abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219921470
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 05:45 schreef -Deluzion- het volgende:
Trump verdwijnt niet, hij doet het gewoon goed, al maakt hij soms wat vreemde keuzes maar niemand is perfect. Ik hoop dat hij de Mexicaanse drugskartels aanpakt, maar het WK zit in de weg dus dat wordt nog even wachten.
Je doet je naam eer aan. _O_
...hier om je mars te breken.
pi_219921477
Middelpunt van de aandacht, altijd en overal.
pi_219921515
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 05:59 schreef Jed1Gam het volgende:
Middelpunt van de aandacht, altijd en overal.
En dat is in 1 zin alles wat hij wil...

En het lukt hem ook nog.

al zal ik de naam trump nooit meer voorzien van een hoofdletter, snap niet waarom de rest van de media hetzelfde niet doet. Want het is die hoofdletter niet waard!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_219921522
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 05:17 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het komt op het zelfde neer, echter in geval van de VS vermoed ik eerder dat Trump hier het onder spit gaat delven ten koste van Vance, Vance met zijn ultra conservatieve vriendjes laten Trump de bad boy spelen zodat zij straks naar voren kunnen laten treden: Wat was die Trump toch een idioot he?
Er is geen enkele machtsstrijd gaande en die komt er ook niet, dat is altijd de Democratische wensgedachte.
Trump blijft gewoon tot het einde zitten en de Republikeinen winnen in 2028 gewoon opnieuw met Vance, omdat de Democraten structureel geen sterke kandidaat kunnen neerzetten.
pi_219921524
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 06:41 schreef Chandler het volgende:

[..]

En het lukt hem ook nog.

al zal ik de naam trump nooit meer voorzien van een hoofdletter, snap niet waarom de rest van de media hetzelfde niet doet. Want het is die hoofdletter niet waard!
Trump is goed voor heel veel clicks en hoge kijkcijfers. De media zijn gewoon ontzettend blij met zo’n figuur.
...hier om je mars te breken.
  Moderator zondag 25 januari 2026 @ 06:53:19 #31
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_219921530
quote:

[..]

Zo zeg, dat zal hem leren!
What can change the nature of a man?
pi_219921533
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 05:54 schreef raptorix het volgende:

[..]
:')
Die Mexicaanse cartels zijn onvoorstelbaar gewelddadig en rukken gestaag op. Tijd dat Trump het leger inzet en ze van de kaart veegt.
pi_219921535
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 06:55 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Die Mexicaanse cartels zijn onvoorstelbaar gewelddadig en rukken gestaag op. Tijd dat Trump het leger inzet en ze van de kaart veegt.
Ja dat ging andere keren ook zo goed in de VS/Zuid-Amerika :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_219921536
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 06:47 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Er is geen enkele machtsstrijd gaande en die komt er ook niet, dat is altijd de Democratische wensgedachte.
Trump blijft gewoon tot het einde zitten en de Republikeinen winnen in 2028 gewoon opnieuw met Vance, omdat de Democraten structureel geen sterke kandidaat kunnen neerzetten.
Ah je weet nu al dat de Democraten geen sterke kandidaat hebben de volgende keer :') :')
pi_219921538
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 06:58 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ja dat ging andere keren ook zo goed in de VS/Zuid-Amerika :')
Maar afwachten tot de cartels nog verder oprukken lijkt me ook geen topplan, toch?
pi_219921541
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 06:53 schreef Coco het volgende:

[..]
Zo zeg, dat zal hem leren!
Ja dat denk ik wel, als iedereen dat begint te doen voelt hij zich op zijn tenen getrapt..

"Kleine acties, consequent herhaald, zorgen uiteindelijk voor grote veranderingen."
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_219921542
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 07:00 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ah je weet nu al dat de Democraten geen sterke kandidaat hebben de volgende keer :') :')
Klopt, de kans is groot dat ze met een zwakke of oninspirerende figuur komen aanzetten, net als de vorige keer.
pi_219921543
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 07:01 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Maar afwachten tot de cartels nog verder oprukken lijkt me ook geen topplan, toch?
Misschien moet je wel iets verder denken, maar goed voor Trump fans is denken heul moeluk.
pi_219921548
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 07:06 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Klopt, de kans is groot dat ze met een zwakke of oninspirerende figuur komen aanzetten, net als de vorige keer.
Die kans is helemaal niet groot.
En over Zwakke figuren gesproken, zullen we wat feitjes over Trump naar voren halen?
pi_219921553
quote:

[..]

En het lukt hem ook nog.

Ik blijf hem gewoon Trump noemen, met hoofdletter, net zoals de media dat blijft doen.
Jouw persoonlijke boycot verandert daar echt helemaal niks aan, helaas voor je.
pi_219921559
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 07:08 schreef raptorix het volgende:

[..]
Die kans is helemaal niet groot.
En over Zwakke figuren gesproken, zullen we wat feitjes over Trump naar voren halen?
Nee, niet nodig, ik doe niet mee aan de obsessieve jankverhalen over Trump die jullie maar blijven recyclen.
pi_219921571
Hij wil Bolletje.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_219921597
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 07:16 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Nee, niet nodig, ik doe niet mee aan de obsessieve jankverhalen over Trump die jullie maar blijven recyclen.
Recyclen is niet nodig hoor, minimaal 2 nieuwe idiote zaken per dag gegarandeerd.
pi_219921599
Trump wil kleine meisjes neuken met zijn vriendje Epstein. En daar wil hij ook de aandacht van afleiden.

Let op uw dochters!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_219921752
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 05:45 schreef -Deluzion- het volgende:
Trump verdwijnt niet, hij doet het gewoon goed, al maakt hij soms wat vreemde keuzes maar niemand is perfect. Ik hoop dat hij de Mexicaanse drugskartels aanpakt, maar het WK zit in de weg dus dat wordt nog even wachten.
Ach :')
Bijna vertederend hoe Trump het bij sommige lieden niet verkeerd kan doen.
pi_219921892

Venezuela, Cuba, Canada, Groenland, Mexico, Iran + diverse andere landen.
Hij lijkt af te willen van de EU en trekt zich weinig van de NAVO aan. De VN wil hij buiten spel zetten met zijn nieuwe mafia-versie er van waarin hij de alleenheerser is tot hij zijn troonopvolger aanwijst.
Ondertussen wil hij persoonlijk schathemeltjerijk worden en wereldwijd gezien worden als vredebrenger en de beste in [insert wat er ook maar in je op komt].

Hij wil Amerika great again maken, over de ruggen van de rest van de wereld en het armere deel van zijn bevolking kan ook ongezien de tyfus krijgen terwijl hij het land rijk probeert te maken waarbij de schulden eerst waanzinnig uit de klauwen lopen. De lange termijn visie is overal zeldzame delfstoffen en olie vandaan sleuren en het land veel te laten produceren, en het buitenland onder dreiging met verhoogde importbelasting dwingen hun importbelasting voor Amerikaanse producten te verlagen en regels rondom voedselveiligheid e.d. te verlagen naar Amerikaanse standaarden.
pi_219922087
De enige oplossing is om er alles aan te doen dat land volledig te laten imploderen. Trump is oud. Hij weet ook wel dat hij waarschijnlijk geen 10 jaar meer leeft. Hij is bezig met zijn legacy en zijn plicht aan het Zionisme. Zijn natte droom is martial law en het opzijzetten van verkiezingen. Maar ja, met Biden had het nog erger geweest.
  zondag 25 januari 2026 @ 10:19:28 #48
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_219922488
De man wil gewoon de geschiedenisboeken in, hoe dondert niet, hij maakt zichzelf wijs dat hij de allergrootste is. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_219922559
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 08:33 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Ach :')
Bijna vertederend hoe Trump het bij sommige lieden niet verkeerd kan doen.
Toevallig zijn het vaak incels.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_219922623
Hij wil afleiden van de Epstein files, niets meer en niets minder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')