Dat kan beter kloppen jaquote:Op maandag 26 januari 2026 15:14 schreef ES_FOK het volgende:
[..]
Idd, in 2008 hebben wij boven en beneden nieuwe kunststof kozijnen met HR++ met een schuifpui aan de achterzijde laten plaatsen . Totaal voor 17.000 euro
Je kunt bij het warmtefonds volgens mij een ongetekende offerte laten nakijken.quote:Op zondag 25 januari 2026 15:54 schreef Poepz0r het volgende:
Eerste keuze is altijd bouwdepot. Iedere 10k is ongeveer ¤50 p maand.
Warmtefonds is prima. Ik heb hun ook laten komen, maar het niet specificeren van de offerte is voor mij een no go.
Overigens wat als je getekend hebt en warmtefonds geeft uiteindelijk geen akkoord, wat dan?
Als jij twijfelt aan het bedrag dat ik genoemd heb, dan mag dat.quote:
Gaan we kijken, we hebben een nieuwe erker nodigquote:Op maandag 26 januari 2026 16:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jij twijfelt aan het bedrag dat ik genoemd heb, dan mag dat.
Ik weet wat ik betaald heb (het was overigens iets meer, ¤4900, heb ik net in de offerte van destijds opgezocht) en heb geen reden om daarover niet serieus te zijn.
De leverancier was Aevum Kozijnen, toen in Haarlem, nu in Heemskerk gevestigd.
Ik ben benieuwd wat daar nu de prijzen zijn, als ik de diverse prijzen van anderen hier zo lees…quote:Op maandag 26 januari 2026 22:11 schreef blomke het volgende:
[..]
Gaan we kijken, we hebben een nieuwe erker nodig
Ik houd je op de hoogte. Nog tips (per PB/DM)?quote:Op maandag 26 januari 2026 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat daar nu de prijzen zijn, als ik de diverse prijzen van anderen hier zo lees…
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |