De enigen die gevaarlijk zijn voor de sociale cohesie in een maatschappij zijn mensen zoals jij, Chivaz.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:56 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En stel dat democraten hun werk hadden gedaan.
*Niet de grens opengooien voor miljoenen illegalen.
*Geen wetgeving implementeren die de lokale overheid verbied om immigratiestatus te vragen en of door te spelen naar de federale overheid.
*Medewerking verlenen aan ICE
*Geen illegalen aanspraak laten maken op sociale voorzieningen.
Maar goed voor figuren zoals Barbusse is geen mens illegaal en doet sociale cohesie in de samenleving er niet toe. We zijn immers allen gelijk en hetzelfde en het enige wat ons verschillend maakt is onze kleur.
En als je dat niet gelooft dan ben je een smerige racist die in een heropvoedingskamp hoort.
Onzin. Je zegt hier toch gewoon zelf allerlei dingen? Ik heb geen media nodig om te kunnen lezen wat jij schrijft.quote:Op zondag 25 januari 2026 01:06 schreef Chivaz het volgende:
Sorry VIS, maar jij en je matties zitten nogal diep in die blueanon nonsense.
En dus federaal beleid laten afhangen van de grillen van Walz en Frey? En belangrijker nog meteen het signaal afgeven aan de relschoppers dat het belemmeren van agenten een prima middel is om beleid naar je hand te zetten?quote:Op zondag 25 januari 2026 01:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
En totdat ICE beschermd wordt moeten ze hun werkzaamheden staken.
Want ja, als je terroristen gaat oppakken, maar je hebt maar een agent, dan laat je gewoon die ene agent gaan... fuck de veiligheid!quote:Op zondag 25 januari 2026 01:09 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En dus federaal beleid laten afhangen van de grillen van Walz en Frey? En belangrijker nog meteen het signaal afgeven aan de relschoppers dat het belemmeren van agenten een prima middel is om beleid naar je hand te zetten?
Wat je hier voorstelt is ronduit belachelijk. Walz en Frey hadden gewoon moeten meewerken en dan was er niets aan de hand geweest. Helaas zijn we dat punt voorbij en kunnen we live kijken naar hoe dit zich verder gaat ontwikkelen.
Immigratie is een federale kwestie Barbusse.quote:Op zondag 25 januari 2026 01:12 schreef Barbusse het volgende:
Waarom zouden Frey en Walz mee moeten werken aan een beleid waar vrijwel niemand het mee eens is? Waar zijn je states rights gebleven, Chivaz?
Je kunt het een beetje vergelijken dat hier gemeentes het niet eens zijn met het vuurwerkbeleid van de overheid.quote:Op zondag 25 januari 2026 01:12 schreef Barbusse het volgende:
Waarom zouden Frey en Walz mee moeten werken aan een beleid waar vrijwel niemand het mee eens is? Waar zijn je states rights gebleven, Chivaz?
Okquote:Op zondag 25 januari 2026 01:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
states rights for thee not for meblllllllllllllrrrrrrrrgh wat een achterlijke shitshow
Maar meneer gaat dat sowieso niet toegeven en anders 'iemand anders heeft ook wel eens gelogen, dus mag de Trump administration dat alleen maar doen en nog ga ik ze dagelijks op hun woord geloven wanneer het mij uitkomt'.quote:Op zondag 25 januari 2026 01:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je kunt het een beetje vergelijken dat hier gemeentes het niet eens zijn met het vuurwerkbeleid van de overheid.
Ik moet eens zoeken, maar dan amendement 2 betekent toch ooit ook dat elke burger zich mag verdedigen tegen een corrupte overheid?
Wat ik vind doet er weinig toe. Wat jij vind wel, want je bent dus overduidelijk selectief aan het shoppen als het aankomt op states rights.quote:Op zondag 25 januari 2026 01:14 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Immigratie is een federale kwestie Barbusse.
Waarom vind jij dat een staat federaal beleid moet kunnen negeren als het jou uitkomt?
Toon eens aan waar ik vind dat federaal beleid genegeerd mag worden?quote:Op zondag 25 januari 2026 01:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat ik vind doet er weinig toe. Wat jij vind wel, want je bent dus overduidelijk selectief aan het shoppen als het aankomt op states rights.
Gap, je hebt er hele AMV topics ermee volgespamdquote:Op zondag 25 januari 2026 01:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Toon eens aan waar ik vind dat federaal beleid genegeerd mag worden?
Dan kun je vast wel een voorbeeldje geven.quote:Op zondag 25 januari 2026 01:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gap, je hebt er hele AMV topics ermee volgespamd
Ik ga niet als een koelie je selectieve geheugen opfrissen, luie gast. Dat je er met droge ogen om durft te vragen. Neem gewoon verantwoordelijkheid voor je posts en beweringen.quote:Op zondag 25 januari 2026 01:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dan kun je vast wel een voorbeeldje geven.
Overigens, dit kalk je leuk neer, maar ben je 6 jan vergeten? Daar werd toch echt een poging gedaan om een democratisch process te dwarsbomen, opgezet door Trump. Dat ga je natuurlijk compleet ontkennen, maar de angst voor niet nromale verkiezingen is niet ongegrond. Vergeet niet dit petje te kopen he!quote:Op zondag 25 januari 2026 01:06 schreef Chivaz het volgende:
Er werd mij vandaag nog serieus gevraagd of ik geloof dat de midterms nog wel doorgaan. Ik heb serieus geantwoord, maar in principe verraad die vraag wel waar iemand zit met zijn hoofd. Nogmaals de VS is niet het VK waar je dus blijkbaar zomaar verkiezingen kan schrappen en mensen in de cel kan gooien voor een tweet.
Er zijn veel meer checks and balances in de VS om een coup op federaal niveau te voorkomen.
Dit is flauw, jij beweert wat over een ander dus onderbouw het maar.quote:Op zondag 25 januari 2026 01:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga niet als een koelie je selectieve geheugen opfrissen, luie gast. Dat je er met droge ogen om durft te vragen. Neem gewoon verantwoordelijkheid voor je posts en beweringen.
Je haalt volgens mij twee dingen door elkaar. Ik ben een groot voorstander voor meer autonomie van de individuele staten maar nergens heb ik geopperd dat federaal beleid maar genegeerd mag worden.quote:Op zondag 25 januari 2026 01:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga niet als een koelie je selectieve geheugen opfrissen, luie gast. Dat je er met droge ogen om durft te vragen. Neem gewoon verantwoordelijkheid voor je posts en beweringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |