Ere wie ere toekomt.quote:Op zaterdag 11 april 2026 19:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Laat 'm lekker procederen, dan doen wij gewoon ERE's opstrijken.
Wat voor tips wil je?quote:Op zondag 12 april 2026 10:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
Iemand nog tips wat betreft een inboekdienstverlener? Weet nooit in hoeverre is van AI uit moet gaan.
Heb ik dat gezegd dat ik dat ga doen?quote:Op zaterdag 11 april 2026 19:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Laat 'm lekker procederen, dan doen wij gewoon ERE's opstrijken.
Dan doe je het niet. Wat maak je je dan druk over mensen die publiek moeten laden.quote:Op zondag 12 april 2026 11:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd dat ik dat ga doen?
Wat ben jij toch een simpel figuur.
Wel, lees dan weer dingen over oppassen met welke partij je in zee gaat ivm contracten ed.quote:
Nou, er ís nog niet echt een ervaring aangezien het er pas net is. Ik vond het belangrijk om me aan te melden bij een partij die vaker uitbetaald dan 1x per jaar. Ik zit nu bij een partij die dat per 3 maanden doet. Ik weet namelijk niet wat er gebeurt.quote:Op dinsdag 14 april 2026 09:59 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Wel, lees dan weer dingen over oppassen met welke partij je in zee gaat ivm contracten ed.
Misschien ben ik ook gewoon te lui dingen uit te pluizen, maar wat is jullie ervaring?
Ik moet eigenlijk hier in de buurt even wat mensen aanspreken. Zij laden publiekelijk voor ik bijv 47 cent per kwh.quote:Op dinsdag 14 april 2026 10:04 schreef CoolGuy het volgende:
Prachtig weertje vandaag en morgen. Lekker de auto's opladen voor nop én er geld bij uit krijgen.
Dat is inderdaad wel een goed plan. Van de andere kant, ik krijg het zelf ook wel redelijk op denk ik. Maar, dat gezegd hebbende, eigenlijk is het lachwekkend.quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:10 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk hier in de buurt even wat mensen aanspreken. Zij laden publiekelijk voor ik bijv 47 cent per kwh.
Als ze nou gewoon bij mij op de oprit gaan opladen (niet kleven en niet voor 3kwh) voor 25 cent per kwh in cash of zo, zijn zij blij en ik blij.
Het succes hangt vooral van slechts 2 modellen af, een kleinere, goedkoper M2 die vooral in Europa interessant kan zijn is er niet. Tesla gaat nog steeds voor Robotaxis ipv van de introductie van een kleiner, goedkopere wagen.quote:Tesla is showing signs of a global rebound as the Model Y and Model 3 continue leading EV sales charts across major markets. Despite rising competition from Chinese automakers and aggressive price wars, Tesla’s scale, charging network, and brand recognition are keeping its best-selling EVs at the top of the industry.
De afhankelijkheid van benzine en diesel blijkt een groot probleem voor het vervoer. Nu dit bij herhaling, binnen korte tijd zo vaak dit ter discussie staat bevreemd het niet dat men en masse voor EV's gaat ipv fossiele wagens.quote:Denmark has reached an extraordinary milestone with electric vehicles making up 97% of new car sales, proving that a well-planned mix of charging infrastructure, government incentives, and consumer confidence can rapidly transform a nation's automotive market. The country's success offers a clear roadmap for how the global transition to electric mobility could unfold.
Kleine actieradius, netwerkcongestie, dure vervanging kapotte batterij, lange laadtijden, hoge aanschafprijs..quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:53 schreef Digi2 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[..]
De afhankelijkheid van benzine en diesel blijkt een groot probleem voor het vervoer. Nu dit bij herhaling, binnen korte tijd zo vaak dit ter discussie staat bevreemd het niet dat men en masse voor EV's gaat ipv fossiele wagens.
[ afbeelding ]
Die argumenten snijden in kleine landen zoals Nederland en Denemarken weinig hout. Steeds vaker zal men ook elders op EV's overschakelen. De laadtijden worden daarnaast steeds korter en de actieradius neemt door betere en goedkopere batterijen nog steeds toe. De hogere prijs is een politieke keuze van de VS en EU, in de rest van de wereld zijn EV's nu vaak juist goedkoper in aanschaf. Daarnaast ontvangt de fossiele tak ook meer subsidie dan de renewables in de EU.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kleine actieradius, netwerkcongestie, dure vervanging kapotte batterij, lange laadtijden, hoge aanschafprijs..
Dat zijn de argumenten die ik hoor van benzinerijders.
quote:AI Overview
Ja, de totale financiële steun voor fossiele brandstoffen in de Europese Unie is groter dan de directe steun voor hernieuwbare energie. Volgens de European Environment Agency (EEA) bedroegen de subsidies voor fossiele brandstoffen in de EU in 2023 zo'n 111 miljard euro, tegenover ongeveer 61 miljard euro aan subsidies voor hernieuwbare energie.
Cijfers en Verschillen
Fossiele brandstoffen: Ontvingen in 2023 ongeveer ¤111 miljard aan overheidsteun (vooral via belastingvoordelen en prijsmaatregelen).
Hernieuwbare energie: Ontving in 2023 ongeveer ¤61 miljard aan directe stimulering en subsidies.
Schommelingen: Tijdens de energiecrisis in 2022 liepen de fossiele subsidies tijdelijk op tot wel ¤136 miljard, hoewel deze sindsdien weer licht zijn gedaald
quote:Tesla posted its strongest-ever July in Australia, driven largely by the newly launched Model Y L six-seater. A huge uptake of the Model Y L helped Tesla post its best-ever July sales, following a record June when EVs took nearly a quarter of the new car market, while Tesla and Polestar combined delivered 4,921 battery-electric vehicles in July 2026, more than four times the 1,147 recorded a year earlier. Meanwhile, ICE vehicles fell to just 50.84% of new vehicle sales in the second quarter, down sharply from 72.03% a year earlier — their lowest-ever market share and biggest-ever quarterly drop
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |