Helemaal mee eensquote:Op donderdag 12 maart 2026 22:58 schreef Iceage het volgende:
Hierbij mijn complimenten voor jullie moderatie in het topic van Cots.
Klasse en goed scherp opgelet!
Blééf het maar bij één ontspoord topic van 'm .....quote:Op maandag 16 maart 2026 17:46 schreef Cupfighter het volgende:
Overigens het laatste topic van Keep Walking draait weer naar het riedeltje die we van hem kennen, vrees dat hij weinig verandert is en dat dit topic vlot zal ontsporen
Ja hij mengt zich in diverse topics waaronder die van Cots, daar zit niemand op te wachtenquote:Op maandag 16 maart 2026 17:54 schreef r_one het volgende:
[..]
Blééf het maar bij één ontspoord topic van 'm .....
Nee ik doel op zijn laatste post in het topic van CotS (hoe haalt hij het in zijn hersens om zo n post te doen in haar topic)quote:Op maandag 16 maart 2026 17:54 schreef r_one het volgende:
[..]
Blééf het maar bij één ontspoord topic van 'm .....
Ik zal zo es kijken.quote:Op maandag 16 maart 2026 17:56 schreef Iceage het volgende:
[..]
Nee ik doel op zijn laatste post in het topic van CotS (hoe haalt hij het in zijn hersens om zo n post te doen in haar topic)
quote:
Neequote:
Die is nu dus ook wegquote:Op maandag 16 maart 2026 18:21 schreef CoolGuy het volgende:
Overigens ge-wel-di-ge reactie van CotS.
Nou..quote:Op maandag 16 maart 2026 18:25 schreef Keep_Walking het volgende:
Oké sorry ik zal het niet meer doen, maar ik snap nog steeds niet waarom er geen ruimte is voor discussie en debat? Dit is war fora voor bedoeld zijn toch? Ik heb heel rustig en redelijk mijn mening en argumenten gegeven zonder iemand aan te vallen of te beledigen. Waarom mag dat niet?
Jij gaat niet, ik herhaal NIET, anderen uit R&P in jouw topic benoemen, als voorbeeld nemen of weet ik wat. Gewoon niet.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:18 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom is mijn topic verwijderd? Wat ik zei over CotS is gewoon waar, ze heeft schizofrenie net zoals ik en ze heeft ook ongepaste gedrag vertoond tijdens haar psychoses net zoals ik. Waarom mag ik dat niet gewoon benoemen als argument?
Wie heb ik beledigd of aangevallen dan?quote:
Nou ...quote:Op maandag 16 maart 2026 18:25 schreef Keep_Walking het volgende:
Oké sorry ik zal het niet meer doen, maar ik snap nog steeds niet waarom er geen ruimte is voor discussie en debat? Dit is war fora voor bedoeld zijn toch? Ik heb heel rustig en redelijk mijn mening en argumenten gegeven zonder iemand aan te vallen of te beledigen. Waarom mag dat niet?
Nou denk zelf maar na over dat antwoord.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:27 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wie heb ik beledigd of aangevallen dan?
quote:Op maandag 16 maart 2026 18:25 schreef Keep_Walking het volgende:
Ja, maar zonder anderen, die er niet om vragen, bij jouw problematiek te halenquote:Op maandag 16 maart 2026 18:25 schreef Keep_Walking het volgende:
Klaar met deze discussie.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:27 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
CoolGuy is een eikel geef je aan.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:27 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Oké kan mijn topic weer open dan als ik niet meer CotS benoemd? Ik hou het gewoon bij mezelf of in het algemeen dus wat ik weet over de doelgroep psychoses en psychiatrische patiënten. Ik zal niemand anders benoemen als voorbeeld alleen mezelf, en algemene feiten en statistieken die ik ken.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij gaat niet, ik herhaal NIET, anderen uit R&P in jouw topic benoemen, als voorbeeld nemen of weet ik wat. Gewoon niet.
Beetje respect voor anderen in R&P
Waaronder NSB-ers en Joden?quote:Op maandag 16 maart 2026 18:29 schreef Keep_Walking het volgende:
algemene feiten en statistieken die ik ken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |