Ja daar moet een Lochje voor gebeurenquote:Op zondag 8 februari 2026 19:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Moeten er wel hele gekke dingen gebeuren
Je met het maar durven ja. En dan komt later de skeleton nogquote:
Ja je moet wel een beetje gek zijn als je voor het eerst zo’n baan afgaat.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je met het maar durven ja. En dan komt later de skeleton nog
Dat is wel veiliger schijnbaar.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je met het maar durven ja. En dan komt later de skeleton nog
Wel mooi dat hij nog in de laatste run nog het baanrecord aanscherpt.quote:
Nou ja, zoals bij het skiën al benoemd werd, begin je niet gelijk hier al mee. Maar het doe mij wel denken aan die rodelaar die in Vancouver omkwamquote:Op zondag 8 februari 2026 19:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja je moet wel een beetje gek zijn als je voor het eerst zo’n baan afgaat.
Daar heb je een stuk meer controle omdat je dichter op de baan zit lijkt me.quote:
Als je blijft zitten dan ga je ook wel minder snel.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar heb je een stuk meer controle omdat je dichter op de baan zit lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Als eerst moet je bovenop bij de dubbel.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, zoals bij het skiën al benoemd werd, begin je niet gelijk hier al mee. Maar het doe mij wel denken aan die rodelaar die in Vancouver omkwam
Het ging niet per se over de dubbelquote:Op zondag 8 februari 2026 19:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als eerst moet je bovenop bij de dubbel.
Ja, je kan ook iets veiliger je hoofd optillen.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar heb je een stuk meer controle omdat je dichter op de baan zit lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |