Hij ging in eerste instantie mee als controleur voor Turner. Als hij wel mee had gedraaid wint hij meer dan waarschijnlijk niet, als ze terug waren gepakt had Turner nog een prima kans gehad. Dus op beide fronten de beste kansen uitgespeeld. Prima toch.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:24 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Bwo. Als je eigen ploeg zelf rijdt in de achtervolging, snap ik het. Nu vond ik het flauw. En met verstandige medevluchters was het nooit gelukt. Maar dommekrachten Vermeersch en Vervenne reden 'm naar de finish.
Jonas is echt allergisch voor koersen rijden.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 11:05 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Ze kunnen écht helemaal niks bij die parodie op een ploeg.
Dit kan user @DiegoFuser vast waarderen.quote:Van Wilder blikt terug op zijn eerste jaren bij de ploeg waarin hij zichzelf vooral wegcijferde voor onder meer Evenepoel maar ook voor bijvoorbeeld Paret-Peintre in de Ventoux rit. 'Ik heb veel teamgenoten geholpen om te winnen, nu wil ik mezelf een beetje helpen'.
Al 7 (+2) dit jaarquote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ondertussen is de nieuwe UAE uit.
En daarna na ongeveer elke 30 seconden.... het is echt te veel.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
PCS is toch niet meer te doen? Even naar homepage en gelijk een verplichte ad in je kanis.
Opzouten Steef met je troep
Hebben ze in België een nieuwe ketel toverdrank gevonden?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wie is in hemelsnaam Joppe Heremans?
Heeft Bobbie Traksel ooit scheefgepoept in België?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Welke ouders noemen hun kind nu Joppe?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben fanquote:Op zondag 8 februari 2026 16:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heerlijke finish.
Papzak Garcia Pierna wint.
Mijn KUDUS.quote:
De implosie gaat nog sneller dan ik had verwacht.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |