Mijn complimenten voor het verwijderen.quote:
Kijk waarom ik CoolGuy een eikel noemde is omdat hij zo fel en absoluut zijn mening geeft over de vrouw die mij nooit zal vergeven dat het mij boos maakte, sorry daarvoor. Het is een gevoelige onderwerp voor mij en ik vind dat hij aannames heeft gemaakt die niet waar zijn, maar ik had hem geen eikel moeten noemen.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
CoolGuy is een eikel geef je aan.
Je valt cots aan.
Je bent jezelf.
Had allemaal voorkomen kunnen worden. Aardige inschattings'fout'quote:Op maandag 16 maart 2026 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:
ach geef die kerel nog negenduizend kansen yolo
Nee gewoon neequote:Op maandag 16 maart 2026 18:29 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Oké kan mijn topic weer open dan als ik niet meer CotS benoemd? Ik hou het gewoon bij mezelf of in het algemeen dus wat ik weet over de doelgroep psychoses en psychiatrische patiënten. Ik zal niemand anders benoemen als voorbeeld alleen mezelf, en algemene feiten en statistieken die ik ken.
Psychiatrisch m patiënten werden door NSB’ers vermoord net als de joden. Het is in de moderne tijd nog steeds een heel groot probleem dat psychiatrische patiënten verstoten en geïsoleerd raken in de samenleving met de dood of dakloos als gevolg. Het is een ernstige maatschappelijke ramp.quote:
Grappig uit jouw mond wel.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Had allemaal voorkomen kunnen worden. Aardige inschattings'fout'
Nogalquote:Op maandag 16 maart 2026 18:30 schreef OllieA het volgende:
[..]
Mijn complimenten voor het verwijderen.
Daarnaast: krijgt deze user niet wat te veel herkansingen?
Ik ben geen mod of adminquote:Op maandag 16 maart 2026 18:29 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Oké kan mijn topic weer open dan als ik niet meer CotS benoemd? Ik hou het gewoon bij mezelf of in het algemeen dus wat ik weet over de doelgroep psychoses en psychiatrische patiënten. Ik zal niemand anders benoemen als voorbeeld alleen mezelf, en algemene feiten en statistieken die ik ken.
Heb je het over jezelf?quote:Op maandag 16 maart 2026 18:33 schreef Keep_Walking het volgende:
Mag ik een topic openen over psychiatrische patiënten en een algemene discussie hebben over de situatie van deze doelgroep?
Ik heb niet expres gedaan om mensen boos te maken of te beledigen, ik was aan het debatteren over mijn standpunten over psychoses en psychiatrische problematiek.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben geen mod of admin
Maar hoeveel herkansingen wil je hebben zeg
Ja alleen mezelf als voorbeeld gebruiken maar ook algemene feiten en statistieken die ik ken over psychiatrische patiënten…quote:
Goedgekeurdquote:Op maandag 16 maart 2026 18:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
In vredesnaam zeg, je andere topic is toch nog gewoon open? Ga daar maar verder (zonder gescheld dan misschien), zou ik denken.
R&P / Bijna een jaar nuchter en stabiel
Oy, schei uit.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:38 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja alleen mezelf als voorbeeld gebruiken maar ook algemene feiten en statistieken die ik ken over psychiatrische patiënten…
Kan het in je andere topic?!quote:Op maandag 16 maart 2026 18:39 schreef Keep_Walking het volgende:
Mag ik topic openen over psychiatrische patiënten ja of nee?
Dat topic gaat over mijn eigen herstel ❤🩹, ik wil debatteren over de psychosociale problematiek van psychiatrische patiënten in het algemeen. Waarom is dat raar op een fora?quote:
Nee, je hebt een topic en daar doe je het nu maar even mee.quote:
Nee ik sta echt wel open voor decargimenyen van anderen en geef eerlijk toe als ik vind dat de ander gelijk heeft. Maar goed, ik ga door in mijn eerste topic.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:49 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Nee, je hebt een topic en daar doe je het nu maar even mee.
Je wilt namelijk geen discussie aangaan, je wilt gelijk krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |