Als hij niet goed leegloopt, is hij te zwaar met centrifugeren en dan gaat hij wel aan de wandel ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
hoe kun je trommel naar links rechts bewegen zonder te draaien![]()
Hij draait wel gewoon vrij, geen sokken te vinden.
Blijkbaar is "heb je het filter onderin schoongemaakt" het wasmachine equivalent van "heb je de de stekker er uit getrokken" van een modemDat moest ik toch echt doen.
Boekje zegt om de drie maand (zolang heb ik hem nog niet eens) maar goed, dat es doen. Waarom dat effect heeft op een demper, geen idee
Dan zou de was toch ook nat er uit moeten komen?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Als hij niet goed leegloopt, is hij te zwaar met centrifugeren en dan gaat hij wel aan de wandel ja.
Dat deed onze zeker toen laatst die kapotte riem in de pomp was blijven zitten.
Onze wandelt nu nog steeds een beetje... ik denk dat de pomp nooit meer optimaal gaat pompen.
Relatief aan hoe droog hij zou kunnen zijn als het wel optimaal gaat.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan zou de was toch ook nat er uit moeten komen?
Ik draag ze nog steeds. Heb een paar reserve gekocht op vintedquote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:59 schreef Tele6 het volgende:
Volgens mij was het @:gcjoel die me ooit de fluwelen flared leggingbroeken van de America Today had aangeraden omdat die wél lang genoeg zijn bij 1m80. Nou was ik op zoek naar een comfortabele broek om charmant in rond te hangen, want mijn te grote te korte 2009 joggingbroek is niet charmant. Dus een zo'n legging gevonden op Vinted voor ¤3
En hij is lang genoeg
Nou vindt B het eigenlijk helemaal geen charmante broek dus daarvoor hadden we het niet hoeven doen. Maar comfortabel!! En lang genoeg!! En grotendeels katoen!!
wat een familie ellende zeg!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:43 schreef sigme het volgende:
In de ingewikkelde familierelatie:
De moeder van de halfbroer/zussen van mijn moeder had besloten zich te versterven door stoppen met eten/drinken. Doorgesproken met de kinderen en het zorgpersoneel. Moeilijk maar vooruit dan maar.
Totdat na een week een van de dochters het niet meer kon aanzien en haar autoriteit als arts ging inzetten voor het gaan dwangvoederen van moeders. Ondanks protest van de andere kinderen boog het zorgpersoneel voor haar wens. Daarna werd het een lijdensweg en na enige tijd was de oude dame dan toch dood.
Dat komt niet meer goed tussen die kinderen.
Hóe welkom! Wat vonden zij van de gehaakte vingerpopjes?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:13 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja!!!!
Een leuke brief uit Australië van mn kinT met zijn zonen die kleine alligators vasthouden en een grote slang.
1 en 3 he![]()
![]()
(Wildlife dag in de bieb van Cairns)
Hier hebben hullie ook lengte van 1.78 m.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:59 schreef Tele6 het volgende:
Volgens mij was het @:gcjoel die me ooit de fluwelen flared leggingbroeken van de America Today had aangeraden omdat die wél lang genoeg zijn bij 1m80. Nou was ik op zoek naar een comfortabele broek om charmant in rond te hangen, want mijn te grote te korte 2009 joggingbroek is niet charmant. Dus een zo'n legging gevonden op Vinted voor ¤3
En hij is lang genoeg
Nou vindt B het eigenlijk helemaal geen charmante broek dus daarvoor hadden we het niet hoeven doen. Maar comfortabel!! En lang genoeg!! En grotendeels katoen!!
Ik ben verder erg goed voorzien van broeken, maar dankjewelquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hier hebben hullie ook lengte van 1.78 m.
Nou ja link werkt niet goed.
Kijk bij Miss Etam en filter op extra lange broeken.
Zusjes!quote:
Dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:46 schreef AnneX het volgende:
Hóe welkom! Wat vonden zij van de gehaakte vingerpopjes?
Oh, de poppetjes waren al eerder.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
De kaarten waar ze in zaten werd in de vorige brief op een foto wel geshowed.
Je wist t nogquote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:44 schreef AnneX het volgende:
Oh, de poppetjes waren al eerder.
#de tel kwijt.
Wanneer ze in Cairns wonen zijn mutsen of sjaals niet echt bruikbaarquote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:01 schreef Blues het volgende:
[..]
Je wist t nog![]()
Ik zit alweer te bedenken wat ik dit jaar ga maken en sturen.
Neequote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wanneer ze in Cairns wonen zijn mutsen of sjaals niet echt bruikbaar
Helaasquote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gedeelde smart is geen halve smart. Dat jullie het weten.
Dat is heel vervelend. Hopelijk niet verdubbelde smart?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gedeelde smart is geen halve smart. Dat jullie het weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Lucky_Strike nu verkeren jullie beiden in belabberde toestand en in algehele malaise, als ik het goed begrijp.
Voorspoedig herstel dan💐
Ik vind dit best kwalijk en puur egoisme.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:43 schreef sigme het volgende:
In de ingewikkelde familierelatie:
De moeder van de halfbroer/zussen van mijn moeder had besloten zich te versterven door stoppen met eten/drinken. Doorgesproken met de kinderen en het zorgpersoneel. Moeilijk maar vooruit dan maar.
Totdat na een week een van de dochters het niet meer kon aanzien en haar autoriteit als arts ging inzetten voor het gaan dwangvoederen van moeders. Ondanks protest van de andere kinderen boog het zorgpersoneel voor haar wens. Daarna werd het een lijdensweg en na enige tijd was de oude dame dan toch dood.
Dat komt niet meer goed tussen die kinderen.
Balenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:24 schreef Tele6 het volgende:
Vannacht een koortsig nachtje. Ik dacht dat het een betere kant op ging maar toch niet
B heeft nog nergens last van
Dit. En dank je en gecondoleerd. Alweer een uitvaart voor jouquote:Op zaterdag 7 februari 2026 08:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dit best kwalijk en puur egoisme.
Lucky en J beterschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |