ja zijn wel veel rare mensen tegenwoordigquote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lees even rustig op fok of reddit, en je snapt het precies.
Wat ben ik godverdomde blij dat ik niet in dit tijdperk vrouwen hoef te daten. Man man man.
Het is inmiddels alweer 7 jaar geleden (wat vliegt de tijd!), maar heel veel is er volgens mij niet veranderd en ik heb vooral lol gehad met daten.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lees even rustig op fok of reddit, en je snapt het precies.
Wat ben ik godverdomde blij dat ik niet in dit tijdperk vrouwen hoef te daten. Man man man.
Andrew Tate bijvoorbeeld… Best een rare kwast.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja zijn wel veel rare mensen tegenwoordig
hij kan iig goed kickboksen en hij is rijkquote:Op zaterdag 24 januari 2026 19:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Andrew Tate bijvoorbeeld… Best een rare kwast.
Wat moet je er dan meequote:Op zaterdag 24 januari 2026 16:32 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als ik een vrouw aanspreek met de gedachte dat het misschien wel iets zou kunnen worden, dan hoeft dat iets niet per se een relatie te zijn en/of sex te betekenen.
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:07 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Bedoel je wat ik er anders mee moet dan een relatie en/of sex?
Dat je gefriendzoned wordt bedoel je?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook een gewone vriendin worden, of een knuffelvriendin.
Lijkt mij geen reden om vervolgens jezelf vooral te laten kennen als een enorme klootzak.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 19:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hij kan iig goed kickboksen en hij is rijk
Het begrip friendzone heeft een nogal negatieve lading. Ik weet niet wat je daar precies onder verstaat, want daar bestaan ook weer verschillende definities voor. Maar als een vrouw geen relatie en geen sex met me wil maar wel een gewone vriendschap en zich ook als een vriendin gedraagt, dan heb ik daar geen probleem mee.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:14 schreef Leandra het volgende:
Dat je gefriendzoned wordt bedoel je?
Nog nooit gehoord dat een man met dat 'het misschien wel iets zou kunnen worden' dan doelt op een 'knuffelvriendin'.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je gefriendzoned wordt bedoel je?
Ben je serieus?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook een gewone vriendin worden, of een knuffelvriendin.
Waarom zou ik niet serieus zijn?quote:
Dat komt omdat een 'knuffelvriendin' niks is. Dat lijkt me een bullshit-term voor een meid die wél aandacht wil want egoboost, maar sommige mannen waarvan ze die aandacht krijgt zijn niet goed genoeg voor meer dan alleen maar een ego-boost.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:27 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet serieus zijn?
Wat is er mis mee om een knuffelvriendin te willen?
Helaas bestaan er geen dating sites waar je als optie kunt aangeven dat je een knuffelvriend of knuffelvriendin zoekt. Ik heb tot nu toe wel één website ontdekt waar je een knuffelvriend of knuffelvriendin kan vinden:
https://haagsdierencentrum.nl/plaatsbare-asielkatten/
Er zijn vast veel verbeteringen, maar wat het wel is met de huidige tijd is dat alles mede door social media in de meest debiele hokjes wordt gegooid en het leven van alle poëzie en mystiek wordt gestript.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:27 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet serieus zijn?
Wat is er mis mee om een knuffelvriendin te willen?
Helaas bestaan er geen dating sites waar je als optie kunt aangeven dat je een knuffelvriend of knuffelvriendin zoekt. Ik heb tot nu toe wel één website ontdekt waar je een knuffelvriend of knuffelvriendin kan vinden:
https://haagsdierencentrum.nl/plaatsbare-asielkatten/
Waarom zou je als man geen tijd en moeite steken in een vrouw waar je alleen maar vrienden mee kan worden? Het kan een manier zijn om een relatie te krijgen, want die vrouw heeft misschien wel een leuke zus, nicht of vriendin waar je wel een relatie mee kan krijgen.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:17 schreef CoolGuy het volgende:
Mannen steken over het algemeen geen tijd en moeite in een meid waar ze alleen maar graag vrienden mee willen worden (want daar doen ze geen moeite voor),
En dus ga je maar met random vrouwen vriendschappen opbouwen? Lijkt me niet. Ik heb nog nooit gehoord van een man die met opzet VRIENDEN is geworden met een meid, om via die meid aan een andere meid te komen.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:38 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Waarom zou je als man geen tijd en moeite steken in een vrouw waar je alleen maar vrienden mee kan worden? Het kan een manier zijn om een relatie te krijgen, want die vrouw heeft misschien wel een leuke zus, nicht of vriendin waar je wel een relatie mee kan krijgen.
Wat een bullshit is dat. Ik heb ook gewoon vrouwelijke vrienden.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En dus ga je maar met random vrouwen vriendschappen opbouwen? Lijkt me niet. Ik heb nog nooit gehoord van een man die met opzet VRIENDEN is geworden met een meid, om via die meid aan een andere meid te komen.
Wel via een andere meid, maar dat ik met een meid praat omdat ik weet dat ze een vriendin heeft die me interessant lijkt betekent niet dat ik met de eerste meid VRIENDEN ben.
Maar goed, jij zult het beter weten, hoe vaak heeft dat al succesvol gewerkt voor je?
Stap in de trein en reis naar een ver land. Ontmoet mensen, beleef iets.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:38 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Waarom zou je als man geen tijd en moeite steken in een vrouw waar je alleen maar vrienden mee kan worden? Het kan een manier zijn om een relatie te krijgen, want die vrouw heeft misschien wel een leuke zus, nicht of vriendin waar je wel een relatie mee kan krijgen.
Sure, maar ben je die vriendschappen aan gegaan met die meiden omdat je dacht van 'nou, dat vergroot de kans dat er een zus, vriendin, nicht, whatever is die ik via deze meid ga leren kennen zodat ik daar een relatie mee kan beginnen'?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:42 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat een bullshit is dat. Ik heb ook gewoon vrouwelijke vrienden.
Zoveel woorden en dan niks zeggen.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 19:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is inmiddels alweer 7 jaar geleden (wat vliegt de tijd!), maar heel veel is er volgens mij niet veranderd en ik heb vooral lol gehad met daten.
Life is what you make it.
Misschien heb ik me op een beetje ongelukkige wijze uitgedrukt. Je gaat uiteraard geen vriendschap aan met een vrouw met als enige doel dat je via haar een vrouw kan ontmoeten waar je wel een relatie mee aan kan gaan. Je gaat een vriendschap met een vrouw aan omdat je daar op een of andere manier plezier aan beleeft, en als je via haar een vrouw leert kennen met wie je een relatie krijgt, dan is dat een leuke bijvangst.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:45 schreef CoolGuy het volgende:
Sure, maar ben je die vriendschappen aan gegaan met die meiden omdat je dacht van 'nou, dat vergroot de kans dat er een zus, vriendin, nicht, whatever is die ik via deze meid ga leren kennen zodat ik daar een relatie mee kan beginnen'?
Alles beter dan negativiteit.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoveel woorden en dan niks zeggen.
Best knap. Misschien moet je de politiek in.
Bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:43 schreef Beathoven het volgende:
Stap in de trein en reis naar een ver land. Ontmoet mensen, beleef iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |