Als dat paardenpak met ditto piem- oh wacht.quote:Op zondag 15 februari 2026 08:39 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Fair enough, en als zijn favoriete hobby kantklossen is? Of een paardenpak aandoen en doen alsof ie een paard is
Mensen (m/v) bedonderen elkaar aan de lopende band. Ik krijg ook jeuk als men in relaties begint over 'vertrouwen hebben in elkaar' terwijl je weet dat dit onzin is en men elkaar sowieso bedriegt. Mensen kunnen heel erg goed iets voor zichzelf verantwoorden zonder daarbij ook maar een seconde rekening te houden met de gevoelens van wie dan ookquote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Iedereen liegt wel eens. Zeker een leugentje om bestwil.
Mensen die dit in hun profiel hebben staan, zijn bijvoorbeeld vaak bedrogen.
Ik kreeg als kind altijd te horen dat ik ‘eerlijk’ moest zijn en ‘niet jokken’.
Van zulke profielen krijg ik dus echt jeuk.
Kantklossen: geen probleem mee.quote:Op zondag 15 februari 2026 08:39 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Fair enough, en als zijn favoriete hobby kantklossen is? Of een paardenpak aandoen en doen alsof ie een paard is
En als hij een konijnenboerderij zou hebben?quote:Op zondag 15 februari 2026 13:18 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Kantklossen: geen probleem mee.
Tweede: binnenshuis, weinig problemen mee. Zolang ik maar geen extra werk eraan heb
Dan trouw ik meteenquote:Op zondag 15 februari 2026 13:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En als hij een konijnenboerderij zou hebben?
Oh nee, voor de knuf!quote:Op zondag 15 februari 2026 13:21 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dan trouw ik meteen![]()
Behalve als het voor vlees of pels is
quote:Op zondag 15 februari 2026 13:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh nee, voor de knuf!
*begint met opzetten*
Ik heb ook een jager in de familie. Mijn schoonzus jaagt. Maar ze eet de dieren die ze schiet, ook op. Mag het dan wel?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:33 schreef Lenny77 het volgende:
Zoveel mogelijk negeren. Of erover grommelen en schandalen als m verhalen verteld.
En ja, ik had een jager in de familie.. dus.. zo is het ook gegaan.
Jij krijgt ook minstens 30 verschillende piemels per jaar naar binnenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahahah. Ja sorry.
Woensdag pas weer.
Nee hoor. Ik red de helft over m'n hele leven niet eens.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:27 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Jij krijgt ook minstens 30 verschillende piemels per jaar naar binnen
Dat begrijp ik dus ook niet. Als je in plaats van steeds een andere partner te zoeken gewoon een vaste monogame FWB neemt en je bouwt daar een zekere vertrouwensband mee op, dan kun je het op een gegeven moment ook zonder condoom doen, en dat is veel lekkerder.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:14 schreef incel het volgende:
Waarom daten jullie zo veel? Is het niet beter om gewoon beetje langere tijd met dezelfde persoon te zijn?
Niet eens 15? Wat doe je dan met al die kerels?quote:Op zondag 15 februari 2026 19:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik red de helft over m'n hele leven niet eens.
Ik heb altijd lange(re) relaties gehad.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:34 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Niet eens 15? Wat doe je dan met al die kerels?
Ja die vaste FWB's liggen ook echt voor het oprapen.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:33 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus ook niet. Als je in plaats van steeds een andere partner te zoeken gewoon een vaste monogame FWB neemt en je bouwt daar een zekere vertrouwensband mee op, dan kun je het op een gegeven moment ook zonder condoom doen, en dat is veel lekkerder.
Zou het dan wel jouw voorkeur hebben?quote:Op zondag 15 februari 2026 19:48 schreef Donna het volgende:
Ja die vaste FWB's liggen ook echt voor het oprapen.
Die zijn er zeker maar er zijn ook voldoende betrouwbare mensen hoor m/vquote:Op zondag 15 februari 2026 12:17 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Mensen (m/v) bedonderen elkaar aan de lopende band. Ik krijg ook jeuk als men in relaties begint over 'vertrouwen hebben in elkaar' terwijl je weet dat dit onzin is en men elkaar sowieso bedriegt. Mensen kunnen heel erg goed iets voor zichzelf verantwoorden zonder daarbij ook maar een seconde rekening te houden met de gevoelens van wie dan ook
Geen idee. Een monogame FWB legt ook wel heel veel vast eigenlijk. En geheid gezeik als 1 van de 2 eigenlijk meer wil en de ander bijv. iemand anders leuk vindt.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:00 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Zou het dan wel jouw voorkeur hebben?
Nu heb ik er geen ervaring mee, maar ik denk dat dat wel meevalt. De belangrijkste afspraak die je met elkaar maakt, is dat je het alleen met elkaar doet en niet met een ander.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:14 schreef Donna het volgende:
Geen idee. Een monogame FWB legt ook wel heel veel vast eigenlijk.
Dat schijnt inderdaad een risico te zijn, dat een van beiden verliefd op de ander raakt.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:14 schreef Donna het volgende:
En geheid gezeik als 1 van de 2 eigenlijk meer wil en de ander bijv. iemand anders leuk vindt.
Maar met sommige dus wel? En dan ook vrij vroeg in de dating fase?quote:Op zondag 15 februari 2026 19:47 schreef Donna het volgende:
Ik heb altijd lange(re) relaties gehad.
En ik doe het zeker niet met alle dates nu.
Als jij liegen goed wilt praten moet je dat vooral doen. Dit is nou net de glijdende schaal.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Iedereen liegt wel eens. Zeker een leugentje om bestwil.
Mensen die dit in hun profiel hebben staan, zijn bijvoorbeeld vaak bedrogen.
Ik kreeg als kind altijd te horen dat ik ‘eerlijk’ moest zijn en ‘niet jokken’.
Van zulke profielen krijg ik dus echt jeuk.
Ja, maar dan draaide de date ook puur en alleen daar om.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:23 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Maar met sommige dus wel? En dan ook vrij vroeg in de dating fase?
Lopen die dates dan uiteindelijk allemaal op niets uit?
Zit er nou niemand bij met wie je langer contact zou willen houden?
Nee, alleen in landen waar het pure noodzaak is. Hier ligt vlees in overvloed in de winkel.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:00 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik heb ook een jager in de familie. Mijn schoonzus jaagt. Maar ze eet de dieren die ze schiet, ook op. Mag het dan wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |