Ok, goed punt. Maar kunnen we er van uitgaan dat Trump het laat bij bluffen? Hij zet toch wel steeds vaker het leger in.quote:Op zondag 25 januari 2026 01:11 schreef RotatoR het volgende:
Poetin is degene die letterlijk appartementen bombardeert met clusterbommen maar laten we ons vooral heel druk maken over een narcistische clown.
de man die de nobel prijs moet krijgen he?????quote:Op zondag 25 januari 2026 02:46 schreef Tengano het volgende:
Trump is een narcist. En dit type mensen wil altijd graag uitblinken in wat voor zaken dan ook. En aangezien Trump in de positie waar hij zit een echte wereldspeler op het wereldtoneel is wil hij daar dus zo veel mogelijk ruimte innemen en uitblinken tov andere wereldspelers.
Dus gaat hij met de EU een clash aan om te laten zien dat hij groter is, dat hij ze kan piepelen en dat niemand hem wat maakt. Dat ze naar zijn pijpen dansen.
En hij wil daarnaast de beste president ever zijn, dus vindt hij ook dat hij recht heeft op een Noble Peace Prize en doet hij daar ook nog wat.
In Israel vindt hij dat hij een conflict heeft opgelost wat al duizenden jaren duurde.
En Poetin wil niet naar zijn pijpen dansen dus die gaat hij vervolgens op allerlei manieren dwars zitten en straffen. Venezuela en Iran zijn daar een voorbeeld van, die satelietstaatjes probeert hij af te snoepen.
Daarom is Rutte zo briljant, want die snapt dat en probeert deze eigenschappen van Trump in te zetten als kwaliteiten en ze op een gezonde manier te sturen. Rutte doet dit door met hem mee te denken, hem advies te geven, hem voortdurend te complimenteren en te doen alsof Rutte's ideeen in feite die van Trump zijn.
Ik laat het hier maar bij, maar narcisten zijn voor normale mensen hele complexe mensen omdat ze er een totaal andere gedachtewereld op nahouden. En ik moet eerlijk zeggen dat ik ze nog steeds niet helemaal doorheb.
Compleet anders. Hitler liet politieke tegenstanders oppakken, martelen en vermoorden (night of the long knives, concentratiekampen). Trump heeft in vier jaar presidentschap en daarna geen enkele politieke rivaal fysiek laten elimineren, opsluiten of vermoorden, dat soort vergelijking gaat echt mank.quote:Op zondag 25 januari 2026 02:42 schreef kree het volgende:
trump is medisch ingecapaciteit. en een hersenbloeding gehad,. alles wijst erop.
het beste is dat het congres zegt we kunnen niet verder met de beste man. of een artikel 25 van hun.
De man is retarded en gooit veiligheid hele wereld op spel
ik durf zelfs te zeggen, hoe anders als hitler is ie in deze begin fase?
Nee hoor, Trump is allesbehalve done. Wat je op Youtube ziet is vooral selectieve echo kamer.quote:Op zondag 25 januari 2026 02:51 schreef kree het volgende:
laat staan wat ik zie op YouTube uit america. blij dat ze dat mss daar nu ook in zien. trump is done.
Nee, ten eerste waren de tijden compleet anders, met extreme armoede, hyperinflatie en vernederende Versailless voorwaarden die Duitsland in crisis stortten na WO1.quote:Op zondag 25 januari 2026 02:43 schreef kree het volgende:
hoewel ie vrede preekt eens, hoe anders is ie met groenland als bv Rusland Oekraïne?
niet veel verschil. de man is dement en moet zsm afgezet worden voor ie nog meer ellende aanricht.
hitler had ook dit idee nl. zie geschiedenis
Dat waren geen tegenstanders, dat waren zijn voormalige medestanders, een act uit het boekje van hoe je een dictator word is er voor te zorgen dat je ook al je (voormalige) medestanders uit de weg ruimt zodat je echt als enige overblijft.quote:Op zondag 25 januari 2026 04:21 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Compleet anders. Hitler liet politieke tegenstanders oppakken, martelen en vermoorden (night of the long knives, concentratiekampen). Trump heeft in vier jaar presidentschap en daarna geen enkele politieke rivaal fysiek laten elimineren, opsluiten of vermoorden, dat soort vergelijking gaat echt mank.
Nee, het waren beiden. Waar jij op doelt zijn vooral de SA leiders, zoals Ernst Röhm. Tegelijkertijd werden ook politieke rivalen, critici en oude vijanden opgepakt en vermoord zonder directe band met de SA.quote:Op zondag 25 januari 2026 05:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat waren geen tegenstanders, dat waren zijn voormalige medestanders, een act uit het boekje van hoe je een dictator word is er voor te zorgen dat je ook al je (voormalige) medestanders uit de weg ruimt zodat je echt als enige overblijft.
Het komt op het zelfde neer, echter in geval van de VS vermoed ik eerder dat Trump hier het onder spit gaat delven ten koste van Vance, Vance met zijn ultra conservatieve vriendjes laten Trump de bad boy spelen zodat zij straks naar voren kunnen laten treden: Wat was die Trump toch een idioot he?quote:Op zondag 25 januari 2026 05:15 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee, het waren beiden. Waar jij op doelt zijn vooral de SA leiders, zoals Ernst Röhm. Tegelijkertijd werden ook politieke rivalen, critici en oude vijanden opgepakt en vermoord zonder directe band met de SA.
Maar als 'ie verdwijnt staan er gelijk meerdere jongere 'leerlingen' van hem klaar.quote:Op zondag 25 januari 2026 02:51 schreef kree het volgende:
laat staan wat ik zie op YouTube uit america. blij dat ze dat mss daar nu ook in zien. trump is done.
quote:Op zondag 25 januari 2026 05:45 schreef -Deluzion- het volgende:
Trump verdwijnt niet, hij doet het gewoon goed, al maakt hij soms wat vreemde keuzes maar niemand is perfect. Ik hoop dat hij de Mexicaanse drugskartels aanpakt, maar het WK zit in de weg dus dat wordt nog even wachten.
Je doet je naam eer aan.quote:Op zondag 25 januari 2026 05:45 schreef -Deluzion- het volgende:
Trump verdwijnt niet, hij doet het gewoon goed, al maakt hij soms wat vreemde keuzes maar niemand is perfect. Ik hoop dat hij de Mexicaanse drugskartels aanpakt, maar het WK zit in de weg dus dat wordt nog even wachten.
En dat is in 1 zin alles wat hij wil...quote:Op zondag 25 januari 2026 05:59 schreef Jed1Gam het volgende:
Middelpunt van de aandacht, altijd en overal.
Er is geen enkele machtsstrijd gaande en die komt er ook niet, dat is altijd de Democratische wensgedachte.quote:Op zondag 25 januari 2026 05:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het komt op het zelfde neer, echter in geval van de VS vermoed ik eerder dat Trump hier het onder spit gaat delven ten koste van Vance, Vance met zijn ultra conservatieve vriendjes laten Trump de bad boy spelen zodat zij straks naar voren kunnen laten treden: Wat was die Trump toch een idioot he?
Trump is goed voor heel veel clicks en hoge kijkcijfers. De media zijn gewoon ontzettend blij met zo’n figuur.quote:Op zondag 25 januari 2026 06:41 schreef Chandler het volgende:
[..]
En dat is in 1 zin alles wat hij wil...
En het lukt hem ook nog.
al zal ik de naam trump nooit meer voorzien van een hoofdletter, snap niet waarom de rest van de media hetzelfde niet doet. Want het is die hoofdletter niet waard!
Zo zeg, dat zal hem leren!quote:Op zondag 25 januari 2026 06:41 schreef Chandler het volgende:
[..]
al zal ik de naam trump nooit meer voorzien van een hoofdletter, snap niet waarom de rest van de media hetzelfde niet doet. Want het is die hoofdletter niet waard!
Die Mexicaanse cartels zijn onvoorstelbaar gewelddadig en rukken gestaag op. Tijd dat Trump het leger inzet en ze van de kaart veegt.quote:
Ja dat ging andere keren ook zo goed in de VS/Zuid-Amerikaquote:Op zondag 25 januari 2026 06:55 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Die Mexicaanse cartels zijn onvoorstelbaar gewelddadig en rukken gestaag op. Tijd dat Trump het leger inzet en ze van de kaart veegt.
Ah je weet nu al dat de Democraten geen sterke kandidaat hebben de volgende keerquote:Op zondag 25 januari 2026 06:47 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Er is geen enkele machtsstrijd gaande en die komt er ook niet, dat is altijd de Democratische wensgedachte.
Trump blijft gewoon tot het einde zitten en de Republikeinen winnen in 2028 gewoon opnieuw met Vance, omdat de Democraten structureel geen sterke kandidaat kunnen neerzetten.
Maar afwachten tot de cartels nog verder oprukken lijkt me ook geen topplan, toch?quote:Op zondag 25 januari 2026 06:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja dat ging andere keren ook zo goed in de VS/Zuid-Amerika
Ja dat denk ik wel, als iedereen dat begint te doen voelt hij zich op zijn tenen getrapt..quote:
Klopt, de kans is groot dat ze met een zwakke of oninspirerende figuur komen aanzetten, net als de vorige keer.quote:Op zondag 25 januari 2026 07:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah je weet nu al dat de Democraten geen sterke kandidaat hebben de volgende keer![]()
Misschien moet je wel iets verder denken, maar goed voor Trump fans is denken heul moeluk.quote:Op zondag 25 januari 2026 07:01 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Maar afwachten tot de cartels nog verder oprukken lijkt me ook geen topplan, toch?
Die kans is helemaal niet groot.quote:Op zondag 25 januari 2026 07:06 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Klopt, de kans is groot dat ze met een zwakke of oninspirerende figuur komen aanzetten, net als de vorige keer.
Ik blijf hem gewoon Trump noemen, met hoofdletter, net zoals de media dat blijft doen.quote:Op zondag 25 januari 2026 06:41 schreef Chandler het volgende:
[..]
En dat is in 1 zin alles wat hij wil...
En het lukt hem ook nog.
Nee, niet nodig, ik doe niet mee aan de obsessieve jankverhalen over Trump die jullie maar blijven recyclen.quote:Op zondag 25 januari 2026 07:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die kans is helemaal niet groot.
En over Zwakke figuren gesproken, zullen we wat feitjes over Trump naar voren halen?
Recyclen is niet nodig hoor, minimaal 2 nieuwe idiote zaken per dag gegarandeerd.quote:Op zondag 25 januari 2026 07:16 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee, niet nodig, ik doe niet mee aan de obsessieve jankverhalen over Trump die jullie maar blijven recyclen.
Achquote:Op zondag 25 januari 2026 05:45 schreef -Deluzion- het volgende:
Toevallig zijn het vaak incels.quote:Op zondag 25 januari 2026 08:33 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ach![]()
Bijna vertederend hoe Trump het bij sommige lieden niet verkeerd kan doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |