Volgens mij ben jij degenen die letterlijk alles negeert wat anderen zeggen....quote:Op maandag 9 februari 2026 09:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij moet echt niet meer zo dicht langs draaiende windmolens lopen… met die domme leugen van je over oorlog ontkennen.
Wat is dat toch met figuren zoals jij dat ze denken dat de hele boel bij elkaar liegen een goede strategie is?
Is dat jouw tactiek? De leugen blijven herhalen?quote:Op maandag 9 februari 2026 09:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degenen die letterlijk alles negeert wat anderen zeggen....
Je ontkent althans de hele historie en zaken rondom de oorlog van Oekraine.
Hoe dat aan russificatie onder hevig was en dat dat was waarom Poetin binnenviel.
Zelfde bv met Georgie.
En is jouw tactiek om alles te blijven negeren?quote:Op maandag 9 februari 2026 10:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is dat jouw tactiek? De leugen blijven herhalen?
Als iemand beweert dat ik de oorlog in Oekraļne heb ontkend, terwijl dat overduidelijk niet waar is, hoe moet ik dat volgens jou dan duiden?quote:Op maandag 9 februari 2026 10:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En is jouw tactiek om alles te blijven negeren?
En dan maar te roepen dat wat alle anderen zeggen leugens zijn?
Wat heeft dit van doen met de stelling dat je een Rus niet enkel en alleen op zijn afkomst mag beoordelen?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:27 schreef mcmlxiv het volgende:
De realiteit van Putin pijpers.
- Er zijn niet in de Sovjet tijd opzettelijk Russen in andere gebieden gebracht.
- Er was echt heus geen demografische politiek
- Putin wil echt niet het groot Russische rijk in ere herstellen.
Zo voorspelbaar Putin pijpers, liegen en bedriegen zoals de baas beveelt
Dit is ‘goed racisme’…quote:Op maandag 9 februari 2026 10:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat heeft dit van doen met de stelling dat je een Rus niet enkel en alleen op zijn afkomst mag beoordelen?
Kan me herinneren dat je nogal wat posts hebt geschreven over het gevaar van racisme, PVV, Trump... Hoe is dit anders?
Omdat je alle tactieken van Rusland negeert en zelfs ontkent.....quote:Op maandag 9 februari 2026 10:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als iemand beweert dat ik de oorlog in Oekraļne heb ontkend, terwijl dat overduidelijk niet waar is, hoe moet ik dat volgens jou dan duiden?
Maar goed, ik zie elders ook al dat je jouw leugen over dat Nederland heel racistisch is blijft herhalen, ook nadat je met deugdelijke bron met je neus op het feit bent gedrukt dat NL in de top 3 minst racistische landen ter wereld staat.
Het is dus overduidelijk jouw tactiek. Een Soundosje. Onwaarheden schreeuwend herhalen in de hoop dat anderen afhaken.
Omdat er een reden is achter het beoordelen van dit....quote:Op maandag 9 februari 2026 10:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat heeft dit van doen met de stelling dat je een Rus niet enkel en alleen op zijn afkomst mag beoordelen?
Kan me herinneren dat je nogal wat posts hebt geschreven over het gevaar van racisme, PVV, Trump... Hoe is dit anders?
Racisme mag wel, als er maar een goede reden voor is.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:50 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Omdat je alle tactieken van Rusland negeert en zelfs ontkent.....
Nederland is heel racistisch, dat is geen leugen.
Een bron hoeft niet per se accuraat te zijn he....
Tja, toch ontkracht iedereen hier de onzin die jij spuwt.
Maar he het is altijd de schuld van de ander.
[..]
Omdat er een reden is achter het beoordelen van dit....
Dat wordt echt letterlijk overal gedaan.
Je bent ofwel dement, ofwel volhardend in liegen.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:50 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Omdat je alle tactieken van Rusland negeert en zelfs ontkent.....
Nederland is heel racistisch, dat is geen leugen.
Een bron hoeft niet per se accuraat te zijn he....
Tja, toch ontkracht iedereen hier de onzin die jij spuwt.
Maar he het is altijd de schuld van de ander.
Terwijl die zelf in land woont wat skyhigh staat op de racismecijfersquote:Op maandag 9 februari 2026 12:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je bent ofwel dement, ofwel volhardend in liegen.
Jij verdedigde dit ontslag met ‘russen doen altijd aan russificatie en dat gebruiken ze als excuus om binnen te vallen’.
Daarop heb ik gezegd dat bij mijn weten er helemaal geen sprake is van russificatie in Letland, aangezien de groep die er nu zit daar al in de tijd van de Georgiėr geplaatst zijn (wat de Georgiėr deed had niets te maken met russificatie, want er werd door de gehele Sovjet-Unie geschoven met groepen), waardoor het een oneigenlijk argument is.
En daarnaast heb ik je gevraagd hoe het ontslaan van deze mensen dan zou bijdragen aan het verminderen van dit door jou verzonnen risico (een vraag die je negeert).
Verder lieg je erover dat iedereen hier het met jou eens is.
En je blijft volharden in de leugen dat Nederland racistisch is.
Top!
Ja, maar daar merkt hij niets van.quote:Op maandag 9 februari 2026 12:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Terwijl die zelf in land woont wat skyhigh staat op de racismecijfers
Discriminatie.quote:Op maandag 9 februari 2026 12:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Racisme mag wel, als er maar een goede reden voor is.
Helder.
Russen vormen een veiligheidsrisico.quote:Op maandag 9 februari 2026 12:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je bent ofwel dement, ofwel volhardend in liegen.
Jij verdedigde dit ontslag met ‘russen doen altijd aan russificatie en dat gebruiken ze als excuus om binnen te vallen’.
Daarop heb ik gezegd dat bij mijn weten er helemaal geen sprake is van russificatie in Letland, aangezien de groep die er nu zit daar al in de tijd van de Georgiėr geplaatst zijn (wat de Georgiėr deed had niets te maken met russificatie, want er werd door de gehele Sovjet-Unie geschoven met groepen), waardoor het een oneigenlijk argument is.
En daarnaast heb ik je gevraagd hoe het ontslaan van deze mensen dan zou bijdragen aan het verminderen van dit door jou verzonnen risico (een vraag die je negeert).
Verder lieg je erover dat iedereen hier het met jou eens is.
En je blijft volharden in de leugen dat Nederland racistisch is.
Top!
Sky high nog wel. Gewoon middenmoot hoor, en aan de niet racistische kant als de hele wereld mee zou doen.quote:Op maandag 9 februari 2026 12:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Terwijl die zelf in land woont wat skyhigh staat op de racismecijfers
Tja, er zijn volop niet deugende kutmoslims die inderdaad het beste uitgezet of opgesloten zouden moeten worden. Maar er is geen moslim Poetin die ons of onze bondgenoten bedreigd omdat er hier moslims zijn.quote:Op maandag 9 februari 2026 10:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Russische inwoners vormen geen veiligheidsrisico, net zo min als moslims geen veiligheidsrisico vormen. Al heb ik al aangegeven waarom je daar bij moslims eerder van kan spreken. Alleen dat blijf je stug ontkennen.quote:Op maandag 9 februari 2026 13:29 schreef bianconeri het volgende:
Russen vormen een veiligheidsrisico.
Dus ja.....
Dus Rusland heeft al in meerdere landen russificatie gebruikt als reden voor oorlog en ellende, maar omdat dit niet recent in Letland gebeurde zou het nu geen russificatie opleveren? Sure.
Sorry, maar heb je gemist dat er enorme geldstromen zijn vanuit de Islamtische wereld naar Europa om hier te beļnvloeden, terreur te plegen, enz?quote:Op maandag 9 februari 2026 13:43 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Tja, er zijn volop niet deugende kutmoslims die inderdaad het beste uitgezet of opgesloten zouden moeten worden. Maar er is geen moslim Poetin die ons of onze bondgenoten bedreigd omdat er hier moslims zijn.
Russificatie in Oekraļne gaat terug tot de tijd van de tsaren, waarbij verschillende maatregelen zijn genomen om gebieden daar van de Oekraļense taal en identiteit te ontdoen. Meer recent (jaren veertig) de massa deportaties op de Krim, waarbij de meeste Tartaren naar Verweggistan zijn gedeporteerd en etnische Russen er voor in de plaats zijn gekomen. Na de 2014 annexatie is ook alles wat Oekraiens ruikt, smaakt of lijkt verwijderd daar.quote:Op maandag 9 februari 2026 13:49 schreef VEM2012 het volgende:
Ook in Oekraļne is dat niet als zodanig gedaan
Moslims vormen totaal geen risico. Omdat ze niet als groep ergens verantwoordelijk voor zijn noch direct voor 1 bepaald land ´´werken´´.quote:Op maandag 9 februari 2026 13:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Russische inwoners vormen geen veiligheidsrisico, net zo min als moslims geen veiligheidsrisico vormen. Al heb ik al aangegeven waarom je daar bij moslims eerder van kan spreken. Alleen dat blijf je stug ontkennen.
En russificatie in de zin zoals jij het gebruikt (veel Russen importeren en dan die Russische groep als excuus gebruiken om binnen te vallen) is volstrekt uit de lucht gegrepen. Ook in Oekraļne is dat niet als zodanig gedaan. Het was veel meer dat na de onafhankelijkheid Oekraļne een beleid ging voeren waarbij een de-Russificatie beleid werd. Even los van wat je daarvan vindt (niet echt passend bij de Europese waarden, in Nederland geven we de Friezen ook vrijheid op dit punt om maar wat te noemen, of denk aan Südtiroler in Italiė, maar goed), het is niet zo dat de problemen daar zijn ontstaan door Russen die kant op te schoppen en vervolgens te klagen. Ook in Oekraļne is de sterke vertegenwoordiging van etnische Russen in met name de Oostelijke gebieden een overblijfsel van voordat de Sovjet-Unie werd ontbonden. Hetzelfde geldt voor Georgiė.
Ben je het daar niet mee eens, dan mag je met bronvermelding de migratiestromen vermelden. Want het kan natuurlijk dat ik iets heb gemist. Niet iedereen is geobsedeerd door het Rode Gevaar.
En wederom negeer je de vraag: als de aanwezigheid van Russen het gevaar vormt, hoe helpt dit ontslag dan dat gevaar te neutraliseren, dan wel te verminderen?
Wat beweerd werd is dat tegenwoordig Rusland eerst Russen stationeert in land x en vervolgens die groep gaat gebruiken als excuus om oorlog te starten.quote:Op maandag 9 februari 2026 14:14 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Russificatie in Oekraļne gaat terug tot de tijd van de tsaren, waarbij verschillende maatregelen zijn genomen om gebieden daar van de Oekraļense taal en identiteit te ontdoen. Meer recent (jaren veertig) de massa deportaties op de Krim, waarbij de meeste Tartaren naar Verweggistan zijn gedeporteerd en etnische Russen er voor in de plaats zijn gekomen. Na de 2014 annexatie is ook alles wat Oekraiens ruikt, smaakt of lijkt verwijderd daar.
In de Donbas zijn er overwegend etnische Russen gekomen om in de industrie te werken waarbij in deze gebieden ook alleen maar ruimte was voor de Russische taal, geschiedenis en cultuur, al het andere moest weg (gedoogd werd het wel, als je er in het openbare leven niet te veel van terug zag zegmaar).
En tegenwoordig ben je je leven niet meer zeker als je (in bezet gebied) je iets doet wat aan Oekraļne doet denken.
Dus niet met je eens.
Moslims zijn geen risico (vele honderden doden door terreuraanslagen), Russen wel (0 doden door terreuraanslagen).quote:Op maandag 9 februari 2026 14:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Moslims vormen totaal geen risico. Omdat ze niet als groep ergens verantwoordelijk voor zijn noch direct voor 1 bepaald land ´´werken´´.
Russen wel en de geschiedenis (Oekraine en Georgie bv) tonen dit veiligheidsrisico ook aan.
Geen van de landen waar het om gaat, niet in de Balten als in Oekraine, hebben een de-russificatie ingevoerd VOORDAT Rusland daar een aanleiding voor gaven. Russen in deze gebieden worden simpelweg gebruikt voor Rusland en voor excuses vanuit Rusland om binnen te vallen.
Ik heb ook geen obessie met het rode gevaar. Ook al woon ik niet zo ver van Rusland af, ik ben er totaal niet bang voor.
Echter moet je wel realistisch zijn dat bepaalde landen, waaronder Rusland, een gevaar vormen voor andere landen. Daar moet je ook op die manier mee omgaan.
Er is geen oorlog in Oekraļne? Zeg dat dan!quote:Op maandag 9 februari 2026 15:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Moslims zijn geen risico (vele honderden doden door terreuraanslagen), Russen wel (0 doden door terreuraanslagen).
Blijf volhouden, ooit is het waar door herhaling.
Onzin spuien laat ik graag aan jou over.quote:Op maandag 9 februari 2026 15:14 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Er is geen oorlog in Oekraļne? Zeg dat dan!
Moslims zijn geen ras.quote:Op maandag 9 februari 2026 13:43 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Tja, er zijn volop niet deugende kutmoslims die inderdaad het beste uitgezet of opgesloten zouden moeten worden. Maar er is geen moslim Poetin die ons of onze bondgenoten bedreigd omdat er hier moslims zijn.
Jij doet toch niet anders om inferieure Russische honden te verdedigen?quote:Op maandag 9 februari 2026 16:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Onzin spuien laat ik graag aan jou over.
Zeg ik ergens dat alle russen inferieure honden zijn? Kijk dat is nou jouw probleem. Jij bent niet zo goed in lezen, jij denkt alleen maar dat je goed bent in lezen.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Goh, wat gek dat mensen jou een racist vinden…
Over niet kunnen lezen gesproken… het gaat hier om medewerkers van een ziekenhuis die worden ontslagen omdat ze Russisch zijn en jij vindt dat ok.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:04 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat alle russen inferieure honden zijn? Kijk dat is nou jouw probleem. Jij bent niet zo goed in lezen, jij denkt alleen maar dat je goed bent in lezen.
Er zijn inferieure Duitse honden. De hedendaagse exemplaren vind je veel bij AfD.
Er zijn inferieure Nederlandse honden. Vooral vindbaar bij PVV en FvD
Er zijn inferieure moslimhonden, christenhonden en andere reli-honden. Fundamentalisten/Terroristen/Pedo's
En er zijn inferieure Russische honden. Aanhangers van Putin, liefhebbers van een groot Russisch rijk en dergelijke. Die inferieure Russische honden zijn uiterst gevaarlijk, zeker voor de Baltische Staten en alle andere voormalige Sovjet (en in iets mindere mate) Warschaupact landen. Dat weten die landen, Oekraine is niet het eerste voorbeeld waar inferieure Russische honden tekeer gaan met als excuus dat er arme rusjes in het land wonen waar inferieure Russische honden komen stelen, verkrachten en moorden.
Dat jij dat stelen, verkrachten en moorden niet zo erg vindt, tja, dat ben jij. Dat is eigenlijk niet zo verbazingwekkend.
quote:Op maandag 9 februari 2026 19:37 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Jij doet toch niet anders om inferieure Russische honden te verdedigen?
Russen zijn nog wit, Christelijk en geen Marxistisch rolmodel meer dus die mogen samen met het patriarchaat compleet worden afgebrand. Het wordt pas lastig als het over Tsjetsjenen en Dagestanen gaat natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 00:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
Oh en nee, Russen zijn technisch gezien geen ras aangezien ras niet bestaat. Maar kennelijk is Russische etniciteit ook gewoon onwenselijk en problematisch.
Echt, hoe werkt dat in doorgaans 'progressieve' breinen?
Hoe vaak moeten we het je nog uitleggen?quote:Op maandag 9 februari 2026 15:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Moslims zijn geen risico (vele honderden doden door terreuraanslagen), Russen wel (0 doden door terreuraanslagen).
Blijf volhouden, ooit is het waar door herhaling.
Omdat Rusland een vijandelijke staat is....quote:Op dinsdag 10 februari 2026 00:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar kennelijk is Russische etniciteit ook gewoon onwenselijk en problematisch.
Echt, hoe werkt dat in doorgaans 'progressieve' breinen?
quote:
Een rotte appel? De religie zelf is verrot (en wezenlijk anders dan overige religies als het gaat om gevaar).quote:Op dinsdag 10 februari 2026 07:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hoe vaak moeten we het je nog uitleggen?
En direct een hele religie aan banden leggen omdat er een rotte appel is![]()
![]()
Kunnen we direct ook wel alle Christenen en joden aan banden leggen.
En er zijn ook vast wel hindoes geweest met aanslagen. Die dus ook maar!
Wat ben je toch aan het bazelen? Het gaat om werken in een ziekenhuis. En ja, dat kan in Nederland (en andere landen) gewoon als Rus, als Iraniėr, als Chinees, enz.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 07:53 schreef bianconeri het volgende:
Krijgen mensen dan in NL een verantwoordelijke positie met veiligheidsrisico´s?
Nee, in geen enkel land.
[..]
Moslims als geheel zijn geen gevaar. Kijk naar hoeveel er zijn en hoeveel aanslagen er zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 08:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een rotte appel? De religie zelf is verrot (en wezenlijk anders dan overige religies als het gaat om gevaar).
Gelukkig nemen ook veel moslims de koran niet serieus, maar wat laat jij je hier toch kennen…
Okquote:Op dinsdag 10 februari 2026 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat ben je toch aan het bazelen? Het gaat om werken in een ziekenhuis. En ja, dat kan in Nederland (en andere landen) gewoon als Rus, als Iraniėr, als Chinees, enz.
Dat ben ik helemaal met jou eens. Alleen geldt dat ook voor de medewerkers in het ziekenhuis die ontslagen zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 08:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Moslims als geheel zijn geen gevaar.
Ahja, iedereen die niet jouw denkbeelden deelt zijn inferieure honden. Met dit soort totaaldebiele denkbeelden zijn o.a. Stalin, Mao en Hitler de geschiedenis in gegaan.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:04 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat alle russen inferieure honden zijn? Kijk dat is nou jouw probleem. Jij bent niet zo goed in lezen, jij denkt alleen maar dat je goed bent in lezen.
Er zijn inferieure Duitse honden. De hedendaagse exemplaren vind je veel bij AfD.
Er zijn inferieure Nederlandse honden. Vooral vindbaar bij PVV en FvD
Er zijn inferieure moslimhonden, christenhonden en andere reli-honden. Fundamentalisten/Terroristen/Pedo's
En er zijn inferieure Russische honden. Aanhangers van Putin, liefhebbers van een groot Russisch rijk en dergelijke. Die inferieure Russische honden zijn uiterst gevaarlijk, zeker voor de Baltische Staten en alle andere voormalige Sovjet (en in iets mindere mate) Warschaupact landen. Dat weten die landen, Oekraine is niet het eerste voorbeeld waar inferieure Russische honden tekeer gaan met als excuus dat er arme rusjes in het land wonen waar inferieure Russische honden komen stelen, verkrachten en moorden.
Dat jij dat stelen, verkrachten en moorden niet zo erg vindt, tja, dat ben jij. Dat is eigenlijk niet zo verbazingwekkend.
Die hebben het veel te druk met jou en andere extreem-rechtse idiotenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ahja, iedereen die niet jouw denkbeelden deelt zijn inferieure honden. Met dit soort totaaldebiele denkbeelden zijn o.a. Stalin, Mao en Hitler de geschiedenis in gegaan.
Hoop dat de AIVD je in de gaten houdt.
Je bezigt precies dezelfde taal hoor.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:14 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Die hebben het veel te druk met jou en andere extreem-rechtse idioten
Zeker. Tegen vijanden van onze levensstijl kun je niet direct genoeg zijn. Zeker wanneer deze oorlogsmisdadigers, pedofielen, terroristen en rechts-extremisten verdedigenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je bezigt precies dezelfde taal hoor.
Dat is een hele lijst.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:51 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Zeker. Tegen vijanden van onze levensstijl kun je niet direct genoeg zijn. Zeker wanneer deze oorlogsmisdadigers, pedofielen, terroristen en rechts-extremisten verdedigen
Dan zul je Amerikanen ook wel niet mogen want ook VS heeft al tal van landen aangevallen. Maar daar zul je wel geen problemen mee hebben.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 07:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Omdat Rusland een vijandelijke staat is....
Omdat Rusland al vaak smerige tactieken gebruikt heeft om andere landen aan te vallen.
Krijgen mensen dan in NL een verantwoordelijke positie met veiligheidsrisico´s?
Nee, in geen enkel land.
[..]
Och ook in onze westerse samenleving lopen idioten rond. De Epstein files geven wel weer hoe het werkt.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:51 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Zeker. Tegen vijanden van onze levensstijl kun je niet direct genoeg zijn. Zeker wanneer deze oorlogsmisdadigers, pedofielen, terroristen en rechts-extremisten verdedigen
Het gaat om mensen die in een ziekenhuis werken. Lees jij wel?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:51 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen nu en vroeger he...quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:02 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dan zul je Amerikanen ook wel niet mogen want ook VS heeft al tal van landen aangevallen. Maar daar zul je wel geen problemen mee hebben.
Overigens zien wij ook Iran als een vijandige staat en een land dat zijn invloed wil uitbreiden door terror organisaties te steunen. Ben benieuwd of je ook mensen uit Iran als een gevaar ziet.
In deze draad gaat her over artsen. Lijkt mjj nu niet echt een gevaar voor de staatsveiligheid. Zeker als die daar al jaren werken.
Precies. Als ik een Rus tegenkom die hier al jaren woont en werkt dan heb ik niet plots het gevoel dat die Rus een gevaar is.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het gaat om mensen die in een ziekenhuis werken. Lees jij wel?
Die vriendschap is niet meer zoals het was. Zeker met Trump niet. En het is nog maar de vraag of een volgende president een andere weg inslaat.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen nu en vroeger he...
Rusland is al tientallen jaren en nog altijd actief bezig met spioneren, russificatie en alles daar om heen.
Amerika niet (wel spioneren maar ok) en is een relatief bevriend land.
Rusland kan elk moment de Baltische Staten aanvallen, Amerika gaat dat niet doen.
En ja Iran geldt dat ook voor.
FTFY: beter lezen voortaan hoor.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het gaat om mensen die niet meer in een ziekenhuis werken. Lees jij wel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |