Het gaat helemaal niet over de interpretaties en implicaties. Het gaat over jouw intenties. Die had je gewoon duidelijk moeten maken.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:15 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Tja, waar mensen daten, blijven er soms mensen met emoties achter. Ik ben niet verantwoordelijk voor de emoties van anderen. Alles wat ze in haar hoofd haalt, is haar eigen doen. We hebben een paar dates gehad, we hebben geneukt, meer is het niet geworden. Dat zijn de feiten. Alle verdere interpretaties en implicaties van de gebeurtenissen liggen niet in mijn handen en laat ik verder bij degene die ze maakt
Iedereen weet dat er geen garanties zijn. Dat beginnende dates niet altijd naar een relatie zullen ontwikkelen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:15 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Tja, waar mensen daten, blijven er soms mensen met emoties achter. Ik ben niet verantwoordelijk voor de emoties van anderen. Alles wat ze in haar hoofd haalt, is haar eigen doen. We hebben een paar dates gehad, we hebben geneukt, meer is het niet geworden. Dat zijn de feiten. Alle verdere interpretaties en implicaties van de gebeurtenissen liggen niet in mijn handen en laat ik verder bij degene die ze maakt
Heb je zelf wel door hoe respectloos dit soort opmerkingen zijn?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 08:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Vanuit een bepaalde optiek kan ik het niet afkeuren. Als man weet je maar nooit wanneer je weer de kans krijgt om je zak te legen, dus iedere kans moet je grijpen. Vrouwen hebben wat dat betreft makkelijk praten, want voor de meeste vrouwen is het een koud kunstje om een nummertje te scoren.
Als ik nu terugkijk op bepaalde gevallen, dan heb ik vroeger misschien wel kansen gehad die ik heb laten lopen omdat zij misschien wel een relatie wilde en dat er wat mij betreft niet in zat.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 08:18 schreef Lienekien het volgende:
Heb je zelf wel door hoe respectloos dit soort opmerkingen zijn?
Dat is je reactie? Dat je mijmert over je gemiste kansen om ‘je zak te legen’?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 08:23 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als ik nu terugkijk op bepaalde gevallen, dan heb ik vroeger misschien wel kansen gehad die ik heb laten lopen omdat zij misschien wel een relatie wilde en dat er wat mij betreft niet in zat.
Als zij dacht dat ze met seks mij aan haar kon binden, dus als een middel voor een hoger doel, dan doet zij precies hetzelfde als ik. En tja, ik hoop ook vaak zat op iets en trek dan aan het kortste eind, dat hoort er gewoon bij. Als je daar niet mee kan omgaan, moet je niet gaan daten. En hoeveel emoties en gevoelens zijn er nou daadwerkelijk in het spel na 2 dates? Vrij weinig tot helemaal niksquote:Op vrijdag 6 februari 2026 07:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat er geen garanties zijn. Dat beginnende dates niet altijd naar een relatie zullen ontwikkelen.
Maar jij bent bewust op een volgende date gegaan om te scoren, terwijl je wist dat je haar niet wou hebben. En ik weet bijna zeker dat jij ergens wel wist dat zij wel op meer hoopte, anders was ze niet met jou naar bed gegaan. Maar jij wou alleen een keertje je zak legen, daar was ze wel nog goed genoeg voor.
En dan lach je haar hier ook nog uit.
Emoties/gevoelens zijn niet om mee te spelen.
Je hebt ergens wel een beetje gelijk dat mijn reactie nogal respectloos was. Ik denk dat ik zo reageerde uit frustratie dat ik in mijn leven maar weinig sex heb gehad. En het is nog vroeg op de ochtend, ik ben nog niet helemaal wakker.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 08:26 schreef Lienekien het volgende:
Dat is je reactie? Dat je mijmert over je gemiste kansen om ‘je zak te legen’?
Ik denk dat jij heel erg gelijk hebt dat je reactie uit frustratie was.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 08:29 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Je hebt ergens wel een beetje gelijk dat mijn reactie nogal respectloos was. Ik denk dat ik zo reageerde uit frustratie dat ik in mijn leven maar weinig sex heb gehad.
Uiteindelijk wli ik dat natuurlijk niet zijn en wil ik dat ook niet doen als ik ooit de kans krijg.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 08:35 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat jij heel erg gelijk hebt dat je reactie uit frustratie was.
Als ik jou was zou ik er eens wat langer over nadenken voordat je dat soort uitspraken doet. Wil je echt die gefrustreerde man zijn die wil goedpraten dat hij zich niet bekommert om wat die vrouw wil, maar ‘het kunnen legen van zijn zak’ als legitimatie ziet om over haar grenzen te gaan?
Bahquote:Op vrijdag 6 februari 2026 08:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Vanuit een bepaalde optiek kan ik het niet afkeuren. Als man weet je maar nooit wanneer je weer de kans krijgt om je zak te legen, dus iedere kans moet je grijpen. Vrouwen hebben wat dat betreft makkelijk praten, want voor de meeste vrouwen is het een koud kunstje om een nummertje te scoren.
Ja, dat is makkelijk. Maar meestal willen vrouwen toch wat meer diepgang, iemand waar je een beetje een band mee kan opbouwen en vaker seks hebben is zeldzaam. Dat heb je toch ook liever?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 08:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Uiteraard heb je dat liever, maar je hebt niet altijd wat te willen. Als je alleen platgestampte boterhammen pindakaas kan krijgen omdat de smakelijke hamburgers al weg zijn, dan pak je die platgestampte boterhammenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, dat is makkelijk. Maar meestal willen vrouwen toch wat meer diepgang, iemand waar je een beetje een band mee kan opbouwen en vaker seks hebben is zeldzaam. Dat heb je toch ook liever?
‘Zak legen’ dat klinkt zo leeg.
Dat is dan misschien hoe sommige mannen denken.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:21 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Uiteraard heb je dat liever, maar je hebt niet altijd wat te willen. Als je alleen platgestampte boterhammen pindakaas kan krijgen omdat de smakelijke hamburgers al weg zijn, dan pak je die platgestampte boterhammen
Dat zal best, maar zoals je waarschijnlijk al wist, de manier waarop het lichaam en het brein werkt van een man een een vrouw verschilt vrij sterk van elkaarquote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is dan misschien hoe sommige mannen denken.
Ik kan prima even zonder. En anders hebben we nog altijd de satisfyer hè.
Ik heb altijd de Wagyu steak gehad en nooit een slappe burger van de FEBOquote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:21 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Uiteraard heb je dat liever, maar je hebt niet altijd wat te willen. Als je alleen platgestampte boterhammen pindakaas kan krijgen omdat de smakelijke hamburgers al weg zijn, dan pak je die platgestampte boterhammen
Het wordt er niet beter opquote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:21 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Er zijn ook mannen die niet zo denken als jou hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:40 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dat zal best, maar zoals je waarschijnlijk al wist, de manier waarop het lichaam en het brein werkt van een man een een vrouw verschilt vrij sterk van elkaar
AnsaGODquote:Op vrijdag 6 februari 2026 08:52 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Uiteindelijk wli ik dat natuurlijk niet zijn en wil ik dat ook niet doen als ik ooit de kans krijg.
Een dame die een paar maanden intensief op dit forum heeft gepost, heeft me leren inzien dat je in zo'n geval waarin een vrouw een relatie wil en je daar dan misbruik van maakt om sex met haar te hebben, haar best wel veel pijn mee kan doen. En dan ging het bij die dame nog niet eens om sex maar om zoenen.
Goh, echt waar joh? Niet elk mens is hetzelfde? Wie had dat nou gedachtquote:Op vrijdag 6 februari 2026 11:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er zijn ook mannen die niet zo denken als jou hoor.
Ik ben niet hier om mensen te pleasen en naar de mond te praten, dus dat "het er niet beter op wordt" interesseert me vrij weinig. Je mag van me vinden wat je wilt, maar only God can judge me. Degene die zonder zonde is werpt de eerste steen. Dus hou je wijzende vingertje lekker bij jequote:
Lekker man, geniet ervanquote:Op vrijdag 6 februari 2026 11:15 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik heb altijd de Wagyu steak gehad en nooit een slappe burger van de FEBO
Ik vind mezelf niet cool omdat ik gewoon geneukt heb en heel veel maar vooral omdat ze eigenlijk allemaal superlekker waren en als man voel je je dan gezegendquote:Op vrijdag 6 februari 2026 11:31 schreef Ludachrist het volgende:
Tevens altijd lachen om users die zichzelf heel cool vinden omdat ze geneukt hebben.
Maar voor vrouwen is het makkelijk om een nummertje te scoren, en dat is misschien ook wel de reden dat vrouwen in de regel makkelijk lange tijd zonder sex kunnen. Het is een bekend psychologisch verschijnsel dat mensen lang zonder iets kunnen als ze weten dat ze dat makkelijk kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:33 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik kan prima even zonder. En anders hebben we nog altijd de satisfyer hè.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |