe, zeer subjectief, had ze ook al bij de landenwedstrijd gezien.
Geel betekent niet per definitie dat er puntenaftrek is, alleen dat ze dit onderdeel nog eens in slomo gaan bekijken. Maar je zag zo ook dat het even niet helemaal synchroon ging.quote:
Protest? Waar zouden ze tegen moeten protesteren? Dat ze niet gewonnen hebben?quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:58 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik zou toch protest aantekenen. Hier klopt iets niet. Hoezo scoren ze een dik punt meer?
Maar zelfde trainers, dus zal wel niet.
Ik zag ze op 2 punten waarop het synchroon moest gaan, toch echt niet helemaal synchroon gaan. Dat leidt in de regel tot puntenaftrek. Nu kennelijk niet.quote:
Trump gaat protest aantekenen, joh!quote:Op woensdag 11 februari 2026 23:00 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Ik zag ze op 2 punten waarop het synchroon moest gaan, toch echt niet helemaal synchroon gaan. Dat leidt in de regel tot puntenaftrek. Nu kennelijk niet.
Nou ja, jury waarderingen zijn altijd sowieso subjectief. Misschien hadden er anderen toen minder gescoord.quote:Op woensdag 11 februari 2026 23:06 schreef MorganLeFay het volgende:
Haha, nou ja ik volg het ijsdansen al jaren en kijk zowat alle wedstrijden. Heb die Fransen ook zien schaatsen bij de GrandPrix finale vorig jaar. Exact dezelfde kur en toen waren ze beter dan nu en toen liep het wel synchroon. Dat leverde ze een score van in de 133 punten op. Nu hebben ze in de 135 gescoord. Dat is toch wel merkwaardig.
Gek he, vond ik ook, maar qua gevoel overbrengen wonnen de Fransen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 23:10 schreef MorganLeFay het volgende:
Wil geen afbreuk doen aan de prestaties van de Fransen hoor. Want het was gewoon goed wat ze lieten zien. Maar de Amerikanen waren technisch en qua presentatie echt een stuk beter vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |