Je mag het beleid van Trump benoemen zoals je wilt.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En we zijn weer in lalaland terecht gekomen.
Neem nog een pilletje.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Tja, heb niet het idee dat jij nu zo'n voorbeeldmodel bent in deze...
Proost!
Demonstreren.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus jij vind niet dat deze demonstranten lopen te provoceren? Ze blazen toch op die fluitjes om ICE gek te maken? Das toch de bedoeling? Auto’s overdwars op de weg zetten, gillen in de gezichten van ICE, flessen gooien naar ICE.
Hoe noem jij dat gedrag dan?
Dit roep je al jaren, maar inmiddels komt het allemaal uit en nog zit je het te ontkennen.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En we zijn weer in lalaland terecht gekomen.
Je praat dronkenachtige wartaal uit, met je 'manifest' en je andere dommige posts.quote:
Ja, was een scheldwoord toch voor linkse gek?quote:Op zondag 25 januari 2026 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, vroeg je deze week niet wat een libtard was?
Gaat snel
OHHHHHHHHHHHHHHH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! Ze blazen op fluitjes tijdens hun protestrecht?????quote:Op zondag 25 januari 2026 00:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze blazen toch op die fluitjes om ICE gek te maken?
En stel dat democraten hun werk hadden gedaan.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ICE hun werk had gedaan zoals ze het al jaren deden - je weet wel;
• geen mensen uit hun auto sleuren,
• geen razzia's houden bij Walmarts en Home Depots,
• geen mensen op gaan wachten die hun kinderen op willen halen van school,
• geen mensen arresteren die net die rechtbank uitkomen omdat ze het legale proces volgen om een verblijfsvergunning te verlengen,
• geen mensen arresteren terwijl deze een geldig Amerikaans ID kunnen laten zien,
• geen minderjarigen oppakken,
• geen kleuters gebruiken om hun ouders op te kunnen pakken,
• etc and infinitum,
Maar gewoon illegalen criminelen opsporen en uitzetten, dan waren deze protesten er gewoon niet geweest. Want deze zijn er nooit eerder geweest.
Maar Chivaz vind het gewoon ok dat ICE loopt te escaleren also een temu SA met doden als gevolg.
Ik gaf net bij andere mensen aanmoedigend aan dat ik ze slimmer acht, maar dat ga ik niet zomaar zeggen als ik dat niet oprecht denk. Zoals bij jou.quote:
Het is vooral een populaire term bij extreem rechts voor iedereen aan de linkerzijde whatsover.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, was een scheldwoord toch voor linkse gek?
Komt wat uit? Eerst heb ik vier jaar moeten aanhoren dat Trump een Russische agent was. En nu is hij een nietsontziende dictator.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:54 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dit roep je al jaren, maar inmiddels komt het allemaal uit en nog zit je het te ontkennen.
Je dnekt toch niet dat we blind zijn? Ga lekker ergens anders rood blauw noemen.
*kuch* geen incidenten *kuch*quote:Op zondag 25 januari 2026 00:47 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het gebeurt niet, de incidenten zijn tot nu toe alleen op plaatsen waar er flink belemmerd word door de burgers en de lokale overheid. Waar word meegewerkt hoor je helemaal niets.
Zelfs al zou dat waar zijn, heeft het geen fuck te maken met het schieten van vandaag. Laag weer.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:56 schreef Chivaz het volgende:
En stel dat democraten hun werk hadden gedaan.
*Niet de grens opengooien voor miljoenen illegalen.
*Geen wetgeving implementeren die de lokale overheid verbied om immigratiestatus te vragen en of door te spelen naar de federale overheid.
*Medewerking verlenen aan ICE
*Geen illegalen aanspraak laten maken op sociale voorzieningen.
Vervolgens toen je eraan...quote:Op zondag 25 januari 2026 00:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Niemand tornt ook aan het recht op demonstratie,
Demonstreren is een democratisch recht.quote:je hebt alleen geen recht om agenten te belemmeren en lastig te vallen.
Nee, ik zeg dat dat niet bij ICE moet liggen.quote:En ik ben het overigens met je eens dat de politie weleens mag optreden tegen die demonstranten.
Klopt, ICE is inderdaad gevaarlijk.quote:Het probleem is alleen dat Jacob Frey medeverantwoordelijk is voor het feit dat deze mensen op straat rottigheid uithalen.
Wederom zou medewerking vanuit de staat erg wenselijk zijn maar dat pad kunnen Frey en Walz niet meer inslaan.
Hetzelfde geld overigens ook voor de federale overheid die nu ook niet meer terug kan.
Zo zie je maar weer hoe gevaarlijk het ophitsen van de bevolking tegen agenten echt is.
Ik erger me dood aan de demo's van pro-Pallie en XR...quote:Op zondag 25 januari 2026 00:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus jij vind niet dat deze demonstranten lopen te provoceren? Ze blazen toch op die fluitjes om ICE gek te maken? Das toch de bedoeling? Auto’s overdwars op de weg zetten, gillen in de gezichten van ICE, flessen gooien naar ICE.
Lijkt mij wel, he.. libtard is gewoon een combi van liberal en retard.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is vooral een populaire term bij extreem rechts voor iedereen aan de linkerzijde whatsover.
Als jij daar gek achter wilt plakken dan moet je dat vooral doen natuurlijk, al spreekt dat wel boekdelen
Ik weet dat het weekend is en laat, maar laat de drank maar even staan joh.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Nederlandse aanpak dan maar, vriendelijk vragen of ze alsjeblieft terug willen gaan naar hun eigen land?
Jeetje, je zou zelfs je naam nog ontkennen. Ik roep al heel lang dat Trump dit wil, Wilders trouwens ook, maar zo gek zijn we hier gelukkig nog niet.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Komt wat uit? Eerst heb ik vier jaar moeten aanhoren dat Trump een Russische agent was. En nu is hij een nietsontziende dictator.
Vind je het heel gek dat ik die BlueAnon nonsense niet al te serieus neem?
Ik drink niet, jij wel al jaren teveel joh.quote:Op zondag 25 januari 2026 01:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet dat het weekend is en laat, maar laat de drank maar even staan joh.
Dat ben ik roerend met je eens vrolijke vriend, Minneapolis PD moet die agenten beschermen tegen dat soort lieden. Het probleem is dat de baas van de MPD (Jacob Frey) juist de mensen heeft opgeroepen om vooral te protesteren tegen ICE. Geen idee welke orders hij heeft gegeven aan de MPD maar feit is wel dat ICE er relatief vaak alleen voor staat.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik zeg dat dat niet bij ICE moet liggen.
[..]
Waarom sluit bij jou het een het ander uit?quote:Op zondag 25 januari 2026 00:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Komt wat uit? Eerst heb ik vier jaar moeten aanhoren dat Trump een Russische agent was. En nu is hij een nietsontziende dictator.
Vind je het heel gek dat ik die BlueAnon nonsense niet al te serieus neem?
En totdat ICE beschermd wordt moeten ze hun werkzaamheden staken.quote:Op zondag 25 januari 2026 01:03 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat ben ik roerend met je eens vrolijke vriend, Minneapolis PD moet die agenten beschermen tegen dat soort lieden. Het probleem is dat de baas van de MPD (Jacob Frey) juist de mensen heeft opgeroepen om vooral te protesteren tegen ICE. Geen idee welke orders hij heeft gegeven aan de MPD maar feit is wel dat ICE er relatief vaak alleen voor staat.
Dat vind ik een nog milde reactie op bovenstaand lijstje. Also ik zou zien dat ze m'n bejaarde buurman uit zijn huis slepen in z'n ondergoed met min 20 graden ga ik wat minder mild reageren denk ik.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Sorry VIS, maar jij en je matties zitten nogal diep in die blueanon nonsense. Er werd mij vandaag nog serieus gevraagd of ik geloof dat de midterms nog wel doorgaan. Ik heb serieus geantwoord, maar in principe verraad die vraag wel waar iemand zit met zijn hoofd. Nogmaals de VS is niet het VK waar je dus blijkbaar zomaar verkiezingen kan schrappen en mensen in de cel kan gooien voor een tweet.quote:Op zondag 25 januari 2026 01:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Jeetje, je zou zelfs je naam nog ontkennen. Ik roep al heel lang dat Trump dit wil, Wilders trouwens ook, maar zo gek zijn we hier gelukkig nog niet.
Dat soort debielen hoeven ook niet in mijn wijkje te komen om deuren in te trappen..quote:Op zondag 25 januari 2026 01:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat vind ik een nog milde reactie op bovenstaand lijstje. Also ik zou zien dat ze m'n bejaarde buurman uit zijn huis slepen in z'n ondergoed met min 20 graden ga ik wat minder mild reageren denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |