Dat duurt me te lang dan. Ik lees de uitslag morgen wel.quote:
Dit kan niet.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat duurt me te lang dan. Ik lees de uitslag morgen wel.
Zo jammer dit.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat duurt me te lang dan. Ik lees de uitslag morgen wel.
Morgen weer werken. Als het mee zit lukt het net om dit effe af te kijken. Sowieso niet mijn favoriete sport ooitquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik niet, kijk dan sowieso niet live en pas de herhaling..
Ik heb gisteravond wel de minion optreden terug gekeken, omdat ik rond die tijd nog aan het koken was.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik niet, kijk dan sowieso niet live en pas de herhaling..
Ik geniet juist van deze sport.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen weer werken. Als het mee zit lukt het net om dit effe af te kijken. Sowieso niet mijn favoriete sport ooit
Vind het persoonlijk de mooiste wintersport na Biatlon.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik geniet juist van deze sport.
Ik vind het altijd heel traag, net zoals dressuur. Al is waar je naar zit te kijken wel een stuk mooier dan bij dressuur.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik geniet juist van deze sport.
Dat laatste zin ben ik wel met je eens.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heel traag, net zoals dressuur. Al is waar je naar zit te kijken wel een stuk mooier dan bij dressuur.
Qua ijsdansen kan ik dit begrijpen. Maar de andere onderdelen zijn wel echt verre van traag hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heel traag, net zoals dressuur. Al is waar je naar zit te kijken wel een stuk mooier dan bij dressuur.
Ik vind het heerlijk ontspannend. Ik verheug me er altijd wel op voor de OS.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haya is het met je eens.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:44 schreef Meridiaan het volgende:
Ik vond ze eerlijk gezegd minder dan de Canadezen, maar ik geef zo toe dat ik er de ballen verstand van heb
Vond ik ook, maar geef toe, zeer subjectief, had ze ook al bij de landenwedstrijd gezien.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:44 schreef Meridiaan het volgende:
Ik vond ze eerlijk gezegd minder dan de Canadezen, maar ik geef zo toe dat ik er de ballen verstand van heb
Zo! Ik moet het nog een keer horen eigenlijk, het was wel erg veel in die opsommingquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Oh dit is allemaal wel juice-waardig over die Fransen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |