https://hemel.waarnemen.com/quote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:50 schreef Blues het volgende:
Wat prachtig nu buiten de maan én die blinkende Jupiter naast elkaar te zien nu
Als er geen wolken zijn (zoals bij mij nu)zou ik zéker door een verrekijker kijken
Ik zeg het niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:40 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik leef echt voor kaas en saus en alles, maar die bleke kwak kan me niet zo bekoren.
Dank!
Ja, in de buurt van de stad van mijn ouders is momenteel een obstakelparcours in het zwembad, dus als verjaardagsfeestje gaan we dat doen. Dat is er bij zijn eigen huis niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:45 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik denk dat Tele met "hierheen" naar haar ouders bedoelt, omdat ze daar nu is
Hoe ging je survivalrun @:Tele6?
Ja, ik ga het hem morgen toch nog eens vragen. Zo bovenop je hoofd is wel echt dé plek die je in de gaten moet houden, ik herinner me dat opa daar ook meerdere plekken heeft moeten laten weghalen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Hopelijk kan je je vader overhalen om toch even naar de huisarts te gaan @:tele6
Dat is wel een goede idd.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is hij overtuigd of je moeder. Lastig hoor, kun je misschien niet mensen uit z'n netwerk benaderen. Als iedereen op het werk en de kegelclub zegt "Henk die plek ziet er echt niet goed uit" draait ie misschien bij
Ja nee, hij wil iets van een Echt Merk ofzo, hij heeft al uitgerekend dat als drie van zijn vrienden dat samen zouden doen, het wel zou gaan. Ik weet niet welk bestek hij dan op het oog heeft want mijn bestekset waar ik zeer tevreden mee was kwam van de kringloop en die van B was van zijn oma.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:47 schreef Clubsoda het volgende:
Bestek koop je voor een 10tje bij Ikea. Waarom zou je daarop wachten![]()
![]()
Het is nog fijn bestek ook. Dat komt bij bestek heel nauw. Lepels die te groot zijn of met scherpe randen enzo. Ik word ook kribbig als ik bij het tafeldekken opeens zo'n random lepel of vork krijg die eigenlijk niet in onze bestekla hoort maar er toch in beland is. Waarom doe je me dat aanIk kreeg laatst ook koffie in een verkeerde beker. Dat voelt toch niet goed
Ook dat zal ik morgen vragen!quote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Waar is je vader verzekerd @:Tele6? Bij meerdere zorgverzekeringen kun je via Skinvision (app) gratis verdachte huidplekken laten checken. Wellicht is hij daar wel toe bereid? Maar huisarts lijkt me de fijnste optie, als je hem zo ver kunt krijgen.
En ik zou niet bijzonder gelukkig worden van schema feest broertje, al helemaal zonder lunchmaar hopelijk heeft hij vrienden die hier wel blij van worden
En wat fijn van hoe je run ging, én dat je nieuwe club zo goed bevalt en je fysio afspraak geholpen heeft!
Leeft deze persoon nog wel?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:47 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kreeg laatst ook koffie in een verkeerde beker. Dat voelt toch niet goed
Zo herkenbaar. Kwam laatst een dessertlepel die in de grote besteklade hoort tegen in de kookbesteklade. En dat heb ik toch echt zelf gedaan. Nu weer extra goed opruimenquote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:47 schreef Clubsoda het volgende:
![]()
Het is nog fijn bestek ook. Dat komt bij bestek heel nauw. Lepels die te groot zijn of met scherpe randen enzo. Ik word ook kribbig als ik bij het tafeldekken opeens zo'n random lepel of vork krijg die eigenlijk niet in onze bestekla hoort maar er toch in beland is. Waarom doe je me dat aanIk kreeg laatst ook koffie in een verkeerde beker. Dat voelt toch niet goed
Andersom, maar dan klopt het wel ietwat. Klok-klepel.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:29 schreef Tele6 het volgende:
mijn moeder weigert om sojamelk aan te bieden aangezien dat een bijproduct is van de bio-industrie. Dit is een nieuwe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Andersom, maar dan klopt het wel ietwat. Klok-klepel.Ja, dat hebben we inmiddels ook vastgesteld. Ze had de richting van de dingen een beetje omgedraaid waardoor ze op "als je sojamelk drinkt, drink je afval van de bio-industrie" uitkwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leuke is dat ik in mijn master stage gelopen heb bij een bedrijf dat ook met een reststroom van voedingsproductie zat, en dat bezig was om mensen-voedsel ipv veevoer van die reststroom te maken. Gaaf project. Financieel voor hen ook interessant want mensen betalen meer voor hun voer dan varkens dat doen.
Ik weet niet waar het pulp van bio-sojamelk naartoe gaat eigenlijk?
Gat in de marktquote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat @:vlindertje89 zegt, geloof dat ik dan ook zou gaan kijken naar Telebroer en zijn huisgenoten
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:47 schreef Clubsoda het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |