Ik had het idee dat Blondin klaagde over duwen van Manganello.quote:Op zondag 25 januari 2026 16:07 schreef Cyan9 het volgende:
Zijn Manganello en Blondin geen vrienden? Die laatste stond enorm verzuurd bij de prijsuitreiking.
quote:Op zondag 25 januari 2026 16:12 schreef Redefine het volgende:
Gelukkig sluiten we het wereldbekerseizoen af met het koningsnummer.
Ja. Het nummer kan in de basis zeker leuk om te zien zijn en heeft ook wel potentie om wat te worden. Maar dat zal denk ik nog wel een hele tijd gaan duren.quote:
Het nummer heeft een gouden toekomst, hoor ik netquote:Op zondag 25 januari 2026 16:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Het nummer kan in de basis zeker leuk om te zien zijn en heeft ook wel potentie om wat te worden. Maar dat zal denk ik nog wel een hele tijd gaan duren.
Dat klopt denk ik ook wel. Als dit serieus genomen zou worden (wat kan als het Olympisch zou zijn) dan krijg je wel echt veel goede teams aan de start. Zou dan bij de titel toernooien wel een toernooivorm moeten krijgen.quote:Op zondag 25 januari 2026 16:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het nummer heeft een gouden toekomst, hoor ik net
Zeker. Dat was ook een zwieper/wissel die wel extra snelheid oplevert waar je bij veel ploegen nog twijfelt of het wel sneller is.quote:Op zondag 25 januari 2026 16:50 schreef H.Vviv het volgende:
Dat zag er allemaal goed uit voor Amerika.
Wordt helemaal mooi met de matrix hierquote:Op zondag 25 januari 2026 16:54 schreef H.Vviv het volgende:
Mocht dit ooit olympisch worden dan heeft Amerika wel een voordeel ten opzichte van Nederland, die nemen dit onderdeel wel serieus, net zoals de ploegenachtervolging.
Dat zeker ja. Wat misschien juist wel een voordeel is voor het bewustzijn in Nederland. Bij de TP ging het te lang nog te goed door te leunen op individuele klasse i.p.v. echt te trainen.quote:Op zondag 25 januari 2026 16:54 schreef H.Vviv het volgende:
Mocht dit ooit olympisch worden dan heeft Amerika wel een voordeel ten opzichte van Nederland, die nemen dit onderdeel wel serieus, net zoals de ploegenachtervolging.
Mag er straks iemand niet gaan omdat Westenbroek zo belangrijk is voor de Team Sprint.quote:Op zondag 25 januari 2026 16:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wordt helemaal mooi met de matrix hier
Ik acht de kans bijzonder groot dat de stagiair is vergeten de template van world cup 1 in Amerika voldoende aan te passenquote:Op zondag 25 januari 2026 20:36 schreef hole1988 het volgende:
Top5 video van Inzell, waarom er world cup 1 met Amerikaanse vlag in de thumbnail staat is mij ook een raadsel.
Bekijk deze YouTube-video
Dat is wel heel erg zuurquote:Op zondag 25 januari 2026 20:49 schreef hhh38 het volgende:
Treurig nieuws voor Philip Due Schmidt. Hij was speciaal naar Salt Lake City gereisd om een limiettijd te rijden zodat ie kan starten op de Mass Start. Hij had sub-6:30 nodig op de 5km en reed in 2 pogingen 6:29.76.
Maar er zijn in totaal teveel schaatsers ingeschreven (mogen er 164 zijn) en dan moet de ISU gaan schrappen. Dat doen ze van onderaf op volgorde van plaatsing. Eerst plek 28 op de 500m, dan plek 28 op de 1000m etc. Omdat andere landen tactisch hebben ingeschreven is hij één van de slachtoffers.
Hij was ook de schaatser die vorig jaar terugkeerde nadat ie in coma had gelegen na een epileptische aanval.
https://www.dr.dk/sporten(...)er-absurd-beslutning
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |