https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Klopt, dat viel allemaal reuze mee. Vanavond krijgen we voor de tweede keer deze week Tina. Dan zie ik liever af en toe wat vers bloed, ook al lijkt het soms wat minder goed te passen. Het is helemaal niet verkeerd om de heren af en toe wat buiten hun comfort zone te zien.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:12 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Zei hij zoveel kwetsende dingen voor de rechtse medemens dan? In plaats van Johans 'slaaf' wilde hij 'tot slaaf gemaakte', wat natuurlijk woke-speak is, maar verder?
Woensdag hadden we wel PSV én Ajax tegelijkertijd live en op donderdag weer drie ploegen. Dat zie je vaak wel terug in de kijkcijfers.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:43 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Kijkcijfers zijn deze week wel een stuk lager. En ik merk dat ik ook minder vaak live kijk. Johan is te voorspelbaar geworden. Ik denk echt dat het na het WK of eind 2026 klaar is. Elke dag is gewoon te veel om het fris te houden blijkt nu.
Ik kijk zelf geen voetbal of sport. Merk gewoon dat het allemaal te voorspelbaar begint te worden. Vanavond weer Tina en Thomas. Volgende week woensdag Tina en Valentijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:45 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Woensdag hadden we wel PSV én Ajax tegelijkertijd live en op donderdag weer drie ploegen. Dat zie je vaak wel terug in de kijkcijfers.
Hij was toch gewoon op vakantie?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:45 schreef DrDentz het volgende:
Jack van Gelder stopt na overleg bij 'Oranje-programma's' van SBS
Jack van Gelder keert niet terug als tafelgast in de SBS-praatprogramma's van Hélène Hendriks. Talpa Network bevestigt dat de samenwerking in overleg is beëindigd na gesprekken over zijn rol bij de zogenoemde 'Oranje-programma's'.
https://www.nu.nl/media/6(...)grammas-van-sbs.html
O, volgens Helene was er niets aan de hand
Schrikbarend dat RTL er zo’n artikel voor uittrekt.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Ah lulverhaal is er, er zijn nieuwe mensen
Maar dat zijn praatprogramma's in een notendop, want overal dezelfde koppen aan tafel die ons dan vertellen wat goed en slecht is.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:55 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ik kijk zelf geen voetbal of sport. Merk gewoon dat het allemaal te voorspelbaar begint te worden. Vanavond weer Tina en Thomas. Volgende week woensdag Tina en Valentijn.
Heeft dus niets met Vandaag Inside te maken. Graag ontopic.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:45 schreef DrDentz het volgende:
Jack van Gelder stopt na overleg bij 'Oranje-programma's' van SBS
Jack van Gelder keert niet terug als tafelgast in de SBS-praatprogramma's van Hélène Hendriks. Talpa Network bevestigt dat de samenwerking in overleg is beëindigd na gesprekken over zijn rol bij de zogenoemde 'Oranje-programma's'.
https://www.nu.nl/media/6(...)grammas-van-sbs.html
O, volgens Helene was er niets aan de hand
Oh, dan zal hierover vanavond wel geen woord vallen bij VI.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:27 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Heeft dus niets met Vandaag Inside te maken. Graag ontopic.
Gaat wel vaak over de Oranjezomer en al die slappe Helene aftreksels hier.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Oh, dan zal hierover vanavond wel geen woord vallen bij VI.
Als er een bericht wordt verwijderd, kunnen ze dat dan niet even zeggen? *bericht verwijderd* of zo? Dan hoef ik me niet af te vragen of ik seniel begin te worden of dat mijn browser dan wel Fok kuren heeft. In het kort de reden voor de verwijdering zou ook wel luxe zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:21 schreef Remco het volgende:
[..]
Het begint wel een beetje een obsessie bij jou te worden heb ik het idee.
dit ja, idioot zonder humor was het. proberen grappig mee te doen, maar de hele plank misslaanquote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:51 schreef ISVV het volgende:
Werd niet echt blij van Willie Wartaal. Als je het over polariseren/verschillen benadrukken hebt. Ook altijd op een zwarte vrouw stemmen en je stem dus baseren op huidskleur.
Dat telt niet omdat hij zelf een negert is. Als je blank bent en stemt op een blanke persoon dan ben je nog erger dan de duivel. Gewoon logica.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:51 schreef ISVV het volgende:
Werd niet echt blij van Willie Wartaal. Als je het over polariseren/verschillen benadrukken hebt. Ook altijd op een zwarte vrouw stemmen en je stem dus baseren op huidskleur.
Hij doet dat vanuit de gedachte dat gekleurde mensen een achterstand hebben, neem ik aan. Zo stemmen veel vrouwen volgens mij om diezelfde reden op een vrouw. Is dat erg?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:56 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Dat telt niet omdat hij zelf een negert is. Als je blank bent en stemt op een blanke persoon dan ben je nog erger dan de duivel. Gewoon logica.
Het is een vrij land.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:47 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Hij doet dat vanuit de gedachte dat gekleurde mensen een achterstand hebben, neem ik aan. Zo stemmen veel vrouwen volgens mij om diezelfde reden op een vrouw. Is dat erg?
En in hoeverre denk je niet dat blanke mensen niet op een persoon met een donkere huidskleur stemmen?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:47 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Hij doet dat vanuit de gedachte dat gekleurde mensen een achterstand hebben, neem ik aan. Zo stemmen veel vrouwen volgens mij om diezelfde reden op een vrouw. Is dat erg?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |