Nee, ik heb geen zin in een discussie via DM. Dit onderwerp is uitgebreid aan bod geweest in NWS. Ik geef je 1 beperking: Militair verbod: Trump heeft het verbod op transgender personen in het leger heringevoerd. Transpersonen die op dat moment in dienst waren, riskeren ontslag omdat zij als "niet fit voor dienst" worden aangemerkt op basis van hun genderidentiteit.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:15 schreef theguyver het volgende: [..] Geen probleem stuur maar een DM Ben benieuwd hoeveel dit verschilt met reguliere burgers.
Ik heb het geleerd van de professionals hier op Fok!quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:17 schreef MoreDakka het volgende: [..] Jij hebt nooit standaarden en daar ben je trots op dus wat lul je nu
Nee, dit soort halvegare gotchas gaan niet werken kerel.
Op basis van een psychische aandoening en constante zorg om de transformatie in stand te houden.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen zin in een discussie via DM. Dit onderwerp is uitgebreid aan bod geweest in NWS. Ik geef je 1 beperking: Militair verbod: Trump heeft het verbod op transgender personen in het leger heringevoerd. Transpersonen die op dat moment in dienst waren, riskeren ontslag omdat zij als "niet fit voor dienst" worden aangemerkt op basis van hun genderidentiteit.
Nope, maar je deed een dappere poging.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Op basis van een psychische aandoening en constante zorg om de transformatie in stand te houden.
Jij bent degene die blijft doorzagen over wat Pretti allemaal wel niet gedaan zou hebben...quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:09 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Beweer anders nog een keer dat ik vind dat hij zijn dood verdiende. Blijkbaar geloof je wel dat mensen daar in trappen.
Dat is precies de reden, die reden is ook lang en breed uitgelegd door onder andere Pete Hegseth.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nope, maar je deed een dappere poging.
Stel: ik heb twee buurmannen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:42 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat hij geen vreedzame demonstrant was is een feit en dat mag prima uitgelicht worden zodat er geen verkeerd beeld ontstaat dat ICE zomaar burgers af knalt die toevallig net op de verkeerde tijd op de verkeerde plek zijn. Want dat is het beeld dat graag geschetst wordt door deze geradicaliseerde figuren. Als je dat 20 minuten durende filmpje bekijkt dan zie je dat er 16 minuten lang helemaal niks gebeurt behalve een paar mensen die fluiten en van gepaste afstand hun ongenoegen uiten, niets mis mee, tot Pretti in beeld komt, die komt als een idioot aanrennen, begint te schreeuwen in het gezicht van agenten, te spugen en te schoppen naar agenten en hun materiaal, waardoor de situatie gelijk escaleert. Als je steeds maar olie op het vuur blijft gooien loop je het risico je te verbranden. Sommige mensen zijn zo ver heen dat zo ver heen dat ze geloven dat die foute beelden van Pretti AI gegenereerd zijn. Goede zaak om te benadrukken dat die beelden echt zijn en tonen hoe Pretti zich gedragen heeft daar.
Ja heel leuk allemaal, maar dan nog is het de schuld van de agenten die onnodig schieten. Je komt er gewoon niet onderuit, principes of niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik heb het geleerd van de professionals hier op Fok!
En zoals ik je al eerder heb uitgelegd, of we hanteren dezelfde standaard of er is geen enkele standaard, principes be damned als je tegenstander geen principes hanteert.
Het is alsof je in de ring stapt met een hand achter je rug gebonden en je tegenstander vecht zonder handschoenen en mag ook nog eens low blows en kopstoten geven.
Alleen een dwaas blijft op zo’n moment principieel.
Hoe vaak dit ook gezegd wordt, het lijkt tegen dovemansoren.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Stel: ik heb twee buurmannen.
Buurman nummer 1 runt belangeloos een kerk en men probeert hem bij leven al heilig te laten verklaren.
Buurman nummer 2 interesseert het allemaal weinig; die kan zomaar een voorbijganger een bloedneus rammen en trapt af en toe een achterlicht van een auto kapot.
Stel nu dat het niet Pretti was die werd doodgeschoten, maar één van deze twee buurmannen.
Buurman X is aan het filmen, fluit een valse noot, krijgt even later uit het niets pepperspray in het gezicht, probeert vervolgens een vrouw overeind te helpen nadat zij is geduwd, maar wordt direct door meerdere agenten gevloerd en ligt vijf seconden later dood op de grond met tien kogels in zijn rug.
Voor de beoordeling van deze gebeurtenissen:
maakt het dan uit of buurman X in werkelijkheid buurman 1 was of buurman 2?
Ook als beide buurmannen zich in dit incident exact hetzelfde hebben gedragen?
Zeker, maar waarom dachten Pretti en Good dat het helemaal prima was om agenten te belemmeren en in het geval van Good zelfs denken dat het oké is om met ze op de vuist te gaan?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:37 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja heel leuk allemaal, maar dan nog is het de schuld van de agenten die onnodig schieten. Je komt er gewoon niet onderuit, principes of niet.
Goede vraag, maar ze zijn dood dus we weten het niet. Jij ook niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:39 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zeker, maar waarom dachten Pretti en Good dat het helemaal prima was om agenten te belemmeren en in het geval van Good zelfs denken dat het oké is om met ze op de vuist te gaan?
Ik ben het daar volledig mee eens, maar dat heeft meer te maken met de mentable stabiliteit van de persoon.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:19 schreef Wantie het volgende:
Nee, ik heb geen zin in een discussie via DM. Dit onderwerp is uitgebreid aan bod geweest in NWS. Ik geef je 1 beperking: Militair verbod: Trump heeft het verbod op transgender personen in het leger heringevoerd. Transpersonen die op dat moment in dienst waren, riskeren ontslag omdat zij als "niet fit voor dienst" worden aangemerkt op basis van hun genderidentiteit.
Ik vind dat Trump geen schuld heeft, maar als de standaard is dat oproepen tot vreedzaam protest betekent dat je verantwoordelijk gehouden word als het uit de hand loopt dan is het niet meer dan eerlijk dat we diezelfde standaard hanteren bij Walz en Frey.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:46 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Goede vraag, maar ze zijn dood dus we weten het niet. Jij ook niet.
Oproepen tot verzet mag trouwens gewoon, want het grootste gedeelte van wat die lui doen is vervelend en schuurt tegen de wet, maar is uiteindelijk wel legaal. Op de vuist gaan niet, maar er is dan ook niemand die daar voor op roept.
Maar dan is in jouw lezing Trump toch ook schuldig aan de bestorming van het Capitool, of is dat weer anders? En Trump heeft al die idoten sowieso een pardon gegeven
Dus vind je dat Walz en Frey ook geen schuld hebben. Trump is ook veel verder gegaan dan dat, maar goed.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vind dat Trump geen schuld heeft, maar als de standaard is dat oproepen tot vreedzaam protest betekent dat je verantwoordelijk gehouden word als het uit de hand loopt dan is het niet meer dan eerlijk dat we diezelfde standaard hanteren bij Walz en Frey.
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:28 schreef Firuze60 het volgende:
Het gaat allemaal prima in Minnesota..
Journalist en ex-CNN anker Don Lemon is gearresteerd nadat hij in een kerk in Minnesota aanwezig was tijdens een protest tegen de Amerikaanse immigratiepolitie (ICE). Volgens zijn advocaat was hij daar aan het filmen als journalist. De Amerikaanse president Donald Trump noemde Lemon eerder nog “een loser”.
https://www.hln.be/buiten(...)ce-protest~a9835718/
Goeie zaak. Heeft nog lang geduurd. Die mag zich ook wel eens verantwoorden voor die inval in die kerk. Net als de eerder aangehoudenen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:22 schreef the-eye het volgende:
BREAKING: Don Lemon ARRESTED
Bekijk deze YouTube-video
Persoonlijk vind ik dat niet, maar dat is niet de standaard die gehanteerd word. Begrijp je nu waarom principes ertoe doen en waarom het belangrijk is om ze te hanteren?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:26 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dus vind je dat Walz en Frey ook geen schuld hebben. Trump is ook veel verder gegaan dan dat, maar goed.
Dus zo belangrijk zijn ze niet. Geeft ook niet, je wilt gewoon graag een volgeling zijn. Trump en de zijnen goed, de anderen slecht. Het is net als een religie, je hoeft niet na te denken en je kunt de rest van de wereld veroordelen. Het feit dat je spreekt over 'tegenstanders' zegt wel genoeg.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zolang principes niet breed gedragen worden weiger ik ze zelf te hanteren
Goedzo, zoals de dems zeggen. No one is above the law.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:22 schreef the-eye het volgende:
BREAKING: Don Lemon ARRESTED
Bekijk deze YouTube-video
Dan noem je ook een bronquote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:28 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat is precies de reden, die reden is ook lang en breed uitgelegd door onder andere Pete Hegseth.
Dus de demonstranten moeten de volgende keer gewoon terugschieten.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat niet, maar dat is niet de standaard die gehanteerd word. Begrijp je nu waarom principes ertoe doen en waarom het belangrijk is om ze te hanteren?
Zolang principes niet breed gedragen worden weiger ik ze zelf te hanteren, ik ga niet de wedstrijd in met mijn handen op mijn rug en de tegenstander kan zich alles veroorloven.
Zo belangrijk zijn ze wel maar alleen als ze breed gedragen worden. Doe je dat niet dan ga je principieel je ondergang tegemoet. Je lijkt mij best een intelligente kerel dus waarom je niet zoiets simpels als dit lijkt te snappen is mij een raadsel.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:34 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dus zo belangrijk zijn ze niet. Geeft ook niet, je wilt gewoon graag een volgeling zijn. Trump en de zijnen goed, de anderen slecht. Het is net als een religie, je hoeft niet na te denken en je kunt de rest van de wereld veroordelen. Het feit dat je spreekt over 'tegenstanders' zegt wel genoeg.
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus de demonstranten moeten de volgende keer gewoon terugschieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |