Zijn moeder heeft gelukkig zijn beker net afgewassen.quote:
Wat ongemakkelijk dit.quote:
Alsook: wat ongemakkelijk die brakke bank.quote:
Ik wil niet weten wat daar gebeurd is.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Alsook: wat ongemakkelijk die brakke bank.
quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat daar gebeurd is.
Ik denk dat hij super comfy is. Lekker gevormd en al.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Alsook: wat ongemakkelijk die brakke bank.
Niet gezien wel het boek gelezen. Heel naar mannetje kreeg gelukkig zijn verdiende loon.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is precies Prince Joffrey uit Game of Thrones wie het gezien heeft.
Sure, maar de combi komt wel heel ongemakkelijk over. Sta je daar zo maar dan met die bank erachter,quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij super comfy is. Lekker gevormd en al.
Staat gewoon op meerdere sites. Hier een voorbeeld maar als je de foto door Google haalt zie je genoeg nieuwssites.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kan die foto overigens nergens terugvinden,? Waar komt-ie vandaan? Niet deels nep,
?
Of door Mark Rutte.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/konings(...)dse-krijgsmacht.html
Misschien geïnspireerd door haar dochter? Tja.
Met de mogelijkheden van AI twijfel ik ook steeds vaker aan dit soort (sensationele) foto's. Daarbij is het wel eh, een heel erg idiote foto.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kan die foto overigens nergens terugvinden,? Waar komt-ie vandaan? Niet deels nep,
?
quote:"Hij stelde me vragen waarop ik steevast ontkennend antwoordde. Hij wilde mijn ouders leren kennen om ze voor te stellen aan zijn miljardairsvrienden: ik vertelde hem dat mijn ouders niet te koop waren."
quote:"Later vroeg hij mij om deel te nemen aan een project in de milieusector. Dit project was duidelijk bedoeld om corruptie te plegen. Ik weigerde zijn verzoek resoluut."
Zo kan het ook (als al deze interacties zo gegaan zijn natuurlijk).quote:"Met, volgens hem, een staatshoofd en rijke, invloedrijke mannen. Ik heb zijn uitnodiging opnieuw afgeslagen en hem verteld dat het opzichtig vertoon van rijkdom me niet interesseerde en dat ik hem niet nodig had om in contact te komen met staatshoofden. Hij antwoordde gefrustreerd dat niemand zulke uitnodigingen afsloeg."
Je kunt altijd reverse image search doen en vinden waar de foto nog meer gebruikt wordt.quote:Op donderdag 5 februari 2026 08:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met de mogelijkheden van AI twijfel ik ook steeds vaker aan dit soort (sensationele) foto's. Daarbij is het wel eh, een heel erg idiote foto.
Wat betreft Epstein & Royals wilde ik de Belgische prins Laurent nog even bejubelen. Toch nog integere royals.
[..]
[..]
[..]
Zo kan het ook (als al deze interacties zo gegaan zijn natuurlijk).
https://www.nu.nl/konings(...)ebben-afgewezen.html
Ik heb de AI van Google Lens gevraagd of het echt of nep is, hier het antwoord:quote:Op donderdag 5 februari 2026 08:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met de mogelijkheden van AI twijfel ik ook steeds vaker aan dit soort (sensationele) foto's. Daarbij is het wel eh, een heel erg idiote foto.
quote:The photo of Marius Borg Høiby with a gun and cash is real. The controversial image, which also shows him holding a bottle of Dom Pérignon champagne, was reportedly sold by his friends to German press outlets.
It is not clear if the gun in the image is a real weapon or a toy. The image and others showing a problematic lifestyle have caused embarrassment for the Norwegian royal family.
Hendig. En van je vrienden moet je het hebben,quote:Op donderdag 5 februari 2026 08:42 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik heb de AI van Google Lens gevraagd of het echt of nep is, hier het antwoord:
[..]
Dit klopt, maar genoeg ‘nieuws’sites die geen goed onderzoek doen. Ik kwam hem wel ergens tegen na wat speurwerk maar die site was allesbehalve betrouwbaar,quote:Op donderdag 5 februari 2026 08:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je kunt altijd reverse image search doen en vinden waar de foto nog meer gebruikt wordt.
bijv https://www.vlt.se/2024-11-23/riv-kungahusen/
Heb je geen vijanden nodigquote:Op donderdag 5 februari 2026 08:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hendig. En van je vrienden moet je het hebben,.
Duidelijk geen Spong als adviserend advocaatquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |