Je doet je naam eer aan.quote:Op zondag 25 januari 2026 05:45 schreef -Deluzion- het volgende:
Trump verdwijnt niet, hij doet het gewoon goed, al maakt hij soms wat vreemde keuzes maar niemand is perfect. Ik hoop dat hij de Mexicaanse drugskartels aanpakt, maar het WK zit in de weg dus dat wordt nog even wachten.
En dat is in 1 zin alles wat hij wil...quote:Op zondag 25 januari 2026 05:59 schreef Jed1Gam het volgende:
Middelpunt van de aandacht, altijd en overal.
Er is geen enkele machtsstrijd gaande en die komt er ook niet, dat is altijd de Democratische wensgedachte.quote:Op zondag 25 januari 2026 05:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het komt op het zelfde neer, echter in geval van de VS vermoed ik eerder dat Trump hier het onder spit gaat delven ten koste van Vance, Vance met zijn ultra conservatieve vriendjes laten Trump de bad boy spelen zodat zij straks naar voren kunnen laten treden: Wat was die Trump toch een idioot he?
Trump is goed voor heel veel clicks en hoge kijkcijfers. De media zijn gewoon ontzettend blij met zo’n figuur.quote:Op zondag 25 januari 2026 06:41 schreef Chandler het volgende:
[..]
En dat is in 1 zin alles wat hij wil...
En het lukt hem ook nog.
al zal ik de naam trump nooit meer voorzien van een hoofdletter, snap niet waarom de rest van de media hetzelfde niet doet. Want het is die hoofdletter niet waard!
Zo zeg, dat zal hem leren!quote:Op zondag 25 januari 2026 06:41 schreef Chandler het volgende:
[..]
al zal ik de naam trump nooit meer voorzien van een hoofdletter, snap niet waarom de rest van de media hetzelfde niet doet. Want het is die hoofdletter niet waard!
Die Mexicaanse cartels zijn onvoorstelbaar gewelddadig en rukken gestaag op. Tijd dat Trump het leger inzet en ze van de kaart veegt.quote:
Ja dat ging andere keren ook zo goed in de VS/Zuid-Amerikaquote:Op zondag 25 januari 2026 06:55 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Die Mexicaanse cartels zijn onvoorstelbaar gewelddadig en rukken gestaag op. Tijd dat Trump het leger inzet en ze van de kaart veegt.
Ah je weet nu al dat de Democraten geen sterke kandidaat hebben de volgende keerquote:Op zondag 25 januari 2026 06:47 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Er is geen enkele machtsstrijd gaande en die komt er ook niet, dat is altijd de Democratische wensgedachte.
Trump blijft gewoon tot het einde zitten en de Republikeinen winnen in 2028 gewoon opnieuw met Vance, omdat de Democraten structureel geen sterke kandidaat kunnen neerzetten.
Maar afwachten tot de cartels nog verder oprukken lijkt me ook geen topplan, toch?quote:Op zondag 25 januari 2026 06:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja dat ging andere keren ook zo goed in de VS/Zuid-Amerika
Ja dat denk ik wel, als iedereen dat begint te doen voelt hij zich op zijn tenen getrapt..quote:
Klopt, de kans is groot dat ze met een zwakke of oninspirerende figuur komen aanzetten, net als de vorige keer.quote:Op zondag 25 januari 2026 07:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah je weet nu al dat de Democraten geen sterke kandidaat hebben de volgende keer![]()
Misschien moet je wel iets verder denken, maar goed voor Trump fans is denken heul moeluk.quote:Op zondag 25 januari 2026 07:01 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Maar afwachten tot de cartels nog verder oprukken lijkt me ook geen topplan, toch?
Die kans is helemaal niet groot.quote:Op zondag 25 januari 2026 07:06 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Klopt, de kans is groot dat ze met een zwakke of oninspirerende figuur komen aanzetten, net als de vorige keer.
Ik blijf hem gewoon Trump noemen, met hoofdletter, net zoals de media dat blijft doen.quote:Op zondag 25 januari 2026 06:41 schreef Chandler het volgende:
[..]
En dat is in 1 zin alles wat hij wil...
En het lukt hem ook nog.
Nee, niet nodig, ik doe niet mee aan de obsessieve jankverhalen over Trump die jullie maar blijven recyclen.quote:Op zondag 25 januari 2026 07:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die kans is helemaal niet groot.
En over Zwakke figuren gesproken, zullen we wat feitjes over Trump naar voren halen?
Recyclen is niet nodig hoor, minimaal 2 nieuwe idiote zaken per dag gegarandeerd.quote:Op zondag 25 januari 2026 07:16 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee, niet nodig, ik doe niet mee aan de obsessieve jankverhalen over Trump die jullie maar blijven recyclen.
Achquote:Op zondag 25 januari 2026 05:45 schreef -Deluzion- het volgende:
Trump verdwijnt niet, hij doet het gewoon goed, al maakt hij soms wat vreemde keuzes maar niemand is perfect. Ik hoop dat hij de Mexicaanse drugskartels aanpakt, maar het WK zit in de weg dus dat wordt nog even wachten.
Toevallig zijn het vaak incels.quote:Op zondag 25 januari 2026 08:33 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ach![]()
Bijna vertederend hoe Trump het bij sommige lieden niet verkeerd kan doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |