Heel goed. Je leert het al.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 15:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Want dat mag niet. Want dat is tegen de policy
Held.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 11:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ken het officiele tenue en de voorschriften van ICE niet. Maar ook ik heb ergens zo'n lange door defensie verstrekte Gestapo-/potloodventersjas in de PSU kast hangen...
[ afbeelding ]
Niet dat ik dat ding ooit gedragen heb...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 januari 2026 15:32 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Held.![]()
Die is uit de serie beroemde jassen:Bij de knvb hoefde je alleen maar op te komen draven met zo'n jas en je kreeg instant je 'koots' papieren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Wat is koots?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 15:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bij de knvb hoefde je alleen maar op te komen draven met zo'n jas en je kreeg instant je 'koots' papieren.
Lijkt mij ook niet zo'n fris typequote:Op dinsdag 27 januari 2026 15:44 schreef Black_Baron het volgende:
Bovino weggestuurd en mag ook zijn social media accounts even niet gebruiken.
https://edition.cnn.com/2(...)innneapolis-exit-ice
https://www.volkskrant.nl(...)-meldt-cnn~b1560470/
Dag Bovino.. en welkom Tom Homan in Minneapolis.
Laten we op zoek gaan naar een afbeelding met een raar jasje ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 15:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet zo'n fris type
Downplay de gekozen look maarquote:Op dinsdag 27 januari 2026 15:46 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Laten we op zoek gaan naar een afbeelding met een raar jasje ja.
Die moet je gewoon een tas met een halve ton aan $$$ geven.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 15:53 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Het zijn wel bepaalde types. Deze hoeft alleen maar naar je te kijken en je schrikt al.
[ afbeelding ]
Aaight.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 15:57 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Dat is die ouwe die weg is, we hebben het nu over de nieuwe. Die Homan.
Homan heeft wel een medaille gekregen voor het deporteren van heel veel mensen. Dat dan weer wel.quote:
Zijn reputatie als hardliner werd bezegeld tijdens de eerste termijn van Trump, toen hij als interim-directeur van ICE (Immigration and Customs Enforcement) het beruchte zerotolerancebeleid uitvoerde. Het leidde tot de beelden die de wereld schokten: kinderen in kooien, gescheiden van hun ouders.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 16:06 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Homan heeft wel een medaille gekregen voor het deporteren van heel veel mensen. Dat dan weer wel.
Ik reken mensen liever op hun daden af dan op een niet al te flatteuze foto.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 15:53 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Het zijn wel bepaalde types. Deze hoeft alleen maar naar je te kijken en je schrikt al.
[ afbeelding ]
Hoepel toch eens op met die stomme oude tweets. Al 100 keer voorbij gekomen.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 16:20 schreef Ali_boo het volgende:
Politie is hier om orde op zaken te stellen![]()
[ x ]
Dat vond de burgemeester van Milaan niet zo'n goed idee. Nog afgezien van het feit dat zo'n inzet niet zou gaan om met zware bewapening in een ander land te gaan paraderen natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 16:22 schreef Meditations het volgende:
Lol, de ICE-mbo'ers zijn straks in de EU actief
[ afbeelding ]
Nou erger nog, een twitterdump vanuit de fabeltjesfuik. Waar Trump en consorten al hard aan het terugkrabbelen zijn, heb je hier van die types die zo diep in hun Twitterbubbel zitten dat ze nog steeds doen alsof dappere strijders van ICE hier zojuist een levensgevaarlijke gewapende crimineel hebben geneutraliseerd. Het is ergens ook te triest voor woorden eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 16:23 schreef Questular het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk gewoon een twitter dump, geen idee wie je hier een een dienst mee verleend.
Dat zit wel goed bij deze man. Hoge onderscheiding voor het deporteren van mensen gekregen.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 16:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik reken mensen liever op hun daden af dan op een niet al te flatteuze foto.
Tweet is een uur geleden geplaatst, waar heb je het overquote:Op dinsdag 27 januari 2026 16:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hoepel toch eens op met die stomme oude tweets. Al 100 keer voorbij gekomen.
Jij dacht dat ze hier nog niet waren?quote:
Blijft oud nieuws..quote:Op dinsdag 27 januari 2026 16:27 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Tweet is een uur geleden geplaatst, waar heb je het over![]()
En hou de minachtende kut opmerking lekker voor je
Dat is de ambassade van de VS.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 16:28 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Jij dacht dat ze hier nog niet waren?
Ze hebben gewoon kantoor in de meeste grote hoofdsteden hier.
Zo ook in Den Haag:
https://www.ice.gov/field-office/hague
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |