Gek zeg. Moeten ze maar normaal doen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:10 schreef Belgosome het volgende:
Wat voor amateuristisch crowd control bij Utrecht. Alle brave uitsupporters ook naar huis gestuurd.
Mooi om te horen ditquote:Op donderdag 22 januari 2026 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op mij kom je altijd over als een baken van stabiliteit
Je wil dat ze daarna even opnieuw beginnen?quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:10 schreef Belgosome het volgende:
Wat voor amateuristisch crowd control bij Utrecht. Alle brave uitsupporters ook naar huis gestuurd.
Ik zie een Belg (vermoed ik althans) met een capuchonquote:Op donderdag 22 januari 2026 22:15 schreef OmniRocket het volgende:
Deze was er duidelijk voor de gezelligheid
[ afbeelding ]
Altijd tegen mijquote:Op donderdag 22 januari 2026 22:17 schreef OmniRocket het volgende:
Hands niet zien en ingooi Utrecht niet zien... het zal eens niet
Het heeft toch altijd iets zieligs van die gastjes met bivakmutsen in de clubkleuren.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:15 schreef OmniRocket het volgende:
Deze was er duidelijk voor de gezelligheid
[ afbeelding ]
Lekker maat, welke smaak?quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:40 schreef GGMM het volgende:
Wat een schijtwedstrijd
Ik zet een kopje thee
Stukje treinramp.quote:Op donderdag 22 januari 2026 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
Ach. Daar gaan onze Champions League plekken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |