abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219921559
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 07:08 schreef raptorix het volgende:

[..]
Die kans is helemaal niet groot.
En over Zwakke figuren gesproken, zullen we wat feitjes over Trump naar voren halen?
Nee, niet nodig, ik doe niet mee aan de obsessieve jankverhalen over Trump die jullie maar blijven recyclen.
pi_219921571
Hij wil Bolletje.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_219921597
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 07:16 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Nee, niet nodig, ik doe niet mee aan de obsessieve jankverhalen over Trump die jullie maar blijven recyclen.
Recyclen is niet nodig hoor, minimaal 2 nieuwe idiote zaken per dag gegarandeerd.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_219921599
Trump wil kleine meisjes neuken met zijn vriendje Epstein. En daar wil hij ook de aandacht van afleiden.

Let op uw dochters!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_219921752
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 05:45 schreef -Deluzion- het volgende:
Trump verdwijnt niet, hij doet het gewoon goed, al maakt hij soms wat vreemde keuzes maar niemand is perfect. Ik hoop dat hij de Mexicaanse drugskartels aanpakt, maar het WK zit in de weg dus dat wordt nog even wachten.
Ach :')
Bijna vertederend hoe Trump het bij sommige lieden niet verkeerd kan doen.
pi_219921892

Venezuela, Cuba, Canada, Groenland, Mexico, Iran + diverse andere landen.
Hij lijkt af te willen van de EU en trekt zich weinig van de NAVO aan. De VN wil hij buiten spel zetten met zijn nieuwe mafia-versie er van waarin hij de alleenheerser is tot hij zijn troonopvolger aanwijst.
Ondertussen wil hij persoonlijk schathemeltjerijk worden en wereldwijd gezien worden als vredebrenger en de beste in [insert wat er ook maar in je op komt].

Hij wil Amerika great again maken, over de ruggen van de rest van de wereld en het armere deel van zijn bevolking kan ook ongezien de tyfus krijgen terwijl hij het land rijk probeert te maken waarbij de schulden eerst waanzinnig uit de klauwen lopen. De lange termijn visie is overal zeldzame delfstoffen en olie vandaan sleuren en het land veel te laten produceren, en het buitenland onder dreiging met verhoogde importbelasting dwingen hun importbelasting voor Amerikaanse producten te verlagen en regels rondom voedselveiligheid e.d. te verlagen naar Amerikaanse standaarden.
pi_219922087
De enige oplossing is om er alles aan te doen dat land volledig te laten imploderen. Trump is oud. Hij weet ook wel dat hij waarschijnlijk geen 10 jaar meer leeft. Hij is bezig met zijn legacy en zijn plicht aan het Zionisme. Zijn natte droom is martial law en het opzijzetten van verkiezingen. Maar ja, met Biden had het nog erger geweest.
  zondag 25 januari 2026 @ 10:19:28 #48
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_219922488
De man wil gewoon de geschiedenisboeken in, hoe dondert niet, hij maakt zichzelf wijs dat hij de allergrootste is. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_219922559
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 08:33 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Toevallig zijn het vaak incels.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_219922623
Hij wil afleiden van de Epstein files, niets meer en niets minder.
pi_219922628
De man is compleet van het padje af na zijn hersenbloeding.
(Daarvoor ook al trouwens. Daar niet van. )

Hij kan niet meer normaal denken. Het meest erge vind ik het nog voor de mensen die in de usa wonen. Want die betalen de prijs namelijk terwijl de complete wereld zo snel mogelijk van trump af wil.

Dat ze die man niet verwijderd hebben zegt mss genoeg hoe zo niet de gemiddelde American wereld nieuws kijkt.

Want die hebben soms nog steeds het idee dat trump America great again gaat maken.

Tja.
Do what you love, love what you do!
pi_219922698
Moet zeggen de man die de Nobel prijs wil voor vrede is aardig aan de weg aan het timmeren om hitler 2 te worden. Of Rusland dus.

Hij doet precies hetzelfde nl.

Enige wat we kunnen is als EU er gewoon hard tegen in gaan. Want hoewel trump denkt dat ie de wereld kan controleren. Met zijn machtige leger. Dat is het niet.

En goed oorlogen stoppen die je zelf begonnn bent. Ja lekker makkelijk. En zeggen we gaan weg en laten een puinhoop achter.

Zie Vietnam zie alles eigenlijk daarna.
pi_219922712
Owh wacht. Tis “national security”.

Zal tijd worden dat usa inwoners ook eens wakker worden.
pi_219922752
Alvoholsten en schizofrenen noemen man aaan de andere kat van de oceaan narcist.
Oké.
Vakman pur sang
pi_219922891
was altijd wel fan van Obama eigenlijk. iig iemand die wel eens rationeel is (leek)
pi_219923476
Hij zit daar tijdelijk dus hij heeft weinig te willen, wat willen zijn handlers?
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  zondag 25 januari 2026 @ 11:44:54 #57
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_219923595
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 10:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Alvoholsten en schizofrenen noemen man aaan de andere kat van de oceaan narcist.
Oké.
Trump is de personificatie van een veel grotere beweging in de VS natuurlijk, maar voor de simpletons moet het heerlijk voelen om in al hun domheid Trump af te kunnen schilderen als alleenheerser en de nieuwe Adolf Hitler.

Niet dat de democraten het beter voor hebben met de wereld, of Europa. Onder Obama is de maidan revolutie begonnen en onder Biden heeft Rusland de Oekraïne binnengevallen. De eurocraten hebben de pik op Trump omdat ze zich nooit zo gesterkt hebben gevoeld onder de Republiekeinen als onder de Democraten.
pi_219923802
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 08:33 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Het omgekeerde is eerder waar, voor sommigen kan Trump letterlijk niets goed doen.
pi_219923811
quote:
4s.gif Op zondag 25 januari 2026 11:44 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Trump is de personificatie van een veel grotere beweging in de VS natuurlijk, maar voor de simpletons moet het heerlijk voelen om in al hun domheid Trump af te kunnen schilderen als alleenheerser en de nieuwe Adolf Hitler.

Niet dat de democraten het beter voor hebben met de wereld, of Europa. Onder Obama is de maidan revolutie begonnen en onder Biden heeft Rusland de Oekraïne binnengevallen. De eurocraten hebben de pik op Trump omdat ze zich nooit zo gesterkt hebben gevoeld onder de Republiekeinen als onder de Democraten.
Onder Obama werd de Krim probleemloos ingenomen en was dat de start van de oorlog voor de Oekraïners.

Trump is een vermoeiende kleuter maar voert wel beleid uit dat democratisch is gekozen door een meerderheid van stemmers.
Vakman pur sang
pi_219923814
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 12:20 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Het omgekeerde is eerder waar, voor sommigen kan Trump letterlijk niets goed doen.
Omdat dat ook zo is.
  zondag 25 januari 2026 @ 12:31:44 #61
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_219923884
Trump wil slechts 2 dingen: voorkomen dat de volledige Epstein files worden vrijgegeven, en president blijven, zodat hij niet de gevangenis in hoeft voor zijn veroordelingen.

En daar doet hij as alles voor.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_219924026
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 04:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
IK ben een narcist en IK ben een GROTERE narcist dan Donald J. Trump. Ik ben denk ik DE GROOTSTE narcist op deze planeet.
autist narcist
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_219924041
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 12:52 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]
autist ? narcist
niet helemaal mee eens dit? Het is niet slecht als er iemand autist is. beetje mee omgaan is wss lastiger soms.
pi_219924051
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 12:53 schreef kree het volgende:

[..]
niet helemaal mee eens dit? Het is niet slecht als er iemand autist is. beetje mee omgaan is wss lastiger soms.
ik probeerde een is ongelijk aan teken te gebruiken, maar fok forum is te achterlijk om dat weer te geven en maakte er een ? van ..

Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_219924075
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 12:22 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Onder Obama werd de Krim probleemloos ingenomen en was dat de start van de oorlog voor de Oekraïners.

Trump is een vermoeiende kleuter maar voert wel beleid uit dat democratisch is gekozen door een meerderheid van stemmers.

hij is gekozen enzo. en daarom neem ik niet USA kwalijk wat er nu gebeurt als bevolking dus.

maar wmb heeft trump beetje last van grootheidswaanzin wel. en denken de hele wereld kan controleren. dat is gewoon fundamenteel fout. en iedereen ziet het en maakt filmpjes erover.

congres doet niks, die man is gevaarlijk, zsm afzetten is mijn idee.
pi_219924101
enne laat staan dat ie mentaal en fysiek niet oke is?

oke zelfs hem gun ik geen snelle dood toe. of sowieso medisch niet, maar het is duidelijk dat er wat medisch aan de hand is.

Aan de andere kant is het wel beter als hij weg is als president.gun

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 25 januari 2026 @ 13:00:43 #67
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219924109
GELD!
*O*
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_219924131
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 13:00 schreef theguyver het volgende:
GELD!
*O*
dat is het jah. helaas wij als burgers kunnen er weinig aan doen.
pi_219924207
quote:
Trump verdwijnt niet, hij doet het gewoon goed, al maakt hij soms wat vreemde keuzes maar niemand is perfect. Ik hoop dat hij de Mexicaanse drugskartels aanpakt, maar het WK zit in de weg dus dat wordt nog even wachten.
Dit zou wel bijzonder zijn.

Krijgen we dan ook demonstraties in het Westen met steun voor deze drugskartels? Het zou mij inmiddels niet meer verbazen.

We zagen het tijdens de oorlog tussen Israël en Iran ook al. Bordjes met de foto van Ali Khamenei en 'I'm on the right side of history' en laten we niet vergeten de steun voor de Houthi's in radicaal linkse kringen. En bij de UvA stond men te schreeuwen 'Yemen, Yemen, make us proud, turn another ship around!'.

En dit zijn dan de vermeende moreel verlichte mensen van deze samenleving, de vermeende herders van de mensenrechten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219924287
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 10:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Alvoholsten
Je bent al vroeg aan de zuip, zie ik :D
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  zondag 25 januari 2026 @ 13:30:21 #71
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219924323
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 12:59 schreef kree het volgende:
enne laat staan dat ie mentaal en fysiek niet oke is?

oke zelfs hem gun ik geen snelle dood toe. of sowieso medisch niet, maar het is duidelijk dat er wat medisch aan de hand is.

Z'n stem klinkt de laatste tijd vermoeider, valt me op.
  zondag 25 januari 2026 @ 13:32:24 #72
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_219924348
quote:
Een guerrillaoorlog kan je niet winnen, Vietnam, Irak, Afghanistan....
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_219924386
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 13:25 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Je bent al vroeg aan de zuip, zie ik :D
Ik kan met mijn dikke vingers soms niet goed meer typen vooral ‘s ochtends.
Heb denk ik een leesbril nodig. :@
Vakman pur sang
pi_219925505
Er zijn dus blijkbaar heel veel dingen die Trump wil. Zouden de meelopers om hem heen hem nu continu vertellen dat al die dingen geen enkel probleem zijn? Dat gaan ze met zijn allen wel even voor hem regelen?
pi_219925690
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 15:21 schreef SymbolicFrank het volgende:
Er zijn dus blijkbaar heel veel dingen die Trump wil. Zouden de meelopers om hem heen hem nu continu vertellen dat al die dingen geen enkel probleem zijn? Dat gaan ze met zijn allen wel even voor hem regelen?
Nee, Trump is een intelligente en gedreven leider die zelf zijn agenda bepaalt en uitvoert en hij laat zich niet leiden door meelopers maar dwingt juist iedereeen om mee te bewegen.
pi_219925753
quote:
14s.gif Op zondag 25 januari 2026 13:11 schreef HowardRoark het volgende:
Dit zou wel bijzonder zijn.

Krijgen we dan ook demonstraties in het Westen met steun voor deze drugskartels? Het zou mij inmiddels niet meer verbazen.

We zagen het tijdens de oorlog tussen Israël en Iran ook al. Bordjes met de foto van Ali Khamenei en 'I'm on the right side of history' en laten we niet vergeten de steun voor de Houthi's in radicaal linkse kringen. En bij de UvA stond men te schreeuwen 'Yemen, Yemen, make us proud, turn another ship around!'.

En dit zijn dan de vermeende moreel verlichte mensen van deze samenleving, de vermeende herders van de mensenrechten.
Ja, extreemlinkss is gek genoeg om zelfs drugscartels te steunen als het tegen ‘de man’ (Trump) ingaat , hun dubbele standaarden en zelfverklaarde morele superioriteit kennen geen grenzen.
Vaak schreeuwen ze mee zonder te snappen waarvoor, zolang het maar anti establishment of anti westers klinkt.
Het hypocrietee gejuich voor terroristen, Houthi's en dictators bewijst al lang dat mensenrechten bij hen vooral een wapen zijn, geen principe.
pi_219925804
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 13:30 schreef Eightyone het volgende:
Z'n stem klinkt de laatste tijd vermoeider, valt me op.
Het is juist uitzonderlijk hoe energiek en scherp hij blijft, de meeste mensen van die leeftijd zouden al lang ingestort zijn.
pi_219926050
Beginnende Alzheimer.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  zondag 25 januari 2026 @ 16:29:19 #79
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_219926059
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 16:00 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Het is juist uitzonderlijk hoe energiek en scherp hij blijft, de meeste mensen van die leeftijd zouden al lang ingestort zijn.
Feyenoord!!! * Barça
pi_219926798
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 16:00 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
euhm dan heb je het niet helemaal gevolgd denk?\

de man heeft een stroke gehad zonder meer, alles wijst erop hoewel ze niks zeggen.

Hij was al half retarded, maar wat ie de laatste keren uit zijn mompelende slurpende spreek haalt slaat helemaal alles.

Hele wereld tegen hem, lekker leider he van de "free world". het enige wat nu nog handig is is dat ze hem intern iun USA afzetten, maar geloof dat zijn steun ook wel weg is bij iedereen daar. ~en maar goed ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')