Absoluut, ik snap alleen niet waarom je het op zo'n genante manier zou doen. Het straalt slecht af op Amazon/Bezos, op Melania en op Trump. Had ze dan gewoon die 30 miljoen gegeven.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:30 schreef tjoptjop het volgende:
Lekker boeiend wie het wel of niet kijkt, dit was niet meer dan een steekpenning van Amazon aan Trump Inc.
Maar dan is het omkopingquote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:07 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Absoluut, ik snap alleen niet waarom je het op zo'n genante manier zou doen. Het straalt slecht af op Amazon/Bezos, op Melania en op Trump. Had ze dan gewoon die 30 miljoen gegeven.
In dit geval (min maal min maakt plus) zou dat een betere film opleveren.quote:
Niet, mits er nog een heel dun fineerlaagje opzit. Wie weet kun je over een jaar wel gewoon wegkomen met een zak geld geven, nu pretenderen ze nog een soort van schijn op te houden. Het heet dan een donatie aan de danszaal, Tim Apple die een gouden iPhone schenkt, UFC die een event op het grasveld doet, Melaniafilm etcquote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:09 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat in Trumps Amerika een probleem?
oh die krijgt straks meer nominaties als Emilia Pérezquote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Can’t wait for the Academy Awards shortlist.
Copequote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:22 schreef GerryDV het volgende:
Ik geloof hier geen fluit van em vermoed dat dit voornamelijk erg aangedikt wordt vanuit het kamp dat sterk anti-Trump is of lijdt aan TDS. Dat er in de grootste bioscopen namelijk geen of 1 ticket verkocht is is namelijk statistisch bijna onmogelijk. Al zou men het alleen maar doen om er een review van te maken of om te wetem hoe slecht het dan echt is zouden er al een kaartje of 10 verkocht moeten zijn. Gaat dus nergens over dit.
Reviews van films en documentaires kun je vaak al lezen voordat de film later die dag of die week uitkomt.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:22 schreef GerryDV het volgende:
Ik geloof hier geen fluit van em vermoed dat dit voornamelijk erg aangedikt wordt vanuit het kamp dat sterk anti-Trump is of lijdt aan TDS. Dat er in de grootste bioscopen namelijk geen of 1 ticket verkocht is is namelijk statistisch bijna onmogelijk. Al zou men het alleen maar doen om er een review van te maken of om te wetem hoe slecht het dan echt is zouden er al een kaartje of 10 verkocht moeten zijn. Gaat dus nergens over dit.
Ik vind het een mooie omschrijving voor Melaniaquote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:11 schreef Cruzinats het volgende:
Stop de persen! Wat een wereldnieuws beste mensen!![]()
Je zou maar zo'n simpleton zijn om je hier actief druk over te maken. Dankjewel voor de TS die tijd en moeite steekt om hier een topic over te openen.
Wat zijn het toch twee enorm zielige personenquote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]
![]()
![]()
![]()
[..]
Het word steeds lachwekkender met deze clown.![]()
[ x ]
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:25 schreef FlippingCoin het volgende:
hoe kan je president van de VS worden en nog steeds zo ongekend voor lul staan
Voor Trump telt alleen persoonlijke eer. Bij zijn inauguratie ging het hem er alleen om of hij meer bezoekers had dan Joe Biden en vooral Barack Obama.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:12 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wat zijn het toch twee enorm zielige personen
Dan weet ik er nog wel een voor je:quote:
Hij draait niet in Nederland.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 07:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
Welke bioscoop is er in Nederland mee aan de haal gegaan? Want die wordt geboycot voor het leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |