Eens. En over kleur gesproken; wie bedacht in hemelsnaam dat die gare roze kleur bij bovenstaand pak een goed idee zou zijn? Die tint is nou echt zo eentje die bijna niemand staat. Misschien als je een donkere huid hebt, kom je ermee weg. Hoewel het niet wegneemt dat het alsnog een gruwel van een kleur(tint) is.quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maxima draagt ze volgens mij graag. En ze staan haar ook niet. Ze heeft er één in een wortelkleur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Ik herkende het pak, en toen ik na ging zoeken wanneer ze eht gedragen had kwam ik jouw eerdere reactie tegenquote:Op woensdag 25 februari 2026 19:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik weet dat ik standaard haat op broekpakken,. Maar was het ook echt dezelfde,
? Dan ben ik in ieder geval wel consistent,
.
Maar niemand kan toch serieus zeggen dat dat ding haar mooi staat,?
Ah vandaar,quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik herkende het pak, en toen ik na ging zoeken wanneer ze eht gedragen had kwam ik jouw eerdere reactie tegen
[ afbeelding ]
Het pak doet haar geen eer aan, veel te ruim en vierkant.
quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eens. En over kleur gesproken; wie bedacht in hemelsnaam dat die gare roze kleur bij bovenstaand pak een goed idee zou zijn? Die tint is nou echt zo eentje die bijna niemand staat. Misschien als je een donkere huid hebt, kom je ermee weg. Hoewel het niet wegneemt dat het alsnog een gruwel van een kleur(tint) is.Dit is inderdaad een van de tinten die ik zo aan zou kunnen naar het UWV om afgekeurd te worden. Ik ben dan ook altijd blij als deze kleur niet in de mode isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een van de tinten die ik zo aan zou kunnen naar het UWV om afgekeurd te worden. Ik ben dan ook altijd blij als deze kleur niet in de mode is
En dit. Het viel mij ook direct op hoe vreemd deze kleur is voor de gelegenheid. Rare mismatch met de rest.quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:07 schreef Viv het volgende:
Ik vind vooral de kleur niet zo leuk gekozen voor deze gelegenheid. Willem-Alexander en Máxima dragen allebei iets met donkerblauw en/of oranje, net zoals hun gasten. Dan slaat dat oud-roze helemaal nergens op.
Had ze beter dit weer kunnen dragen:
[ afbeelding ]
Past niet meerquote:Op woensdag 25 februari 2026 20:07 schreef Viv het volgende:
Ik vind vooral de kleur niet zo leuk gekozen voor deze gelegenheid. Willem-Alexander en Máxima dragen allebei iets met donkerblauw en/of oranje, net zoals hun gasten. Dan slaat dat oud-roze helemaal nergens op.
[ afbeelding ]
Wat is ze toch een plaatje. En ze heeft veel in haar mars.quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:07 schreef Viv het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er niet meer uit, nee. Waarom dokt hij niet even voor een haartransplantatie,quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:23 schreef Jojoke het volgende:
[ afbeelding ]
Het einde lijkt in zicht voor Harry's haar. Op een bepaald moment helpt omhoog of opzij kammen niet meer en komt het tondeuse-moment. Ze waren overigens op bezoek in Jordanië.
Hij heeft het geld, maar niet het haar ervoor.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit ziet er niet meer uit, nee. Waarom dokt hij niet even voor een haartransplantatie,? Het geld heeft hij wel. Hoewel het wel kut is om eerst tijdelijk kaal door het leven te moeten voordat je weer haar hebt,
.
Wat een prachtige omschrijvingquote:Op vrijdag 27 februari 2026 21:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Hij heeft het geld, maar niet het haar ervoor.
Met de haarkrans die z'n opa overhield, heb je te weinig donorgebied om er fatsoenlijk uit te blijven zien met een transplantatie.
Collega's van me hebben 20 jaar geleden ook laten bijzaaien en de kale halve maan onder het bijgeplante deel wordt steeds groter. In 9 van de 10 gevallen had men het beter niet kunnen doen.
Hahaha geweldig omschrevenquote:Op vrijdag 27 februari 2026 21:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Hij heeft het geld, maar niet het haar ervoor.
Met de haarkrans die z'n opa overhield, heb je te weinig donorgebied om er fatsoenlijk uit te blijven zien met een transplantatie.
Collega's van me hebben 20 jaar geleden ook laten bijzaaien en de kale halve maan onder het bijgeplante deel wordt steeds groter. In 9 van de 10 gevallen had men het beter niet kunnen doen.
Speels ? Ik heb zijn boek gelezen en het beste dat ik er van kan maken is : onnozele hals.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Harry was altijd zo speels, dat is ie helemaal kwijt. Zo zonde.
Ja, maar ik heb het over toen hij 20 was of zo.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:50 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Speels ? Ik heb zijn boek gelezen en het beste dat ik er van kan maken is : onnozele hals.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |