Dit vertrek en die van Simon geeft mij meer rage quit dan maandenlang besproken en knoop doorgehakt. Anders doe je dat wel ergens in december inderdaad. Vraag mij af waar de frictie vandaan komt.quote:Op maandag 9 februari 2026 15:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De implosie gaat nog sneller dan ik had verwacht.
Ook lekker handig om dit aan het begin van het seizoen te doen en niet aan het einde van vorig jaar. Stukje Simon Yates.
Onironisch zie ik Visma wel buiten de top 10 vallen dit seizoen. Helemaal als Vingegaard er geen zin meer in heeft of weer eens op zijn plaat gaat. En qua aantal overwinningen kunnen ze ook zomaar gezellig onderaan eindigen samen met Picnic.quote:Op maandag 9 februari 2026 16:43 schreef DeeBee het volgende:
Gaan de Rockets meer of minder punten halen dan Visma?
Wil je wat inside informatie over Visma hebben? Visma heeft een gigantisch aantal (tijdelijke) werknemers die na het verlaten van de ploeg hun mond niet kunnen houden tegenover mensen uit hun omgeving. Ik heb wel wat sappige verhalen.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Begin februari ineens vertrekken, ik geloof hier geen reet van.
Het is intern een teringzooi bij Visma, dat kan toch niet anders?
Kom maar door.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wil je wat inside informatie over Visma hebben? Visma heeft een gigantisch aantal (tijdelijke) werknemers die na het verlaten van de ploeg hun mond niet kunnen houden tegenover mensen uit hun omgeving. Ik heb wel wat sappige verhalen.
Na deze teaser wil ik op z'n minst één goede anekdote.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wil je wat inside informatie over Visma hebben? Visma heeft een gigantisch aantal (tijdelijke) werknemers die na het verlaten van de ploeg hun mond niet kunnen houden tegenover mensen uit hun omgeving. Ik heb wel wat sappige verhalen.
Als het maar niets iets sufs is als slechte communicatie over verlengen van tijdelijke contracten bij Visma personeel.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Na deze teaser wil ik op z'n minst één goede anekdote.
quote:
- Plugge is extreem impopulair op de werkvloer. Hij is er zelden en voert amper wat uit, maar staat wel altijd vooraan in beeld als er wat te vieren valt. Oh, en er was wat geroezemoes/geroddel over zelfverrijking met dubieuze BV'tjes.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Na deze teaser wil ik op z'n minst één goede anekdote.
Dit is echt precies wat ik me bij Plugge voorstel, ik geloof dit dus meteen.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
- Plugge is extreem impopulair op de werkvloer. Hij is er zelden en voert amper wat uit, maar staat wel altijd vooraan in beeld als er wat te vieren valt. Oh, en er was wat geroezemoes/geroddel over zelfverrijking met dubieuze BV'tjes.
Dit vind ik ook extreem geloofwaardig. Zijn die mensen inmiddels toevallig overgestapt naar Unibet?quote:- Visma heeft echt extreem veel mensen op hun Marketing/PR-afdeling werken. Meerdere mensen hadden onder andere als taak om de publieke opinie te beinvloeden door anoniem op social media te reageren op berichten en heel positief te doen. Stukje Rusland. (Had eigenlijk moeten vragen of ze ook op FOK! actief waren)
Dit klinkt dan weer iets minder geloofwaardig. Al is het natuurlijk wel zo dat er intern veel mensen zijn vertrokken, alsnog zou zoiets nooit mogen gebeuren.quote:- Tussen het vertrek van Jeukendrup en Redegeld en het aantrekken van Søren Lavrsen was er een paar maanden lang nul beleid of aansturing wat betreft voeding. Renners wisten niet wat/hoeveel ze moesten eten. En als ze het dan aan hun trainer of de ploeg vroegen was het antwoord vaak 'geen idee' omdat alle kennis was vertrokken. Ze deden toen dus maar wat op gevoel.
Integendeel, Visma heeft half Unibet leeggeroofd afgelopen winter. Zowel qua kantoorpersoneel als qua trainers/coaches.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit vind ik ook extreem geloofwaardig. Zijn die mensen inmiddels toevallig overgestapt naar Unibet?
Hebben ze ook de dokter van Kubis gehaald? Dat zou dan wel weer een briljante zet zijn.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Integendeel, Visma heeft half Unibet leeggeroofd afgelopen winter. Zowel qua kantoorpersoneel als qua trainers/coaches.
Alleen Rob Harmeling nog nietquote:Op maandag 9 februari 2026 18:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Integendeel, Visma heeft half Unibet leeggeroofd afgelopen winter. Zowel qua kantoorpersoneel als qua trainers/coaches.
Heb je nog meer roddels? Gebeuren er nog dingen bij het kerstfeest?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 februari 2026 19:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb je nog meer roddels? Gebeuren er nog dingen bij het kerstfeest?
Ik heb niet het idee dat Seixas tot zijn 38e gaat koersen. Dit lijkt me echt vragen om problemen.quote:Paul Seixas kijkt uit naar het begin van het wielerseizoen. De 19-jarige Fransman verblijft momenteel op hoogtestage in de Sierra Nevada, maar daar is het met de sneeuw op dit moment niet lekker vertoeven. “Het zijn offers die ik moet brengen”, vertelt hij in gesprek met Eurosport.
Seixas werkt de helft van de trainingen op hoogtestage binnen af. “Dat is niet makkelijk, hoor. Je mist dan echt het fietsgevoel. Ik heb ook mijn ouders en vriendin al twee maanden niet meer gezien. Maar ja, als ik straks weer naar beneden kom, zal ik echt verschil voelen.”
Laat die jongen gewoon lekker fietsen aan de Costa Bravaquote:Op maandag 9 februari 2026 20:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat Seixas tot zijn 38e gaat koersen. Dit lijkt me echt vragen om problemen.
Hij is toch niet al 2 maanden op hoogtestage? Hoezo heeft hij zijn ouders en vriendin al zo lang niet gezien?quote:Op maandag 9 februari 2026 20:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat Seixas tot zijn 38e gaat koersen. Dit lijkt me echt vragen om problemen.
Je wil niet verrast worden met een onverwachts bezoek als je aan een uitlaat lurkt in een sauna in Sierra Nevadaquote:Op maandag 9 februari 2026 21:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hij is toch niet al 2 maanden op hoogtestage? Hoezo heeft hij zijn ouders en vriendin al zo lang niet gezien?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |