Morgenquote:
emileuitapeldoorn gaat voor zijn 29ste.quote:
Ik ook morgen. Ergens halverwege de ochtend, hoop ik.quote:
Welke is/was dat? Ik kies altijd een camping aan de zuidzijde van de Spijkweg (dus vóór de brug als je via de reguliere ingang komt). Daar is 's nachts minder herrie.quote:Line up is goed. Weer gaat 100% meevallen. Misschien wat drukkere campings nu ze #6 niet meer hebben.
Daar (zuidzijde) waren vorig jaar nog camping 5 en 6. Dit jaar is daar alleen nog maar nummer 5. Met al die andere kampeervormen zoals gllamcamp en easycamp weet ik niet hoe de drukte zich gaat spreiden. Morgen maar zien waar we tussen passen met twee tenten.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:22 schreef Breuls het volgende:
Welke is/was dat? Ik kies altijd een camping aan de zuidzijde van de Spijkweg (dus vóór de brug als je via de reguliere ingang komt). Daar is 's nachts minder herrie.
Ik vroeg mij hetzelfde af.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:18 schreef DrDentz het volgende:
Die mensen kunnen die nummers wel luidkeels meezingen, ik ken het eigenlijk niet. Waren dit ooit hits?
Blijkbaar zijn er ook wel blanke mensen die het leuke muziek vinden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:34 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat er hiphop geprogrammeerd wordt, mensen van kleur houden niet van kamperen op regenachtige festivals
Dat dacht ik ook maar ik heb er in 2018 (volgens mij toen voor het eerst veel hiphop) verschillende liefhebbers uit tentjes zien komen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:34 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat er hiphop geprogrammeerd wordt, mensen van kleur houden niet van kamperen op regenachtige festivals
Deugnietquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:07 schreef ondeugend het volgende:
Ik krijg enorm jeuk van autotune dus ik luister niet.
Dit is geen hiphop. Dit is hippopquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:34 schreef DrDentz het volgende:
Heyquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:30 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Deugniet![]()
Dit is echt verschrikkelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |