Morgenquote:
emileuitapeldoorn gaat voor zijn 29ste.quote:
Ik ook morgen. Ergens halverwege de ochtend, hoop ik.quote:
Welke is/was dat? Ik kies altijd een camping aan de zuidzijde van de Spijkweg (dus vóór de brug als je via de reguliere ingang komt). Daar is 's nachts minder herrie.quote:Line up is goed. Weer gaat 100% meevallen. Misschien wat drukkere campings nu ze #6 niet meer hebben.
Daar (zuidzijde) waren vorig jaar nog camping 5 en 6. Dit jaar is daar alleen nog maar nummer 5. Met al die andere kampeervormen zoals gllamcamp en easycamp weet ik niet hoe de drukte zich gaat spreiden. Morgen maar zien waar we tussen passen met twee tenten.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:22 schreef Breuls het volgende:
Welke is/was dat? Ik kies altijd een camping aan de zuidzijde van de Spijkweg (dus vóór de brug als je via de reguliere ingang komt). Daar is 's nachts minder herrie.
Ik vroeg mij hetzelfde af.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:18 schreef DrDentz het volgende:
Die mensen kunnen die nummers wel luidkeels meezingen, ik ken het eigenlijk niet. Waren dit ooit hits?
Blijkbaar zijn er ook wel blanke mensen die het leuke muziek vinden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:34 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat er hiphop geprogrammeerd wordt, mensen van kleur houden niet van kamperen op regenachtige festivals
Dat dacht ik ook maar ik heb er in 2018 (volgens mij toen voor het eerst veel hiphop) verschillende liefhebbers uit tentjes zien komen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:34 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat er hiphop geprogrammeerd wordt, mensen van kleur houden niet van kamperen op regenachtige festivals
Deugnietquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:07 schreef ondeugend het volgende:
Ik krijg enorm jeuk van autotune dus ik luister niet.
Dit is geen hiphop. Dit is hippopquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:34 schreef DrDentz het volgende:
Heyquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:30 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Deugniet![]()
Dit is echt verschrikkelijk.
Haha echt ja.. Dat weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hey
Jeuk is erger dan pijn idd.
Ik heb jou ooit naar de Bravo begeleid hand in hand. Je was beetje de weg kwijt. 😉
2008? 2009? Zoiets.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:48 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Haha echt ja.. Dat weet ik niet meer.
Welk jaar was dat?
Lowlands mag er zijn voor iedereen.. dat maakt het mooi. Je kunt het gewoon te plekke zijnde voorbij lopen genoeg anders leuks zeg maar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:48 schreef havanagila het volgende:
Zag net op tv een stukje new wave... Teh fuck.
Allemaal van die mompelrappers die vroeger zijn "doorgebroken" toen kinderen van 8-12 naar ze opkeken op YouTube en door de views optredens kregen....
Dat Lowlands dit soort shit een podium geeft.
Best wel zorgelijk misschien idd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 00:22 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het verbaasde mij wel hoe populair dat New Wave dan blijkbaar is. Op tv zag het eruit alsof het afgeladen vol stond, zowel binnen als buiten de Alpha.
Ja dat snap ik ook niet helemaal. Maar ja, tijden veranderen natuurlijk. Maar dit is dus ook gewoon een headliner?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 00:22 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het verbaasde mij wel hoe populair dat New Wave dan blijkbaar is. Op tv zag het eruit alsof het afgeladen vol stond, zowel binnen als buiten de Alpha.
Ja, 6 was dus waar ik naartoe wilde.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 @ 15:28 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Daar (zuidzijde) waren vorig jaar nog camping 5 en 6. Dit jaar is daar alleen nog maar nummer 5. Met al die andere kampeervormen zoals gllamcamp en easycamp weet ik niet hoe de drukte zich gaat spreiden. Morgen maar zien waar we tussen passen met twee tenten.
Dezelfde types die "We eisen de nacht op" claimen staan daar mee te hossen met rappers die het doen met minderjarigen en hun vrouw met het hoofd tussen de autodeur klemmenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 00:22 schreef Knutknuttsson het volgende:
5x uitverkocht ZiggoDome. Ja er zijn genoeg mensen die het leuk vinden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 00:22 schreef Knutknuttsson het volgende:
Headliners kunnen voor veel festivals ook niet meer. Het levert voor de grote acts niet genoeg meer op. Als ze het doen, dan is het omdat ze het willen, niet omdat er geld genoeg voor is. Dit soort acts, spelen liever zelf in een stadion/ziggodome/ahoy, dat levert ze veel meer op. Dus moet je het hebben van acts die misschien net/netniet de Afas kunnen uitverkopen. Soms hebben ze geluk, omdat een act een jaar/jaar en half voor het festival al geboekt is en net daarna opblaast/viral gaat. Maar meer ook niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:34 schreef Breuls het volgende:
Hééft Lowlands überhaupt nog wel headliners? Vroeger was de laatste act van de dag in de Alpha een Grote Naam waar iedereen de hele dag naartoe leefde, maar tegenwoordig is het gewoon één van de acts.
Is het concept niet gewoon veranderd om de gehele programmering een leuke mix te laten zijn? (Wat het eigenlijk altijd al was.)
Tja, volgens mij gebruik ze het zelf niet als concept ofzo. Maar dit jaar ken ik voor het eerst alle drie de headliners niet. Hoewel ikzelf niet per se voor headliners ga, geeft het wel een bepaalde spanning aan een festival imo.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:34 schreef Breuls het volgende:
Hééft Lowlands überhaupt nog wel headliners? Vroeger was de laatste act van de dag in de Alpha een Grote Naam waar iedereen de hele dag naartoe leefde, maar tegenwoordig is het gewoon één van de acts.
Is het concept niet gewoon veranderd om de gehele programmering een leuke mix te laten zijn? (Wat het eigenlijk altijd al was.)
https://3voor12.vpro.nl/a(...)ands-livestream-2026quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:40 schreef Parafernalia het volgende:
Weet iemand wat er verder nog uitgezonden wordt?
Rond 15:00 moeten alle witte mannen dus even een stapje achteruit doenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://3voor12.vpro.nl/a(...)ands-livestream-2026
21:40 Eefje De Visser
22:50 Royal Blood
00:00 Geese
01:00 nog niet bekend
Zondag 23 augustus 2026
12:45 Merijn Scholten
13:45 Noord Nederlands Orkest
14:40 Sophie Straat
15:30 Hermanos Gutiérrez
16:30 Celeste
17:30 Maribou State
18:30 nog niet bekend
19:30 Turnstile
20:30 nog niet bekend
dat is ook over als Livenation het mag overnemen na de rechtzaak.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:54 schreef ondeugend het volgende:
Nou Yung blood gisteren op Pukkelpop was met recht wel een headliner anders.
LL pist wat dat betreft toch echt al een tijdje naast de pot.
Kaartje 287 euro inclusief treinticket. Het kan dus wel.
Zou kunnen maar wat ik bedoel is dat het nog steeds wel kan maar LL/MOJO al jaren roept dat het niet meer kan.quote:Op zondag 23 augustus 2026 13:07 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
dat is ook over als Livenation het mag overnemen na de rechtzaak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |