Loopt mijn man ook nog in de keuken begint ie over Jaaa wat doe je hier mee dan (de hoes van de rijsmandjes) dus ik geïrriteerd ja die gaat de wasmachine wel in. Jaaaa die kan zo de was machine in bla bla dus ik zeg man dat komt straks wel ik moet dit in de oven zien te krijgen dus moet in die pan, zit al geen spanning meer op het deeg nu bla bla blaquote:Op donderdag 19 maart 2026 21:37 schreef Hupje het volgende:
@:Goitskeje beschrijving is leuk. Voor jou tijdens het uitvoeren vast wat minder.
Helemaal niet gesmolten ik was verbaasd. Kon hem gewoon weer op het mesje schuivenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:51 schreef Kanaroe het volgende:
Meegebakken beschermkapje vind ik heel funny @:Goitske
Niet eens gesmolten![]()
Het brood ziet er trouwens prima eetbaar uit
Ik heb dat boek ook, wat vind jij ervan? Ik had er zelf meer van verwacht eigenlijk (en ik stoorde me aan de slechte redactie... /snob).quote:Op maandag 16 maart 2026 21:10 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Melkbrood uit verrot lekker desembrood
Ziet er prima eetbaar uit.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:42 schreef Goitske het volgende:
[..]
Helemaal niet gesmolten ik was verbaasd. Kon hem gewoon weer op het mesje schuiven
Dit brood was waar het mesje in zat
[ afbeelding ]
Throwback naar de keer dat @minilot bij mij in de bakkerij een siliconen spatel in een brownie had laten glijden. Daar kwamen we achter doordat er een flinterdunne laag kunstof door een deel van de brownie zat.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:42 schreef Goitske het volgende:
[..]
Helemaal niet gesmolten ik was verbaasd. Kon hem gewoon weer op het mesje schuiven
Dit brood was waar het mesje in zat
[ afbeelding ]
Gezien hoe hij gepromoot was en reacties er op waren had ik meer verwacht. Hij is okquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb dat boek ook, wat vind jij ervan? Ik had er zelf meer van verwacht eigenlijk (en ik stoorde me aan de slechte redactie... /snob).
Het blijft toch een beetje: iedereen z'n eigen desem-aanpak en vind zelf uit wat voor jou werkt...quote:Op maandag 30 maart 2026 17:48 schreef Goitske het volgende:
[..]
Gezien hoe hij gepromoot was en reacties er op waren had ik meer verwacht. Hij is ok
Ziet er goed uitquote:Op maandag 30 maart 2026 22:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het blijft toch een beetje: iedereen z'n eigen desem-aanpak en vind zelf uit wat voor jou werkt...
Vandaag een soort hybride baksel gemaakt met iets te weinig desem (had een te kleine pot gemaakt), en met een gram gist op 800 g deeg (van meest tarwebloem met iets tarwemeel). Resultaat goed eetbaar, maar had iets hoger mogen rijzen.
[ afbeelding ]
Ohh wat leuk met die tekening erinquote:Op donderdag 9 april 2026 13:36 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Starter bloem water zoutquote:Op donderdag 9 april 2026 14:10 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Wat heb je gebruikt om te bakken? En om te bestrooien?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |