abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219992726
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 12:05 schreef RichardHammond het volgende:
Altijd hetzelfde volk dat hier over struikelt. Mensen met geld openen gewoon hun auto, mensen zonder knaken moeten eraan trekken alsof het een supermarktkar is. Verborgen deurgrepen werken prima zolang je niet leeft op occasionbudget en frustratie. Dat China dit verbiedt is puur solidariteit met de onderklasse die anders weer vaststaat op de parkeerplaats
Het IQ van mensen is recht evenredig met de hoogte van hun bankrekening?
  dinsdag 3 februari 2026 @ 13:53:47 #27
307622 Perox
(niet de echte)
pi_219992832
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 13:21 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Rijke mensen zijn niet brandbaar?
Kan je gewoon laten uitfikken missen we niks aan. :+
  dinsdag 3 februari 2026 @ 13:57:25 #28
307622 Perox
(niet de echte)
pi_219992893
Misschien dan on topic, mijn vorige auto (Ionic 5) had ook van die kekke platte handgrepen. Die kun je dan zo leuk zelf uitklappen. Niemand snapte die ooit dus iedereen die ooit voor het eerst bij je wilde instappen moest een fucking cursus. Schiet zijn doel wel voorbij dan.
Nu weer gewoon een auto met handgrepen. Al mis ik die Ionic wel, reed super lekker verder.
  dinsdag 3 februari 2026 @ 14:07:15 #29
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219992995
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 13:57 schreef Perox het volgende:
Misschien dan on topic, mijn vorige auto (Ionic 5) had ook van die kekke platte handgrepen. Die kun je dan zo leuk zelf uitklappen. Niemand snapte die ooit dus iedereen die ooit voor het eerst bij je wilde instappen moest een fucking cursus. Schiet zijn doel wel voorbij dan.
Nu weer gewoon een auto met handgrepen. Al mis ik die Ionic wel, reed super lekker verder.
Dit dus. Is nog gevaarlijk ook.
  Moderator dinsdag 3 februari 2026 @ 14:33:40 #30
18653 crew  D.
pi_219993295
quote:
Maar, die zijn wel mechanisch toch?
pi_219993371
quote:
Gewoon een grote sticker er naast plakken met een gebruiksaanwijzing in plaatjes.
  dinsdag 3 februari 2026 @ 15:40:48 #32
307622 Perox
(niet de echte)
pi_219993814
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 14:33 schreef D. het volgende:

[..]
Maar, die zijn wel mechanisch toch?
Ja maar dan heb je zo'n klepel in je handen.

Moderator dinsdag 3 februari 2026 @ 16:50:46 #33
18653 crew  D.
pi_219994345
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 15:40 schreef Perox het volgende:

[..]
Ja maar dan heb je zo'n klepel in je handen.

[ afbeelding ]
Die is wel verborgen, maar niet elektrisch, dus zou in het kader van 'verborgen is verboden' aangepast moeten worden.

Ik heb zelf een elektrische handgreep, maar die is niet verborgen, maar die zou dan weer aangepast moeten worden omdat mechanisch verplicht is :D

Ben erg benieuwd naar de uitvoering van dit verbod :Y
pi_219994526
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 11:54 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Dat wordt gezegd ja, daarmee bespaar je ongeveer gemiddeld 0,3 cent benzine per jaar, en haal je competitieve snelheden op de Autobahn. Oftewel, heb je geen kloot aan behalve dat het er cool uitziet.
Er zijn zo een paar punten op te noemen waarmee auto's efficiėnter te maken zijn, die veel effectiever zijn dan deurgreepjes.
1 Topsnelheid beperken, zodat je remmen, banden en wielophanging veel kleiner en lichter kan maken (minder rolweerstand en minder gewicht) trickle down effect dat de hele auto lichter maakt.
2 Auto's niet zo belachelijk hoog maken. SUV's verbruiken meer dan een station, maar kunnen niks meer.
3 Geen uitklapspoilers die je elektrisch op de proleten-stand kan laten staan. |:(
4 Achterwielen afdekken, zoals bij de originele citroen DS of Honda insight.

Maar ja, die dingen zijn niet cool. De mensheid heeft helaas een talent er voor om elke verbetering in efficiency te compenseren met simpelweg meer te willen.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_220009307
quote:
Hier op joetoep

Bekijk deze YouTube-video

Onbegrijpelijk dat China een keer eerder is dan Europa. Ik hoop dat iedereen met deze mooie deurknoppen weet hoe je de deuren ook handmatig 'by wire' kan openen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')