abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219996348
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 20:17 schreef W00fer het volgende:

[..]
Dat zeiden die mannen ook die hun condoom afdeden: ze vond het prima.
Waarom denk je dat er zoals in Scandinavië tegenwoordig wederzijds consent schriftelijk moet worden vastgelegd, juist om dit soort welles nietes verhaaltjes te voorkomen dat de man zegt ze vond het goed, is haar eigen keus en de vrouw haar eigen mening heeft?
Beetje raar om mijn situatie daarmee te vergelijken, dit was gewoon wederzijds instemmen
  Moderator dinsdag 3 februari 2026 @ 22:29:58 #102
441859 crew  Lenny77
pi_219996969
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 20:07 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Tja, ik wel, het is free for all wat dat betreft. Daar leert ze dan van
Ik ben het type dat jaren zonder seks zou zitten omdat ik niet de juiste persoon tegen kom. Voor mij is dit toch wel iets heel intiems wat ik niet te grabbel gooi.
Ik zou mij dus echt flink bezeikt voelen door zo iemand als jij, want het is duidelijk uit je verhaal te lezen dat zij wel de indruk had dat er meer in zat.

'Daar leert ze van' :|W
Ja.. weet je wat ze leert? Dat ze niemand kan vertrouwen. Leuk voor de volgende man die het wel goed meent met haar.

[ Bericht 7% gewijzigd door Lenny77 op 03-02-2026 22:40:00 ]
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219997087
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 11:19 schreef MultiBanaan het volgende:
Keer met een vrouw van 48 naar bed geweest en toen daarna gezegd dat het hem verder niet ging worden, toen was ze helemaal verbolgen van "waarom ben je met me naar bed geweest als je verder geen interesse had". Ehm, omdat het lekker is? Zeker een vrouw van 48 zou toch inmiddels wel beter moeten weten dan dat
Ik neem aan dat dit al vrij vroeg in de dating fase gebeurde. Aan de ene kant vind ik het absoluut niet netjes om zoiets te doen, maar aan de andere kant kiest zo'n vrouw er toch zelf een beetje voor. Als een vrouw niet in zo'n situatie wil komen dat ze met een man naar bed gaat waarbij ze zelf een relatie met die man wil maar die man haar alleen maar als een lekker hapje tussendoor ziet, dan kan ze ook gewoon wachten met sex totdat ze meer zekerheid over de relatie heeft.
  Moderator dinsdag 3 februari 2026 @ 23:18:13 #104
441859 crew  Lenny77
pi_219997159
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 22:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik neem aan dat dit al vrij vroeg in de dating fase gebeurde. Aan de ene kant vind ik het absoluut niet netjes om zoiets te doen, maar aan de andere kant kiest zo'n vrouw er toch zelf een beetje voor. Als een vrouw niet in zo'n situatie wil komen dat ze met een man naar bed gaat waarbij ze zelf een relatie met die man wil maar die man haar alleen maar als een lekker hapje tussendoor ziet, dan kan ze ook gewoon wachten met sex totdat ze meer zekerheid over de relatie heeft.
Of die man kan zeggen dat ze haar alleen als lekker hapje ziet. Dan kan ze zelf beslissen wat ze ermee doet.
Maar hé, dat zal hij niet doen want dan komt er waarschijnlijk niets van en raakt zijn zak niet leeg. Dus eigenlijk gaat hij toch bewust over een grens heen, wetende dat het een nee zou zijn.
pi_219997463
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 23:18 schreef Lenny77 het volgende:
Of die man kan zeggen dat ze haar alleen als lekker hapje ziet. Dan kan ze zelf beslissen wat ze ermee doet.
Maar hé, dat zal hij niet doen want dan komt er waarschijnlijk niets van en raakt zijn zak niet leeg. Dus eigenlijk gaat hij toch bewust over een grens heen, wetende dat het een nee zou zijn.
Dat klopt.

Aan de andere kant kun je ook zeggen dat het eerlijk is van deze man dat hij na de eerste keer sex zegt dat hij geen relatie met haar wil in plaats van het toneelstukje verder te blijven spelen totdat hij iemand gevonden heeft waarmee hij wel een relatie wil. Maar misschien heeft deze man in dit geval geen gebrek aan aanbod van lekkere hapjes zodat hij het zich kan veroorloven om het wel meteen na de eerste keer te zeggen.

Dit soort situaties komt dus wel voort uit het dating gedrag van veel vrouwen. Die zijn alleen geïnteresseerd in de aantrekkelijkste mannen. Nu zal een man die door veel vrouwen aantrekkelijk gevonden wordt en op zoek is naar een vaste relatie, in de regel binnen de kortste keren iemand vinden voor een vaste relatie, en zal dan niet meer actief zijn op dating sites en apps. De meeste mannen op dating sites en apps die door veel vrouwen aantrekkelijk gevonden worden, zijn dus gewoon dit soort players.
pi_219997484
Die sneaky shit van mannen is nu juist waar vrouwen op kotsen, al heb ik ook wel eens iemand bij mij over de vloer gehad die niks wilde alleen profiteren (op meerdere manieren). Dus het is niet typisch iets van mannen.
Friettent dikke Willie, met Willie
  Moderator woensdag 4 februari 2026 @ 06:40:25 #107
441859 crew  Lenny77
pi_219998028
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 00:14 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Dat klopt.

Aan de andere kant kun je ook zeggen dat het eerlijk is van deze man dat hij na de eerste keer sex zegt dat hij geen relatie met haar wil in plaats van het toneelstukje verder te blijven spelen totdat hij iemand gevonden heeft waarmee hij wel een relatie wil. Maar misschien heeft deze man in dit geval geen gebrek aan aanbod van lekkere hapjes zodat hij het zich kan veroorloven om het wel meteen na de eerste keer te zeggen.

Dit soort situaties komt dus wel voort uit het dating gedrag van veel vrouwen. Die zijn alleen geïnteresseerd in de aantrekkelijkste mannen. Nu zal een man die door veel vrouwen aantrekkelijk gevonden wordt en op zoek is naar een vaste relatie, in de regel binnen de kortste keren iemand vinden voor een vaste relatie, en zal dan niet meer actief zijn op dating sites en apps. De meeste mannen op dating sites en apps die door veel vrouwen aantrekkelijk gevonden worden, zijn dus gewoon dit soort players.
Wel ja, het is onze schuld.
Wat lief en eerlijk dat hij het meteen NA de seks zegt O+
pi_219998053
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 06:40 schreef Lenny77 het volgende:
Wel ja, het is onze schuld.
Wat lief en eerlijk dat hij het meteen NA de seks zegt O+
Waarom nu ineens wel begrip voor de gevoelens van de vrouw en afkeuring voor het gedrag van de man?
De afgelopen maanden was er op dit forum weinig begrip voor vrouwen die klagen over mannen die multidaten en na een eerste date waarop gezoend wordt, meteen monogamie verwachten.
  Moderator woensdag 4 februari 2026 @ 07:42:47 #109
441859 crew  Lenny77
pi_219998303
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 06:46 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Waarom nu ineens wel begrip voor de gevoelens van de vrouw en afkeuring voor het gedrag van de man?
De afgelopen maanden was er op dit forum weinig begrip voor vrouwen die klagen over mannen die multidaten en na een eerste date waarop gezoend wordt, meteen monogamie verwachten.
Ja dat is inderdaad precies hetzelfde
pi_219998659
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 22:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Tweede date inderdaad, en ach wat is netjes. Vrouwen gedragen zich vaak ook allesbehalve netjes in de dating wereld, waarom moet ik dan per se keurig het braafste jongetje van de klas zijn
pi_219998681
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 23:18 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ben helemaal geen grenzen over geweest, ze was er met haar volle verstand bij, ze kan prima voor zichzelf bedenken dat seks geen garantie geeft om te krijgen wat ze wil, dat zou zelfs wat manipulatief zijn geweest van haar kant.
  Moderator woensdag 4 februari 2026 @ 09:04:28 #112
441859 crew  Lenny77
pi_219998791
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2026 08:49 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Ben helemaal geen grenzen over geweest, ze was er met haar volle verstand bij, ze kan prima voor zichzelf bedenken dat seks geen garantie geeft om te krijgen wat ze wil, dat zou zelfs wat manipulatief zijn geweest van haar kant.
Zolang jij maar krijgt wat je wil he O-)
pi_219998892
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 09:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Zolang jij maar krijgt wat je wil he O-)
Uiteindelijk heb ik haar ook goed aan haar trekken laten komen, onder de streep kan je er verder ook niks aan afdingen. Het is zeker niet alsof ik over lijken ga om mijn doel te bereiken
pi_220008642
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 00:14 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Dat klopt.

Dat vrouwen met hun date gedrag allerlei acties uitlokken zal ik niet ontkennen. Dat is wat anders dan iemand gewoon gebruiken voor een pleziertje en dan zeggen lekker puh had je maar niet zo moeten doen tegen ons als mannen, want dan gaan we ons ook kut tegen jullie gedragen.

Het laatste gedeelte over players e.d. kan ik niet echt volgen.
pi_220008652
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2026 09:20 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Uiteindelijk heb ik haar ook goed aan haar trekken laten komen, onder de streep kan je er verder ook niks aan afdingen. Het is zeker niet alsof ik over lijken ga om mijn doel te bereiken
Waarom probeer je nu al een aantal posts iets recht te lullen eigenlijk :')
Dit zijn de mensen die zeggen ik flikker GHB in je drankje, dat is prima want dan had je maar niet in de kroeg moeten komen. Wat proberen we hier nu eigenlijk te bewijzen?
pi_220010095
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 14:59 schreef W00fer het volgende:

[..]
Waarom probeer je nu al een aantal posts iets recht te lullen eigenlijk :')
Dit zijn de mensen die zeggen ik flikker GHB in je drankje, dat is prima want dan had je maar niet in de kroeg moeten komen. Wat proberen we hier nu eigenlijk te bewijzen?
Ik probeer niks recht te lullen, ik weerleg alleen jullie argumenten en aantijgingen. Dat jij nu insinueert dat ik aan drogeren en verkrachting doe vind ik wel echt te ver gaan
pi_220010453
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:40 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Ik probeer niks recht te lullen, ik weerleg alleen jullie argumenten en aantijgingen. Dat jij nu insinueert dat ik aan drogeren en verkrachting doe vind ik wel echt te ver gaan
Ik snap gewoon niet waarom jij niet vooraf toestemming om intimiteit vraagt?
pi_220010610
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:33 schreef W00fer het volgende:

[..]
Ik snap gewoon niet waarom jij niet vooraf toestemming om intimiteit vraagt?
Dat vroeg ik wel, waarom neem jij aan dat dat niet zo was? Je bevind je op glad ijs, maat
  Moderator donderdag 5 februari 2026 @ 20:42:19 #119
441859 crew  Lenny77
pi_220011163
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:47 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Dat vroeg ik wel, waarom neem jij aan dat dat niet zo was? Je bevind je op glad ijs, maat
Maar waarom was ze dan achteraf zo boos/ teleurgesteld? Ze had toch duidelijk de indruk gekregen dat er misschien wel meer in zat? Anders had ze dat niet tegen jou gezegd. Jij wist op voorhand dat er niet meer in zat maar bent er wel overheen gegaan.

Feit dat je er hier over haar ook zo een hihahootje van maakte, helpt natuurlijk niet. Zo van: dom vrouwtje en dat op die leeftijd :')
pi_220011401
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 14:58 schreef W00fer het volgende:
Het laatste gedeelte over players e.d. kan ik niet echt volgen.
Wat begreep je daar niet aan?
Heb ik het een beetje onduidelijk uitgelegd?
pi_220011407
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 20:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Maar waarom was ze dan achteraf zo boos/ teleurgesteld? Ze had toch duidelijk de indruk gekregen dat er misschien wel meer in zat? Anders had ze dat niet tegen jou gezegd. Jij wist op voorhand dat er niet meer in zat maar bent er wel overheen gegaan.

Feit dat je er hier over haar ook zo een hihahootje van maakte, helpt natuurlijk niet. Zo van: dom vrouwtje en dat op die leeftijd :')
Dit.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220011415
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2026 08:46 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Tweede date inderdaad, en ach wat is netjes. Vrouwen gedragen zich vaak ook allesbehalve netjes in de dating wereld, waarom moet ik dan per se keurig het braafste jongetje van de klas zijn
Dat vraagt inderdaad niemand maar met alles is er nuance.
pi_220011419
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 21:07 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Wat begreep je daar niet aan?
Heb ik het een beetje onduidelijk uitgelegd?
De zinsopbouw kon ik in mijn hoofd niet volgen.
pi_220011804
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 20:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Tja, waar mensen daten, blijven er soms mensen met emoties achter. Ik ben niet verantwoordelijk voor de emoties van anderen. Alles wat ze in haar hoofd haalt, is haar eigen doen. We hebben een paar dates gehad, we hebben geneukt, meer is het niet geworden. Dat zijn de feiten. Alle verdere interpretaties en implicaties van de gebeurtenissen liggen niet in mijn handen en laat ik verder bij degene die ze maakt
pi_220012389
Ik blijf hier even om de comments te lezen :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')