Ik wilde voor Djokovic gaan en Fritz en Shelton heb ik al gespeeld.quote:
Mooie kans op je eerste grote titel, werkt dat niet verlammend?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 09:22 schreef TheVulture het volgende:
Nu maar even goed nadenken voor pick 10 en 11
Dit zal vast niet goed gaan neequote:Op dinsdag 27 januari 2026 09:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Mooie kans op je eerste grote titel, werkt dat niet verlammend?
Daar ben ik bij Federer meerdere keren de mist mee ingegaan!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 09:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit zal vast niet goed gaan nee
Keuze tussen gevoel en verstand, want ik denk dat Sinner 'm gaat pakken maar ik gun het Alcaraz 1000 keer meer
Jij ook!quote:
Dankjewel! Ik zal van de week de eerste tussenstand publiceren!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:25 schreef franklop het volgende:
Maandag weer! Hoop nog ergens dit weekend de PM te sturen
Ziehier de finalist van de Australian Open.quote:
Ik wilde een stalenballenpickje doen... was in ieder geval één set onderwegquote:Op dinsdag 10 februari 2026 15:39 schreef mitt het volgende:
[..]
Ziehier de finalist van de Australian Open.
Waarom zie ik geen voorspelling van jou terug. Durfde je soms niet?????quote:Op woensdag 11 februari 2026 13:22 schreef Wereldgozer het volgende:
@:de_boswachter douchen! Met je bloedkop
quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
In het land der blinden…
Pick 4: Humbert
Pick 5 is al QF natuurlijk. En daarna nog SF en F.quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
@:franklop Ik kom nooit zo ver, moet ik nu per ronde picken? Ik kom niet uit met m'n puntentelling
Pick 6 = QF
Pick 7 = SF
Pick 8 = F
Ach wat suf, ik dacht dat ik voor de wedstrijden van gisteren nog geen pick had doorgegeven, maar dat was pick 4 al.quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:56 schreef BobW het volgende:
[..]
Pick 5 is al QF natuurlijk. En daarna nog SF en F.
quote:Op dinsdag 24 februari 2026 12:35 schreef Szura het volgende:
2. Gaubas
Wederom nooit van gehoord, heerlijk toernooi is dit want je kan niet teleurgesteld worden!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |