abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219914449
https://www.ad.nl/gezond/(...)-rijbewijs~ab769b10/

quote:
Veel vrouwen willen geen man meer, want wat moet je met ‘een kamerplant met rijbewijs’?
Veel vrouwen hoeven geen emotioneel onvolwassen man meer. Hij vergt te veel onderhoud en levert te weinig op. Daardoor is de ‘echte’ man de weg kwijt, merkt Debby Gerritsen. Want wat moet hij nu precies doen? Zijn spierballen laten zien, over zijn gevoel praten of juist zijn feministische kant ontwikkelen? Alledrie tegelijk lijkt onmogelijk.

Het aantal hetero single vrouwen groeit, blijkt uit cijfers. Een belangrijke reden: ze hebben geen zin meer in een relatie met een emotioneel onvolwassen partner. „Veel vrouwen zijn de hoofdhuishouding, hoofdcommunicatie, crisismanager, therapeut én agenda-beheerder van hun man. Op TikTok wordt hij een ‘kamerplant met een rijbewijs’ genoemd - weinig functies, veel onderhoud’’, zegt Elles Beijers, managing editor van Elle, in de nieuwste aflevering.

Dat fenomeen heet mankeeping en is schadelijker dan je denkt. Voor vrouwen, omdat zij structureel de emotionele last dragen. Voor mannen omdat zij aantoonbaar gelukkiger zijn in een relatie, juist vanwege die emotionele steun, maar tegelijkertijd steeds moeilijker relaties en vriendschappen aangaan. Inmiddels heeft 15 procent van de mannen geen hechte vriendschappen; in 1990 was dat nog 3 procent.

Diep in onze cultuur
Dat mannen niet praten over gevoelens zit diep in onze cultuur. Terwijl die behoefte er wél is. Mannen en vrouwen hebben dezelfde hersenen: ze voelen hetzelfde. Toch woedt online een felle strijd over wat ‘mannelijk’ zou zijn, aangevoerd door Andrew Tate en zijn toxic masculinity-wannabe’s. Mannen die doodsbang zijn voor vrouwelijke kracht en veranderende gendernormen.

Types als fitfluencer Joel Beukers, die uren in de sportschool doorbrengt en opgewonden raakt van zijn eigen spiegelbeeld. De halfnaakte badkamer- en gymselfies worden gretig gedeeld op sociale media, omlijst met lange betogen over wat een ‘echte man’ zou moeten zijn. Gevoeligheid en empathie horen daar niet bij.

En dan is er de tegenreactie: de performative man. Ook wel de Matcha Man. „De man met een linnen tasje en een feministische klassieker onder zijn arm – het liefst uit tweedehands winkels’’, zegt Elles. „Hij heeft tampons voor zijn vriendinnen en plakt menstruatiekrampstickers op zijn buik om te laten zien dat hij ‘precies weet hoe het voelt’.’’

Het oogt als het perfecte tegenwicht van de Andrew-Tate-bro’s. Maar ook dit is vaak een rol. „Een manier om te zeggen: ik ben niet toxic’’, zegt Elles. „Maar ook gebruikt om makkelijk een date te scoren. Want: oh my god, hij snapt haar zó.’’
En, doorrrrr….
pi_219914526
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 14:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Als er aangifte wordt gedaan, dient er een onderzoek ingesteld. Dat betekent niet dat men de vrou win kwestie zonder meer gelooft, maar ook niet dat ze haar niet geloven. Er komt dus een onderzoek, en dat lijkt me niet meer dan normaal.

Wat betreft de goede naam van de betreffende man: goede namen zijn kwetsbaar, van iedereen. Een vrouw hoeft maar een keer te vaak met 'weer' een andere man het bed in te duiken, of ze is een slet. Of in gezelschap iets te bitsig doen tegen haar man/vriend, of ze is een kenau en heeft de broek aan en hij is een watje dat niet tegen zijn vrouw op kan.
Ik neem aan dat hij op de buitenwacht doelt. En vals beschuldigd worden van seksueel misbruik is wel behoorlijk klote omdat mensen geneigd zijn om waar rook is, is vuur te denken.

En terecht willen mensen niets te maken hebben met mensen die zoiets laags doen. Dat gaat wel iets verder dan kenau, slet, of watje.

Maar goed, de kans is gewoon veel te klein om je daardoor te laten beïnvloeden. Ik zit ook niet in mijn huis peentjes te zweten omdat er een El Al vrachtvliegtuig op mijn dak kan vallen.
pi_219914587
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 14:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik neem aan dat hij op de buitenwacht doelt. En vals beschuldigd worden van seksueel misbruik is wel behoorlijk klote omdat mensen geneigd zijn om waar rook is, is vuur te denken.

En terecht willen mensen niets te maken hebben met mensen die zoiets laags doen. Dat gaat wel iets verder dan kenau, slet, of watje.

Maar goed, de kans is gewoon veel te klein om je daardoor te laten beïnvloeden. Ik zit ook niet in mijn huis peentjes te zweten omdat er een El Al vrachtvliegtuig op mijn dak kan vallen.
Natuurlijk is het heel erg beschadigend als je onterecht wordt beschuldig van dergelijk gedrag.
En de vrouwen die een dergelijke valse beschuldiging doen, dienen ook aangepakt te worden. En dat worden ze ook als blijkt dat ze een valse aangifte hebben gedaan.

Veel vaker zullen vrouwen en meisjes hun mond houden en niets zeggen over het seksueel misbruik dat hen is overkomen. Omdat ze vaak al zichzelf de schuld geven, dat hoeven anderen niet eens te doen. Of omdat ze zich schamen, terwijl de dader dat zou moeten doen.

Dus ik zou me daar als man ook niet te veel zorgen over maken, mits je je normaal gedraagt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_219914785
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 14:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Natuurlijk is het heel erg beschadigend als je onterecht wordt beschuldig van dergelijk gedrag.
En de vrouwen die een dergelijke valse beschuldiging doen, dienen ook aangepakt te worden. En dat worden ze ook als blijkt dat ze een valse aangifte hebben gedaan.

Veel vaker zullen vrouwen en meisjes hun mond houden en niets zeggen over het seksueel misbruik dat hen is overkomen. Omdat ze vaak al zichzelf de schuld geven, dat hoeven anderen niet eens te doen. Of omdat ze zich schamen, terwijl de dader dat zou moeten doen.

Dus ik zou me daar als man ook niet te veel zorgen over maken, mits je je normaal gedraagt.
Volgens mij zeggen wij in essentie hetzelfde.
pi_219914884
Vrouwen die doen alsof ze de man beter begrijpen dan de man zichzelf begrijpt. :')

Alles wat dit soort links feministische white-guilt vrouwen doen, is de afstand tussen man en vrouw nog meer vergroten. Niet alleen een Tate of een man met vagina die meeverandert in de nieuwe normen, ook de omhoog gevallen tutjes in mantelpakjes die met hun frisse semi-intellectuele uitstraling en gefotografeerd in een kwartzits pose eens even de massa te laten merken waar de problemen echt vandaan komen.
Er is niks zo onvrouwelijk en onaantrekkeljjk als een vrouw die haar vrouwelijkheid aan de wilgen hangt.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_219914931
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 14:36 schreef Viesdik het volgende:
Vrouwen die doen alsof ze de man beter begrijpen dan de man zichzelf begrijpt. :')

Alles wat dit soort links feministische white-guilt vrouwen doen, is de afstand tussen man en vrouw nog meer vergroten. Niet alleen een Tate of een man met vagina die meeverandert in de nieuwe normen, ook de omhoog gevallen tutjes in mantelpakjes die met hun frisse semi-intellectuele uitstraling en gefotografeerd in een kwartzits pose eens even de massa te laten merken waar de problemen echt vandaan komen.
Er is niks zo onvrouwelijk en onaantrekkeljjk als een vrouw die haar vrouwelijkheid aan de wilgen hangt.
Wat is een kwartzits pose?

Anyway, volgens mij doen vrouwen helemaal niet alsof ze mannen beter begrijpen. Het gaat niet eens over mannen, maar over henzelf.
pi_219915011
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 14:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Wat is een kwartzits pose?

Anyway, volgens mij doen vrouwen helemaal niet alsof ze mannen beter begrijpen. Het gaat niet eens over mannen, maar over henzelf.
Hoofd over schouder en in de camera kijken
pi_219915126
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 14:59 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Ik zal wel geen echte vrouw zijn dat ik dat niet weet en niet doe.
pi_219915155
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 15:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nee ik ken m ook niet :?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219915168
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 15:24 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee ik ken m ook niet :?
Zijn wij gezellig samen geen echte vrouwen O+
pi_219915170
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 15:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Of juist wel
  zaterdag 24 januari 2026 @ 15:33:08 #12
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_219915201
Remt de bevolkingsgroei wel mooi af.. oh nee wacht..
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_219915279
Sommige mensen nemen wat ze op het internet lezen en zien wel heel erg serieus vermoed ik…
  zaterdag 24 januari 2026 @ 15:49:17 #14
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219915286
ik begin andrew tate wel steeds beter te begrijpen als ik dit zo lees
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_219915441
quote:
16s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 15:49 schreef FlippingCoin het volgende:
En wat lees je dan precies waardoor je Tate gaat begrijpen?
pi_219915457
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 15:47 schreef VEM2012 het volgende:
Sommige mensen nemen wat ze op het internet lezen en zien wel heel erg serieus vermoed ik…
Mensen verwarren het internet vaak met het echte leven.
  zaterdag 24 januari 2026 @ 16:16:35 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219915508
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 14:36 schreef Viesdik het volgende:

Het gaat over vrouwen en wat zij vinden, maar vervolgens vrouwen verwijten dat ze denken dat zij mannen beter begrijpen dan ze zichzelf begrijpen is wel ultimate mansplaining.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_219915571
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 13:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Of je bent hun type niet, of ze zijn bezet…

Als vrouwen interesse in jou tonen heb je daar toch ook niet altijd zin in?
Waarschijnlijk niet, maar helaas gebeurt het me niet zo vaak dat een vrouw interesse in me toont.
pi_219915612
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 13:57 schreef VEM2012 het volgende:
Dat mag, maar dan is de kans ook wel groot dat jij ook toch (voor vrouwen) duidelijk laat merken dat dat het doel is…?
Als ik een vrouw aanspreek met de gedachte dat het misschien wel iets zou kunnen worden, dan hoeft dat iets niet per se een relatie te zijn en/of sex te betekenen.
pi_219915638
Nog maar eens herhalen wat ik heelmaal aan het begin zei: ik ben geen fan van deze column. Het is nogal denigrerend geschreven.

Er zijn natuurlijk superveel leuke mannen die een toevoeging aan je leven kunnen zijn. Maar het is ook goed dat niet met een man zijn ook een optie is, als je niet tegen een leuke aanloopt.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  zaterdag 24 januari 2026 @ 17:10:45 #21
459912 FlippingCoin
pi_219915871
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 16:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En wat lees je dan precies waardoor je Tate gaat begrijpen?
dat mannen schijnbaar kanerplanten zijn
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_219916153
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 14:59 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Je vergeet; Knie en teen, knie en teen.
pindazakje
pi_219916292
quote:
16s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 17:10 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
dat mannen schijnbaar kanerplanten zijn
Misschien moet je ven 14 delen teruglezen, want dat is zeker niet de conclusie.
  zaterdag 24 januari 2026 @ 18:26:29 #24
459912 FlippingCoin
pi_219916547
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 17:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Misschien moet je ven 14 delen teruglezen, want dat is zeker niet de conclusie.
staat wel in de schokkende OP
  zaterdag 24 januari 2026 @ 18:36:16 #25
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_219916662
quote:
16s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 15:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Lees even rustig op fok of reddit, en je snapt het precies.
Wat ben ik godverdomde blij dat ik niet in dit tijdperk vrouwen hoef te daten. Man man man.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 24 januari 2026 @ 18:47:15 #26
459912 FlippingCoin
pi_219916739
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Wat ben ik godverdomde blij dat ik niet in dit tijdperk vrouwen hoef te daten. Man man man.
ja zijn wel veel rare mensen tegenwoordig |:(
pi_219917473
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Het is inmiddels alweer 7 jaar geleden (wat vliegt de tijd!), maar heel veel is er volgens mij niet veranderd en ik heb vooral lol gehad met daten.

Life is what you make it.
pi_219917480
quote:
16s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 18:47 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
ja zijn wel veel rare mensen tegenwoordig |:(
Andrew Tate bijvoorbeeld… Best een rare kwast.
  zaterdag 24 januari 2026 @ 19:59:15 #29
459912 FlippingCoin
pi_219917554
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 19:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Andrew Tate bijvoorbeeld… Best een rare kwast.
hij kan iig goed kickboksen en hij is rijk
pi_219917589
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 16:32 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Als ik een vrouw aanspreek met de gedachte dat het misschien wel iets zou kunnen worden, dan hoeft dat iets niet per se een relatie te zijn en/of sex te betekenen.
Wat moet je er dan mee :?
pi_219917653
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 20:02 schreef Candymannetje het volgende:
Wat moet je er dan mee :?
Bedoel je wat ik er anders mee moet dan een relatie en/of sex?
pi_219917697
Ja
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 20:07 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Bedoel je wat ik er anders mee moet dan een relatie en/of sex?
pi_219917727
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 20:11 schreef Candymannetje het volgende:
Ja
Het kan natuurlijk ook een gewone vriendin worden, of een knuffelvriendin.
  zaterdag 24 januari 2026 @ 20:14:31 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219917730
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 20:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Dat je gefriendzoned wordt bedoel je?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_219917762
quote:
16s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 19:59 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
hij kan iig goed kickboksen en hij is rijk
Lijkt mij geen reden om vervolgens jezelf vooral te laten kennen als een enorme klootzak.
pi_219917773
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 20:14 schreef Leandra het volgende:
Het begrip friendzone heeft een nogal negatieve lading. Ik weet niet wat je daar precies onder verstaat, want daar bestaan ook weer verschillende definities voor. Maar als een vrouw geen relatie en geen sex met me wil maar wel een gewone vriendschap en zich ook als een vriendin gedraagt, dan heb ik daar geen probleem mee.
  Moderator zaterdag 24 januari 2026 @ 20:17:56 #37
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_219917774
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 20:14 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nog nooit gehoord dat een man met dat 'het misschien wel iets zou kunnen worden' dan doelt op een 'knuffelvriendin'.

Mannen steken over het algemeen geen tijd en moeite in een meid waar ze alleen maar graag vrienden mee willen worden (want daar doen ze geen moeite voor), laat staan dat ze denken 'joh, ik denk dat deze meid wel iets meer is dan een normale vriendin, maar het is ook weer geen 'mijn vriendin' materiaal, dus dan hebben we nog een tussenstap en dat is 'knuffelvriendin'.'

Hou op hoor.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_219917831
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 20:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ben je serieus?
pi_219917908
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 20:22 schreef Candymannetje het volgende:
Ben je serieus?
Waarom zou ik niet serieus zijn?
Wat is er mis mee om een knuffelvriendin te willen?
Helaas bestaan er geen dating sites waar je als optie kunt aangeven dat je een knuffelvriend of knuffelvriendin zoekt. Ik heb tot nu toe wel één website ontdekt waar je een knuffelvriend of knuffelvriendin kan vinden:

https://haagsdierencentrum.nl/plaatsbare-asielkatten/
  Moderator zaterdag 24 januari 2026 @ 20:31:41 #40
16180 crew  CoolGuy
pi_219917962
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 20:27 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Helaas bestaan er geen dating sites waar je als optie kunt aangeven dat je een knuffelvriend of knuffelvriendin zoekt. Ik heb tot nu toe wel één website ontdekt waar je een knuffelvriend of knuffelvriendin kan vinden:

Dat komt omdat een 'knuffelvriendin' niks is. Dat lijkt me een bullshit-term voor een meid die wél aandacht wil want egoboost, maar sommige mannen waarvan ze die aandacht krijgt zijn niet goed genoeg voor meer dan alleen maar een ego-boost.

oftewel, een aai over de bol of een knuffel, meer zit er niet in, en dat wordt dan ook door die vrouw bepaald, niet door de man. Er is geen enkele man die denkt 'ik wil met deze meid wel knuffelen maar ab-so-luut niets meer dan dat'.

Dan ben je niet interessant genoeg voor een relatie en dus kom je daar niet voor in aanmerking, en het zijn dan de mannen zelf die zichzelf in de 'friend zone' houden, want die blijven er maar omheen hangen, hopend op meer. Een vrouw plaatst je niet in de friend zone, die vindt je of interessant genoeg voor een relatie, of niét.
pi_219918033
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 20:27 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]

Er zijn vast veel verbeteringen, maar wat het wel is met de huidige tijd is dat alles mede door social media in de meest debiele hokjes wordt gegooid en het leven van alle poëzie en mystiek wordt gestript.

De knuffelvriend(in)

Het is zoiets als denken aan je studentenleven en iedereen achteraf in een categorie probeert in te delen.
pi_219918039
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 20:17 schreef CoolGuy het volgende:
Mannen steken over het algemeen geen tijd en moeite in een meid waar ze alleen maar graag vrienden mee willen worden (want daar doen ze geen moeite voor),
Waarom zou je als man geen tijd en moeite steken in een vrouw waar je alleen maar vrienden mee kan worden? Het kan een manier zijn om een relatie te krijgen, want die vrouw heeft misschien wel een leuke zus, nicht of vriendin waar je wel een relatie mee kan krijgen.
  Moderator zaterdag 24 januari 2026 @ 20:40:37 #43
16180 crew  CoolGuy
pi_219918063
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 20:38 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Waarom zou je als man geen tijd en moeite steken in een vrouw waar je alleen maar vrienden mee kan worden? Het kan een manier zijn om een relatie te krijgen, want die vrouw heeft misschien wel een leuke zus, nicht of vriendin waar je wel een relatie mee kan krijgen.
En dus ga je maar met random vrouwen vriendschappen opbouwen? Lijkt me niet. Ik heb nog nooit gehoord van een man die met opzet VRIENDEN is geworden met een meid, om via die meid aan een andere meid te komen.

Wel via een andere meid, maar dat ik met een meid praat omdat ik weet dat ze een vriendin heeft die me interessant lijkt betekent niet dat ik met de eerste meid VRIENDEN ben.

Maar goed, jij zult het beter weten, hoe vaak heeft dat al succesvol gewerkt voor je?
pi_219918085
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 20:40 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
En dus ga je maar met random vrouwen vriendschappen opbouwen? Lijkt me niet. Ik heb nog nooit gehoord van een man die met opzet VRIENDEN is geworden met een meid, om via die meid aan een andere meid te komen.

Wel via een andere meid, maar dat ik met een meid praat omdat ik weet dat ze een vriendin heeft die me interessant lijkt betekent niet dat ik met de eerste meid VRIENDEN ben.

Maar goed, jij zult het beter weten, hoe vaak heeft dat al succesvol gewerkt voor je?
Wat een bullshit is dat. Ik heb ook gewoon vrouwelijke vrienden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219918103
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 20:38 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Stap in de trein en reis naar een ver land. Ontmoet mensen, beleef iets.
  Moderator zaterdag 24 januari 2026 @ 20:45:54 #46
16180 crew  CoolGuy
pi_219918136
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 20:42 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Wat een bullshit is dat. Ik heb ook gewoon vrouwelijke vrienden.
Sure, maar ben je die vriendschappen aan gegaan met die meiden omdat je dacht van 'nou, dat vergroot de kans dat er een zus, vriendin, nicht, whatever is die ik via deze meid ga leren kennen zodat ik daar een relatie mee kan beginnen'?
  zaterdag 24 januari 2026 @ 20:46:22 #47
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_219918148
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 19:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is inmiddels alweer 7 jaar geleden (wat vliegt de tijd!), maar heel veel is er volgens mij niet veranderd en ik heb vooral lol gehad met daten.

Life is what you make it.
Zoveel woorden en dan niks zeggen.
Best knap. Misschien moet je de politiek in.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_219919272
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 20:45 schreef CoolGuy het volgende:
Sure, maar ben je die vriendschappen aan gegaan met die meiden omdat je dacht van 'nou, dat vergroot de kans dat er een zus, vriendin, nicht, whatever is die ik via deze meid ga leren kennen zodat ik daar een relatie mee kan beginnen'?
Misschien heb ik me op een beetje ongelukkige wijze uitgedrukt. Je gaat uiteraard geen vriendschap aan met een vrouw met als enige doel dat je via haar een vrouw kan ontmoeten waar je wel een relatie mee aan kan gaan. Je gaat een vriendschap met een vrouw aan omdat je daar op een of andere manier plezier aan beleeft, en als je via haar een vrouw leert kennen met wie je een relatie krijgt, dan is dat een leuke bijvangst.
pi_219919330
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Zoveel woorden en dan niks zeggen.
Best knap. Misschien moet je de politiek in.
Alles beter dan negativiteit.
pi_219919466
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 20:43 schreef Beathoven het volgende:
Stap in de trein en reis naar een ver land. Ontmoet mensen, beleef iets.
Bedankt voor de tip.
Heb je nog een advies voor een mogelijke bestemming?
Helaas kun je momenteel niet meer zo heel ver reizen met de trein.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')