Iedereen kan meedoen, dus succesquote:1 De hoogste temperatuur (graden C):
2 De laagste temperatuur (graden C):
3 Hoeveelheid Neerslag (mm):
4 Zon (uren):
5 Gemiddelde Windsnelheid (m/s):
6 Aantal warme dagen:
7 Aantal ijsdagen: (dag dat de temperatuur niet boven nul komt)
8 Aantal vorstdagen (aantal dagen waarbij de temperatuur onder nul is geweest):
Ja ik zie het ben al bezigquote:
Het is al laat ja en ik moet nu slapenquote:Op donderdag 29 januari 2026 23:14 schreef Nattekat het volgende:
Haalt ie de complete OP leeg
Als straf ga ik nu gewoon slapen en niets aanpassen
Gezien de OP nog karig is sluit ik dit topic uit van titelaanpassingen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gezien de titel nog steeds niet is aangepast sluit ik @:nattekat uit van deelname voor deze maand![]()
Jaaajaaa ik pas em nog aan vanavond, eerst zometeen uitje van mijn werk dus nu geen tijd. Dus pas het maar vast aan dan regel ik vanavond de restquote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gezien de OP nog karig is sluit ik dit topic uit van titelaanpassingen.
Ik zal erover nadenken tijdens mijn rit naar huis.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jaaajaaa ik pas em nog aan vanavond, eerst zometeen uitje van mijn werk dus nu geen tijd. Dus pas het maar vast aan dan regel ik vanavond de rest
Nou ik heb mijn best gedaan om met buikpijn toch even wat op te vrolijkenquote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zal erover nadenken tijdens mijn rit naar huis.
Frutsel zal wel opduiken voor ik thuis ben
Die zonuren gaat niet haalbaar zijnquote:Op zaterdag 31 januari 2026 18:17 schreef nostra het volgende:
Februari wordt een lentemaand
1 De hoogste temperatuur (graden C): 19.1
2 De laagste temperatuur (graden C): -1
3 Hoeveelheid Neerslag (mm): 80
4 Zon (uren): 114
5 Gemiddelde Windsnelheid (m/s): 4
6 Aantal warme dagen: 0
7 Aantal ijsdagen: (dag dat de temperatuur niet boven nul komt) 0
8 Aantal vorstdagen (aantal dagen waarbij de temperatuur onder nul is geweest): 4
Ik hou het bij mn elfstedentochtquote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
De avond mention om jou gegevens door te geven of te wijzigen
@:butz0rs / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:12Beaufort / @:Stephan5 / @:Scjvb / @:OA / @:onlogisch / @:Mikeytt / @:dick_laurent / @:Pisces29 / @:Geschiedkundige / @:Arizona / @:LTVDK / @:QWARQTAARTJE / @:de_boswachter / @:mitt / @:michiel_merk @:PieterDeRijcke
Flauwquote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
De laatste mention voor jullie, hierna kan ik geen garantie geven of ik nog voor de laatste half uur nog 1 in gooi![]()
Nu maar even kijken hoe de kaarten ervoor staan en of ik nog iets moet gaan aanpassen, dit is best wel een lastige maand met die onzekerheid.
@:butz0rs / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:12Beaufort / @:Stephan5 / @:Scjvb / @:OA / @:onlogisch / @:Mikeytt / @:dick_laurent / @:Pisces29 / @:Geschiedkundige / @:Arizona / @:LTVDK / @:QWARQTAARTJE / @:de_boswachter / @:mitt / @:michiel_merk @:PieterDeRijcke
Jammer voor jou danquote:
quote:Op zondag 1 februari 2026 10:36 schreef michiel_merk het volgende:
1 De hoogste temperatuur (graden C): 17,5
2 De laagste temperatuur (graden C): -10,5
3 Hoeveelheid Neerslag (mm): 70
4 Zon (uren): 80
5 Gemiddelde Windsnelheid (m/s): 2,5
7 Aantal ijsdagen: (dag dat de temperatuur niet boven nul komt) 6
10 Aantal vorstdagen (aantal dagen waarbij de temperatuur onder nul is geweest): 8
Ja maar jongens jullie weten toch dat de sluiting om 23:59:59 is op de laatste dag van de maand? Zo zonde weer ditquote:Op zondag 1 februari 2026 12:44 schreef 12Beaufort het volgende:
1 De hoogste temperatuur (graden C): 12
2 De laagste temperatuur (graden C): -9
3 Hoeveelheid Neerslag (mm): 65
4 Zon (uren): 70
5 Gemiddelde Windsnelheid (m/s): 2.6
7 Aantal ijsdagen: (dag dat de temperatuur niet boven nul komt) 5
10 Aantal vorstdagen (aantal dagen waarbij de temperatuur onder nul is geweest): 7
Je bent de nr. 4 van januari vergeten te taggenquote:Op donderdag 29 januari 2026 23:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ooops het moet februari zijn @:Frutsel / @:Nattekat![]()
iemand de titel even aanpassen?
En hier weerquote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
De laatste mention voor jullie, hierna kan ik geen garantie geven of ik nog voor de laatste half uur nog 1 in gooi![]()
Nu maar even kijken hoe de kaarten ervoor staan en of ik nog iets moet gaan aanpassen, dit is best wel een lastige maand met die onzekerheid.
Hmmm ik had je toegevoegd in de lijst maar blijkbaar niet opgeslagen waardoor je niet in mee bent genomen.quote:
Ik duim voor je.quote:
Goed ik heb nagedacht en ik dacht even, vooruit neem de andere 2 maar mee die te laat waren tot ik me bedacht dat je nog geen gegevens hebt doorgegevenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |