In de jaren 80 zat ik nog een beertje te drinken in een kroeg bij vliegveld Zaventem. Was erg gezellig. Gezellige mensen die Belgen. Als ik me kan herinneren waren de jaren 80 de leukste tijd in mijn leven, maar ook de moeilijkste.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 21:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stel je krijgt de kans om terug te reizen in de tijd. Je mag zelf kiezen welke periode. Maar er zijn regels
1.Je krijgt een week voorbereiding.
2.Je mag maximaal 1 maand lang weg blijven.
3.Je mag kiezen welke periode. Jaren 50, 60, 70’s maakt niet uit
4. Contact met de” jongere ik “ en familie/vrienden is verboden vanaf dat je in de buurt komt wordt je meteen weer naar het heden gestuurd. Ook briefpost
5. Alles wat je gedaan hebt Zal vergeten worden. Dus juiste lotto cijfers invullen en zak geld verstoppen zal niet werken.
TS begint:
Terug keren naar 1980 en gewoon genieten van de vibes van vroeger. Gewoon testen hoe het vroeger was. Wel eerst wat geld winnen met juist gokken ofzo of de lotto winnen
Dan ben je al zo’n 56 miljoen jaar te laat.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:25 schreef Mikeytt het volgende:
10 miljoen voor Christus. Wil wel dino's zien
Er is vast wel een gat in deze regels te vinden.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 21:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stel je krijgt de kans om terug te reizen in de tijd. Je mag zelf kiezen welke periode. Maar er zijn regels
1.Je krijgt een week voorbereiding.
2.Je mag maximaal 1 maand lang weg blijven.
3.Je mag kiezen welke periode. Jaren 50, 60, 70’s maakt niet uit
4. Contact met de” jongere ik “ en familie/vrienden is verboden vanaf dat je in de buurt komt wordt je meteen weer naar het heden gestuurd. Ook briefpost
5. Alles wat je gedaan hebt Zal vergeten worden. Dus juiste lotto cijfers invullen en zak geld verstoppen zal niet werken.
TS begint:
Terug keren naar 1980 en gewoon genieten van de vibes van vroeger. Gewoon testen hoe het vroeger was. Wel eerst wat geld winnen met juist gokken ofzo of de lotto winnen
Hadden ze destijds maar opnames gemaaktquote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:17 schreef Cupfighter het volgende:
Naar de jaren 70, puur om de muziek alleen al
Ik snap wat je bedoeld maar ik bedoel dan met name concerten live echt meemaken van bijvoorbeeld Led Zeppelin, Queen, Pink Floyd( die ik gelukkig nog wel 1 keer gezien heb) etc, gewoon de hele beleving en sfeer er om heen dusquote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hadden ze destijds maar opnames gemaakt
Denk dat Veronica het herhaalde en er was de Miami vice film nog hè?quote:
Mensen die zich aanstellen en onderdompelen in zelfkastijdingquote:Op woensdag 28 januari 2026 07:33 schreef vosss het volgende:
Ik zou teruggaan naar het laatste weekend van augustus vorig jaar en dan niet die telefoon op mijn oog laten vallen. Dan zou ik ook geen netvliesloslating krijgen en gewoon weer terug naar nu gaan en was ik niet voor de rest van mijn leven beperkt qua zicht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |