Goeie reis!quote:Op zondag 1 februari 2026 12:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op zich wel, maar daar hoop ik de komende dagen een keer tijd voor te hebben. Vandaag is vooral zorgen dat alle tassen gepakt zijn en de boel thuis op orde is enzo, vannacht vertrekken we naar Italië
quote:Op zondag 1 februari 2026 11:01 schreef Viv het volgende:
Ik kan de uitzending op de website van Hart van Nederland niet terugkijken (misschien omdat ik in het buitenland zit), staat het interview ook op YouTube of elders?
Ik zag net wel dat de VVV ook Bruna (en de lokale ondernemers die haar gesteund hebben) in het zonnetje heeft gezet:
https://www.facebook.com/share/p/1C12VCx2V8/
Die poster (vlag?) op het raam van de fietsenwinkel.quote:
Zeker wetenquote:Op maandag 2 februari 2026 20:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:heywoodu, heb je gehoorde dat Bruna en haar verhaal door Ivo genoemd* is tijdens de single mixed bij het biatlon in Nove Mesto? Baiba Bendika kwam ter sprake en Ivo zou Ivo niet zijn als hij toch niet even nog Bruna ter sprake brengt![]()
*Enkele minuten na de start.
Fijn!quote:Op maandag 2 februari 2026 23:18 schreef heywoodu het volgende:
Overigens veilig en wel gearriveerd in Italië,
Ik ben ook benieuwd! Hopelijk niet van die krampachtige duurzame initiatieven zoals bedden van karton.quote:toch wel bijzonder om nu echt op minder dan een uur rijden van de Spelen te zijn. Woensdagochtend wordt ze opgehaald, ik ben ontzettend benieuwd naar het appartement/de kamer en het hele reilen en zeilen in het olympisch dorp
Tof man, hopelijk kunnen Bruna en jij er een beetje van genieten!quote:Op maandag 2 februari 2026 23:18 schreef heywoodu het volgende:
Overigens veilig en wel gearriveerd in Italië, toch wel bijzonder om nu echt op minder dan een uur rijden van de Spelen te zijn. Woensdagochtend wordt ze opgehaald, ik ben ontzettend benieuwd naar het appartement/de kamer en het hele reilen en zeilen in het olympisch dorp
Heb me in zitten houden ernaar te vragenquote:Op maandag 2 februari 2026 23:18 schreef heywoodu het volgende:
Overigens veilig en wel gearriveerd in Italië, toch wel bijzonder om nu echt op minder dan een uur rijden van de Spelen te zijn. Woensdagochtend wordt ze opgehaald, ik ben ontzettend benieuwd naar het appartement/de kamer en het hele reilen en zeilen in het olympisch dorp
Toch miste ik bij de laatste biatlon wedstrijden Herbert Cool wel, dat vind ik echt de beste Nederlandstalige commentator sportbreed. Maar ook die heeft Bruna geloof ik wel eens genoemd (toen het over biatleten of langlaufers uit Nederland ging).quote:Op maandag 2 februari 2026 23:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker weten![]()
Ivo is zo'n baas, die fietst dat er gewoon altijd in wanneer het kan. En andere leuke dingen ook trouwens, Ivo zegt tijdens uitzendingen heel vaak dat hij weer te veel zit te lullen over van alles maar dat hij meer vertelt dan alleen wat er in beeld te zien is (en ook nog erg enthousiast) maakt zijn commentaar juist tof
Ja, leuk is dat. Zelfs bij een andere sport, als hij het kan noemen, doet hij hetquote:Op maandag 2 februari 2026 23:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker weten![]()
Ivo is zo'n baas, die fietst dat er gewoon altijd in wanneer het kan. En andere leuke dingen ook trouwens, Ivo zegt tijdens uitzendingen heel vaak dat hij weer te veel zit te lullen over van alles maar dat hij meer vertelt dan alleen wat er in beeld te zien is (en ook nog erg enthousiast) maakt zijn commentaar juist tof
Er is maar 1 Herbertquote:Op dinsdag 3 februari 2026 08:03 schreef Hanca het volgende:
[..]
Toch miste ik bij de laatste biatlon wedstrijden Herbert Cool wel, dat vind ik echt de beste Nederlandstalige commentator sportbreed. Maar ook die heeft Bruna geloof ik wel eens genoemd (toen het over biatleten of langlaufers uit Nederland ging).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier in Tramin regent het alleen maarquote:
Maar je moet hem informatie uit eerste hand aanreiken, dan wordt hij bitsig @heywooduquote:Op dinsdag 3 februari 2026 08:03 schreef Hanca het volgende:
[..]
Toch miste ik bij de laatste biatlon wedstrijden Herbert Cool wel, dat vind ik echt de beste Nederlandstalige commentator sportbreed. Maar ook die heeft Bruna geloof ik wel eens genoemd (toen het over biatleten of langlaufers uit Nederland ging).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |