Tijd voor de terugkeer van de politiestaat?quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:10 schreef Ama het volgende:
Hoeveel ellende blijft er nog komen daar in Duitsland.
Zo simpel zijn die baantjes niet meer als je elke dag met allerlei asocialen te maken hebt.quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:55 schreef junkiesietze het volgende:
Toch verschrikkelijk dat voor simpele baantjes als conducteur of buschauffeur je tegenwoordig je leven gewoon niet meer zeker bent?
Vijfendertig jaar geleden werd een conducteur bij station Weesp voor m'n neus neergestoken terwijl ik een vijfjarig meisje onder m'n hoede had. Het is niks nieuws.quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:21 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zo simpel zijn die baantjes niet meer als je elke dag met allerlei asocialen te maken hebt.
Speculatie, maar je kunt gelijk hebben. Zolang dit niet duidelijk is hou je het maar voor je.quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:35 schreef Alloch87 het volgende:
Een 'Griek'... jaja.
Waarschijnlijk iemand die via Griekenland Europa binnen is gekomen.
En dat bepaal jij.quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Speculatie, maar je kunt gelijk hebben. Zolang dit niet duidelijk is hou je het maar voor je.
Ja want 35 jaar geleden werd er ook 1 neergestoken en het is gewoon een Griek1!1quote:
Wat wil je dan? De meerderheid van de mannen wil vrijwilligers die voor een minimale beloning het vieze werk doen, zodat zij hun handen schoon kunnen houden.quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:55 schreef junkiesietze het volgende:
Toch verschrikkelijk dat voor simpele baantjes als conducteur of buschauffeur je tegenwoordig je leven gewoon niet meer zeker bent?
Je gaat niet dood van een TIA. Daarom is het een TIA.quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:52 schreef DrDentz het volgende:
Het kan zijn dat deze conducteur op dat moment toevallig net een tia kreeg waaraan hij is overleden, de klap hoeft niet de oorzaak te zijn.
Hier gaan de Turken niet mee kunnen lachenquote:Op woensdag 4 februari 2026 15:04 schreef ikheetmartijn het volgende:
Aangezien het kenmerk dat hij een Griek was zo belangrijk schijnt te zijn; de conducteur was een Turk!
welke mannen? waar heb je het over?quote:Op woensdag 4 februari 2026 15:00 schreef torentje het volgende:
[..]
Wat wil je dan? De meerderheid van de mannen wil vrijwilligers die voor een minimale beloning het vieze werk doen, zodat zij hun handen schoon kunnen houden.
Dit is er 1 in in de categorie 'mijn buurman heeft nog nooit gerookt en die is ook overleden aan longkanker'.quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:34 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Vijfendertig jaar geleden werd een conducteur bij station Weesp voor m'n neus neergestoken terwijl ik een vijfjarig meisje onder m'n hoede had. Het is niks nieuws.
Slaat als een tang op een varken dit.quote:Op woensdag 4 februari 2026 15:18 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dit is er 1 in in de categorie 'mijn buurman heeft nog nooit gerookt en die is ook overleden aan longkanker'.
Dat kan wel kloppen dan, Grieken en Turken hebben het doorgaans niet zo op elkaar.quote:Op woensdag 4 februari 2026 15:40 schreef TAmaru het volgende:
Het slachtoffer heette trouwens Serkan.
Dat komt, beste bianconeri, omdat het maar zeer zelden om een dader gaat uit het land zelf.quote:Op woensdag 4 februari 2026 15:11 schreef bianconeri het volgende:
Zucht....
En zelfs bij een Griek komen de buitenlander haters hun hokje weer uit....
Aannames doen is en blijft onterecht anders krijgen we haat jegens groepen en dat is allemaal vrij eng. Een beetje zoals het er op NWS en de FP aan toe gaat.quote:Op woensdag 4 februari 2026 15:52 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Dat komt, beste bianconeri, omdat het maar zeer zelden om een dader gaat uit het land zelf.
En daar vinden mensen iets van. Niet geheel onterecht.
Ook deze keer weer iemand zonder vaste woon of verblijfplaats.
Ongefundeerde haat wordt niemand beter van.quote:Op woensdag 4 februari 2026 15:52 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Dat komt, beste bianconeri, omdat het maar zeer zelden om een dader gaat uit het land zelf.
Dat je er nog op in gaat - overduidelijke afkomst bias!!quote:Op woensdag 4 februari 2026 15:52 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ze verdienen dit meer dan de tapijtbombardenten op Dresdenquote:Op woensdag 4 februari 2026 13:10 schreef Ama het volgende:
Hoeveel ellende blijft er nog komen daar in Duitsland.
Ongefundeerd?quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ongefundeerde haat wordt niemand beter van.
Ja gelijk heb je ookquote:Op woensdag 4 februari 2026 17:24 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dat je er nog op in gaat - overduidelijke afkomst bias!!
Ik ga mijn bijdragen niet uitgebreid toelichten. Je snapt ze of je snapt ze niet, even goede vrienden.quote:Op woensdag 4 februari 2026 15:14 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
welke mannen? waar heb je het over?
Het is geen simpel baantje. Triest verhaal. Ook voor famailie en collega's is dit vreselijk.quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:55 schreef junkiesietze het volgende:
Duitse treinconducteur vermoord door zwartrijder...quote:Duitse treinconducteur overleden na aanval door zwartrijder
Ik heb gewoon de titel van het nieuwsbericht overgenomen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 18:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Duitse treinconducteur vermoord door zwartrijder...
I know, het is ook niet jouw schuld. Het is gewoon newspeak van nu.quote:Op woensdag 4 februari 2026 18:34 schreef Ama het volgende:
Ik heb gewoon de titel van het nieuwsbericht overgenomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |