Even getest en inderdaad, hier ook.quote:Op maandag 26 januari 2026 20:07 schreef DiegoFuser het volgende:
In de categorie kleine ongemakken: Ik zie het wlr sc topic alleen nog maar staan als ik ingelogd ben op het forum. Hebben meer users daar last van?
Ziet er mooi uit.quote:Op maandag 26 januari 2026 22:48 schreef kroegpraat24 het volgende:
Uiteraard zijn jullie ook gewoon welkom op het enigszins rustige maar gezellige Polcafe.nl.
(De SC is zichtbaar als je bent ingelogd)
Maar voor wijzijnuae zou ik me ook aanmelden.
Wow, de vijf hersencellen van Sjonnie hebben een keer een goed punt geformuleerd.quote:
Je mag heel veel zeggen, maar iemand voor nazi/fascist uitmaken is off-policy. dan ga ik aangifte doen!quote:
Alle slachtoffers van de nazi's draaien zich om in hun graf als je hedendaagse nazi's nazi's noemt!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 12:59 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je mag heel veel zeggen, maar iemand voor nazi/fascist uitmaken is off-policy. dan ga ik aangifte doen!
Hier heb ik de oplossing inmiddels voor gevonden.quote:Op maandag 26 januari 2026 20:07 schreef DiegoFuser het volgende:
In de categorie kleine ongemakken: Ik zie het wlr sc topic alleen nog maar staan als ik ingelogd ben op het forum. Hebben meer users daar last van?
Blijven traineren!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
50 graden in Australië is toch wel een indicatie dat deze aarde het misschien niet meer zo lang volhoudt op de huidige manier.
De aarde houdt het prima vol hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
50 graden in Australië is toch wel een indicatie dat deze aarde het misschien niet meer zo lang volhoudt op de huidige manier.
quote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:07 schreef Szura het volgende:
Einde tijdperk-Schoof is eindelijk in zicht
Van de regen in de drup. Tsja.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:07 schreef Szura het volgende:
Einde tijdperk-Schoof is eindelijk in zicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |