mag dat uberhaupt? rondzwerven met een kind van nu 5jaar oud? komt jeugdzorg dan niet om de hoek kijken?quote:Op donderdag 12 februari 2026 01:09 schreef Ole het volgende:
Niet echt een fijn onderdak. Al helemaal niet met kind
[..]
Zoontje is hij zijn vader, niet bij Eva.quote:Op donderdag 12 februari 2026 12:49 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
mag dat uberhaupt? rondzwerven met een kind van nu 5jaar oud? komt jeugdzorg dan niet om de hoek kijken?
Wie is de vader van dit kind? waar is hij?
dat hoop ik, maar de krant zegt: "Daarna is Eva blijkbaar in een spiraal van ellende terechtgekomen en zou ze nu met haar zoontje dakloos zijn en door het centrum van Apeldoorn zwerven"quote:Op donderdag 12 februari 2026 13:08 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Zoontje is hij zijn vader, niet bij Eva.
Die is in het echt (met z’n vrouw) ook echt zo lief.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:56 schreef vencodark het volgende:
Telegraaf schrijft het uiteraard heel sensationeel dus heb ik er een sceptisch idee van maar als dit echt zo ongeveer gegaan is, is Najib gewoon een topper.
Die discussie hoeft verder niet hier.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:19 schreef funkyfabulous het volgende:
Goede actie, maar het roept wel de vraag op wat er dan met de rest van de daklozen daar gebeurd is. Of verdienen die geen Portugal omdat ze niet bekend zijn? Dat is pas triest.
Nouja, ik vind het vooral fijn voor Eva dat ze hulp krijgt. Maar ik ben geen hele grote fan van Najib. T voelt een beetje als borstklopperij. Die hulp kun je ook geven zonder de krant in te lichten, maar goed..het belangrijkste is en blijft dat ze geholpen wordt (en velen met haar in dezelfde situatie)quote:Op maandag 16 februari 2026 20:56 schreef vencodark het volgende:
Telegraaf schrijft het uiteraard heel sensationeel dus heb ik er een sceptisch idee van maar als dit echt zo ongeveer gegaan is, is Najib gewoon een topper.
Eens!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 20:57 schreef totebel het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het vooral fijn voor Eva dat ze hulp krijgt. Maar ik ben geen hele grote fan van Najib. T voelt een beetje als borstklopperij. Die hulp kun je ook geven zonder de krant in te lichten, maar goed..het belangrijkste is en blijft dat ze geholpen wordt (en velen met haar in dezelfde situatie)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |