Figuren als Janmaat werd het podium ontnomen, en daar kwam kritiek op, maar de VS laat mooi zien wat je krijgt als je zulke mensen te veel macht geeft.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:14 schreef Harmankardon het volgende:
De cognitieve dissonantie bij de trumpers is terminaal. Geen idee hoe je die mensen nog functionerend kan krijgen.
Tsja, je keutel intrekken betekent niet automatisch dat je ook oprecht milder bent in je politieke standpunten.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat er aantal toch wel aan het dimmen zijn, op een paar halfgaren na..
Hij had toch een mobiel in zijn hand?quote:Op zondag 25 januari 2026 00:22 schreef Sanvi het volgende:
[..]
Dat is de koffiemok die de man (die is doodgeschoten) in zijn handen had.
Zijn pistool is al veroverd/obwrmeesters soor de man in grijze jas. In andere filmpjes goed te zien.
Onduidelijk wie (vam de IVE agents) als eerste schiet en waarom.
Weg onprofessioneel allemaal.
Maar nog steeds agenten die je niet moet belemmeren tijdens hun werkzaamheden. Als je werkelijk van mening bent dat het bierbuik-rednecks zijn met 2 weken digitale opleiding dan ben je helemaal een dwaas om die mensen te gaan belemmeren. Mevrouw Good en deze man hadden beiden nog geleefd als men die agenten met rust hadden gelaten.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"Agenten"
Bierbuik-rednecks met 2 weken digitale opleiding
Was een 6maanden opleiding ingekort naar 6 weken volgens die Mineapolis senator. Budget x3 en inmiddels meer dan de FBI krijgtquote:Op zondag 25 januari 2026 00:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"Agenten"
Bierbuik-rednecks met 2 weken digitale opleiding
Een soort van 'ik volg het amper, maar heb er wel een hele sterke mening over'.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ken dat hele verhaal niet. Kan ik dat hier in het topic terugvinden of is dat offtopic te vinden?
Altijd wel bijzonder dat die soldaten orders opvolgen in dit soort gevallen. Je zou op een gegeven moment toch muiterij verwachtenquote:
Deze meneer had een klein vuurwapen in zijn holster, hij zal nooit voor de rechter komen. Dat is het verschil.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:16 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat? Twee keer onzin, hij mocht een geweer hebben en staatsgrenzen oversteken is geen misdaad. Hij is vrijgesproken hé. In wat voor bubbel zit je als je dat niet weet?
Hij is hierop vrijgesproken:quote:Op zondag 25 januari 2026 00:16 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat? Twee keer onzin, hij mocht een geweer hebben en staatsgrenzen oversteken is geen misdaad. Hij is vrijgesproken hé. In wat voor bubbel zit je als je dat niet weet?
Jij was degene die in het vorige deel van dit topic tegen iemamd anders zei dat ie niet zo emotioneel moest doen?quote:Op zondag 25 januari 2026 00:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vinden ze morgen een manifest, dat die vandaag een peloton ICE ging afknallen…
Dus nogmaals ik wacht nog even af.
Ze volgen orders op van de gouverneur die hen gevraagd heeft om te helpen. Dat is hoe de National Guard werkt. Dat zeg ik nog maar een keer, want het lijkt niet tot je door te dringen.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Altijd wel bijzonder dat die soldaten orders opvolgen in dit soort gevallen. Je zou op een gegeven moment toch muiterij verwachten
Het zijn dus alleen geen agenten. Het zijn fascistische stoottroepen van een mentaal incapabele clown die president schijnt te zijnquote:Op zondag 25 januari 2026 00:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Maar nog steeds agenten die je niet moet belemmeren tijdens hun werkzaamheden. Als je werkelijk van mening bent dat het bierbuik-rednecks zijn met 2 weken digitale opleiding dan ben je helemaal een dwaas om die mensen te gaan belemmeren. Mevrouw Good en deze man hadden beiden nog geleefd als men die agenten met rust hadden gelaten.
Demonstreren is een democratisch wet.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Maar nog steeds agenten die je niet moet belemmeren tijdens hun werkzaamheden. Als je werkelijk van mening bent dat het bierbuik-rednecks zijn met 2 weken digitale opleiding dan ben je helemaal een dwaas om die mensen te gaan belemmeren. Mevrouw Good en deze man hadden beiden nog geleefd als men die agenten met rust hadden gelaten.
Could get really ugly, real quick, als daar Nationale Garde tegenover o.a. ICE, DEA en ATF komt te staan..quote:
Lol, law and order gaat juist over het niet neerknallen van mensen.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:19 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Vroeger waarschijnlijk te vaak COPS (Inner Circle genot) en Law & Order gekeken.
Ja dit is allemaal al jaren bekend. Ik vind de wapenwetten in de VS absurd en belabberd, maar hij is volgens die geldende wetten wel vrijgesproken.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij is hierop vrijgesproken:
Count 1,First-degree reckless homicide,Joseph Rosenbaum (Deceased),Not Guilty
Count 2,First-degree recklessly endangering safety,Richard McGinniss (Reporter),Not Guilty
Count 3,First-degree intentional homicide,Anthony Huber (Deceased),Not Guilty
Count 4,Attempted first-degree intentional homicide,Gaige Grosskreutz (Injured),Not Guilty
Count 5,First-degree recklessly endangering safety,"""Unknown Male"" (Jump-kick man)",Not Guilty
The charge of Possession of a Dangerous Weapon by a Person Under 18 was ultimately dismissed by the judge before the jury could even vote on it.
Wat het state lines overgaan betreffende zat ik er inderdaad naast, Rittenhouse wist dat hij anders illegaal bezig was:
1. The Location of the Rifle
The rifle never left the state of Wisconsin until it was taken into police evidence.
The Purchase: The rifle was purchased months earlier in Ladysmith, Wisconsin, by Rittenhouse’s 18-year-old friend, Dominick Black, using money Rittenhouse had provided.
The Storage: Because Rittenhouse was 17 and lived in Illinois (where he could not legally possess the gun), the agreement was that the rifle would stay at Black’s stepfather’s house in Kenosha, Wisconsin, until Rittenhouse turned 18.
The Night of the Shooting: On August 24, 2020, Rittenhouse drove from his home in Antioch, Illinois, to Kenosha unarmed. He met Black at the house in Kenosha, where the rifle was stored in a safe, and retrieved it there the next day.
Nee, ik denk dat ie wel weet wat ie doet.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het erge is dat hij dat zelf gelooft.
Ik zeg juist dat mijn mening niet zo extreem is als van de meesten hier.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Een soort van 'ik volg het amper, maar heb er wel een hele sterke mening over'.
Ach, het mag, het is je goed recht.
Kan. Een normaal mens heeft twee handen he.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hij had toch een mobiel in zijn hand?
Maak Minnesota onafhankelijk en voeg het bij de EU.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:27 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Could get really ugly, real quick, als daar Nationale Garde tegenover o.a. ICE, DEA en ATF komt te staan..
Afgeschoten worden in de straat, dat vind ik extreem.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zeg juist dat mijn mening niet zo extreem is als van de meesten hier.
Dat jij dat vind doet niets af aan de realiteit dat dit federale agenten zijn.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het zijn dus alleen geen agenten. Het zijn fascistische stoottroepen van een mentaal incapabele clown die president schijnt te zijn
Ah, die mensen hebben totaal geen gevoel en kunnen zelf niet nadenken? Is dat wat je wilt zeggen? Op een gegeven moment heeft iedereen een grens toch?quote:Op zondag 25 januari 2026 00:27 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ze volgen orders op van de gouverneur die hen gevraagd heeft om te helpen. Dat is hoe de National Guard werkt. Dat zeg ik nog maar een keer, want het lijkt niet tot je door te dringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |