ga je wel eens offline?quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:26 schreef bianconeri het volgende:
De bewoners voelden zich niet veilig ´´omdat er al een tijdje niets was gebeurt´´.
![]()
![]()
![]()
Haalt de geloofwaardigheid al direct flink omlaag.
Overigens komt er ook niet uit naar voren wie de daders waren. Ging het om de Nederlanders, ging het om statushouders?
Bv qua drugs handel zal dit toch echt veel meer door een Nederlander gebeuren.
Ik zeg daarmee NIET dat statushouders niets gedaan hebben. Alleen dat het onduidelijk is.
Verwarde statushouders is natuurlijk slecht voor iedereen. Waar komt dit door?
Zijn ze te getraumatiseerd door de oorlog en ellende? Dan moet daar echt begeleiding voor komen.
Dan zou ik het filmpje even kijkenquote:Op donderdag 22 januari 2026 13:26 schreef bianconeri het volgende:
De bewoners voelden zich niet veilig ´´omdat er al een tijdje niets was gebeurt´´.
![]()
![]()
![]()
Haalt de geloofwaardigheid al direct flink omlaag.
Overigens komt er ook niet uit naar voren wie de daders waren. Ging het om de Nederlanders, ging het om statushouders?
Bv qua drugs handel zal dit toch echt veel meer door een Nederlander gebeuren.
Ik zeg daarmee NIET dat statushouders niets gedaan hebben. Alleen dat het onduidelijk is.
Zijn ze te getraumatiseerd door de oorlog en ellende? Dan moet daar echt begeleiding voor komen.
Nee, jij wel?quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:29 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
ga je wel eens offline?
En preventie? Betere screening bij de spreekwoordelijke poort, opdat tikkende tijdbommen überhaupt de toegang ontzegt wordt? Wat je nu eigenlijk zegt is, ga vooral door met ongebreidelde immigratie uit conflictgebieden en zodra deze getraumatiseerde mensen om zich heen gaan steken of willekeurige vrouwen gaan verkrachten, wij ze 'moeten helpen'. Meh.quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:26 schreef bianconeri het volgende:
Waar zeg ik dat?quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:32 schreef 2dope het volgende:
[..]
En preventie? Betere screening bij de spreekwoordelijke poort, opdat tikkende tijdbommen überhaupt de toegang ontzegt wordt? Wat je nu eigenlijk zegt is, ga vooral door met ongebreidelde immigratie uit conflictgebieden en zodra deze getraumatiseerde mensen om zich heen gaan steken of willekeurige vrouwen gaan verkrachten, wij ze 'moeten helpen'. Meh.
Vandaar dat het op alle andere locaties wel goed gaat.quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:34 schreef junkiesietze het volgende:
Ik weet nog dat ze dit aankondigden, 90% van de reacties was dat dit niet goed kon gaan.. en goh, het ging niet echt goed.
geloof er geen reet vanquote:Op donderdag 22 januari 2026 13:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Vandaar dat het op alle andere locaties wel goed gaat.
Een goed voorbeeld hoe linkse politici de multiculti gewoon zullen doordrukken, niet goedschiks dan maar kwaadschiks.quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:38 schreef DeVerzamelaar het volgende:
De gefaalde multiculturele samenleving, maar dan in het klein.
Geloof je dit zelf?quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Vandaar dat het op alle andere locaties wel goed gaat.
En dat geloof jij zelf?quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:44 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Geloof je dit zelf?
Er komt niks over naar buiten, omdat de wantoestanden die zich daar afspelen stil worden gehouden en in de doofpot worden gestopt door woningbouwcorporaties, politie en gemeenten. Dat is bij Stek Oost ook gebeurd maar het komt nu pas naar buiten dankzij volhardende journalistiek van Zembla.
Er zijn heel veel partijen bij gebaat om het rookgordijn van de falende multiculturele samenleving in stand te blijven houden.
Kom gezellig stage lopen bij een AZC of aan de slag als vrijwilliger. Hopelijk heb je een zeeeer dikke huid.quote:
Ik heb altijd vlakbij Ter Apel gewoond en ken dit dus best wel.quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:47 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Kom gezellig stage lopen bij een AZC of aan de slag als vrijwilliger. Hopelijk heb je een zeeeer dikke huid.
De jongeren zijn niet gedwongen om daar te wonen, ze moesten een motivatiebrief schrijven en aan de hand daarvan werd je geselecteerd. Het betroffen dus progressieve en idealistische jongeren die het wel prima vonden om met statushouders te gaan wonen en ze te helpen integreren. Als ze de nieuwsberichten de afgelopen jaren in de gaten hebben gehouden hadden ze kunnen weten wat voor soort gevaarlijk tuig hier tussen kan zitten. Wijken met veel sociale huur zijn de afgelopen jaren een grote open inrichting geworden omdat er aan de voorkant geen screening is van wie hier binnenkomt en aan de achterkant psychiatrische behandeling en begeleiding compleet ontbreekt bij statushouders die in de samenleving los worden gelaten.quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:43 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Een goed voorbeeld hoe linkse politici de multiculti gewoon zullen doordrukken, niet goedschiks dan maar kwaadschiks.
Jongeren min of meer dwingen om samen te leven met gevaarlijke asielzoekers.![]()
Tuurlijk mag jij een woning, je moet alleen wel ff tekenen om als proefballonnetje voor ons multiculturele experimentje te dienen.
Het is letterlijk mijn werk. Ik zie dagelijks ellende, bedreigingen, verbaal geweld. Sterker nog, heb zelf in een AZC gezet 35 jaar terug. Ik ken het wereldje maar al te goed en het is erbarmelijk.quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb altijd vlakbij Ter Apel gewoond en ken dit dus best wel.
Ben ook bij meerdere AZC´s binnen geweest.
Misschien moet je dat zelf eens doen.
Daar mag je helemaal niet naar binnen normaal gesproken.quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jij zou het nog relativeren wanneer een asielzoeker in je voortuin zou schijten.quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hij is al een poos weg uit NL en vroeger was het allemaal een stuk makkelijker. Bij ons kwamen zelfs vrienden logeren en wij gingen ook wel eens na een verjaardag in een andere AZC slapen. Kan tegenwoordig natuurlijk niet meer.quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daar mag je helemaal niet naar binnen normaal gesproken.
Vraag me dus ten stelligste af in welke hoedanigheid jij daar binnen bent geweest.
Sinds wanneer mag je niet naar binnen?quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vraag me dus ten stelligste af in welke hoedanigheid jij daar binnen bent geweest.
Nee, ik hou mij alleen liever bij feiten. Bij hetgeen wel bekend is.quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:57 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Jij zou het nog relativeren wanneer een asielzoeker in je voortuin zou schijten.
Ik ben niet al 10 jaar weg ofzo, dus er is echt niet ineens van alles anders geworden.quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:59 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Hij is al een poos weg uit NL en vroeger was het allemaal een stuk makkelijker. Bij ons kwamen zelfs vrienden logeren en wij gingen ook wel eens na een verjaardag in een andere AZC slapen. Kan tegenwoordig natuurlijk niet meer.
De demografie die in AZC's bivakkeren is de afgelopen jaren en decennia ook behoorlijk veranderd. Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat het er vroeger iets gemoedelijker aan toe ging en er tegenwoordig ook veel meer hufters hier asiel aanvragen en in AZC's verblijven.quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:59 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Hij is al een poos weg uit NL en vroeger was het allemaal een stuk makkelijker. Bij ons kwamen zelfs vrienden logeren en wij gingen ook wel eens na een verjaardag in een andere AZC slapen. Kan tegenwoordig natuurlijk niet meer.
Je moet bezoek tegenwoordig van tevoren aanmelden en dan kun je gewoon naar binnen. Maar je ziet zeker bij jongeren dat vrienden ook gewoon meelopen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, ik hou mij alleen liever bij feiten. Bij hetgeen wel bekend is.
[..]
Ik ben niet al 10 jaar weg ofzo, dus er is echt niet ineens van alles anders geworden.
En ik ken ook vrienden die er nog met regelmaat komen.
Dus nee
Ah ja, dan ga je je buurmeisje maar verkrachten, allemaal de schuld van het oorlogstraumaquote:Op donderdag 22 januari 2026 13:26 schreef bianconeri het volgende:
Was vroeger ook schering en inslag. Somaliërs die telkens stront op de wc muren smeerden en waardoor telkens vechtpartijen met Yugo's ontstonden. Sexueel misbruik, aanrandingen etc was ook schering en inslag, maar werd ook vaker intern opgelost en daarmee bedoel ik dat als het om een Oost-Europese vrouw ging, dat schopten de mannen die vent in elkaar. Veel geweld tussen Afrikanen ook. Was altijd al zo. En drugs / drankgebruik. Kwam gewoon niet naar buiten, je had geen internet etc.quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:02 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
De demografie die in AZC's bivakkeren is de afgelopen jaren en decennia ook behoorlijk veranderd. Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat het er vroeger iets gemoedelijker aan toe ging en er tegenwoordig ook veel meer hufters hier asiel aanvragen en in AZC's verblijven.
Of dat werd vroeger gewoon gemakkelijker stilgehouden door de afwezigheid van sociale media.
Ja. Die was vol gepost en er was geen nieuw deeltje geopendquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 22 januari 2026 14:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je niet naar binnen?
Nee, niet om even een wandelingetje te maken....
O.a. voor werk maar ben er ook wel eens op prive basis geweest.
Hij lult er wel makkelijk over vanuit Letland.quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:59 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Via de fabeltjeskrant.quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als ze iets in Amsterdam wilden dan was dit hun enige mogelijkheid. Er is een ongelofelijk tekort aan kamers voor studenten in Amsterdam.quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:54 schreef DeVerzamelaar het volgende:
De jongeren zijn niet gedwongen om daar te wonen, ze moesten een motivatiebrief schrijven en aan de hand daarvan werd je geselecteerd.
Toen heeft ie er dadels en appelthee uitgedeeld, de barmhartige Samaritaan.quote:
Mijn god zeg. Dat er nog personeel kan worden gevonden om vrijwillig in dat soort omgevingen te werken.quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:06 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Was vroeger ook schering en inslag. Somaliërs die telkens stront op de wc muren smeerden en waardoor telkens vechtpartijen met Yugo's ontstonden. Sexueel misbruik, aanrandingen etc was ook schering en inslag, maar werd ook vaker intern opgelost en daarmee bedoel ik dat als het om een Oost-Europese vrouw ging, dat schopten de mannen die vent in elkaar. Veel geweld tussen Afrikanen ook. Was altijd al zo. En drugs / drankgebruik. Kwam gewoon niet naar buiten, je had geen internet etc.
Oh ja hoor, want "ze zijn zo zielig en getraumatiseerd en hebben onze hulp hard nodig" en vervolgens 8 maanden met een burn-out thuis zitten. Altijd wel een lading barmhartige Mariekes die het eigenlijk niet aankunnen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:14 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Mijn god zeg. Dat er nog personeel kan worden gevonden om vrijwillig in dat soort omgevingen te werken.
Dit is wel vintage Daily Mail hoor. "Gedwongen om in een complex te wonen met 125 vluchtelingen', hadden ze een taakstraf ofzo?quote:
Vind je er inhoudelijk ook nog wat van? Of kak je liever alleen op onwelgevallige bronnen?quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit is wel vintage Daily Mail hoor. "Gedwongen om in een complex te wonen met 125 vluchtelingen', hadden ze een taakstraf ofzo?
Woningnood en zulks.quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit is wel vintage Daily Mail hoor. "Gedwongen om in een complex te wonen met 125 vluchtelingen', hadden ze een taakstraf ofzo?
Je kan ook een misdrijf plegen voor onderdakquote:Op donderdag 22 januari 2026 14:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als ze iets in Amsterdam wilden dan was dit hun enige mogelijkheid. Er is een ongelofelijk tekort aan kamers voor studenten in Amsterdam.
De meeste van deze jongeren zullen geen idealisten zijn die zo graag met statushouders samen willen wonen, maar dat toch in hun aanmeldingsbrief zetten om die studio te kunnen krijgen.
Waar zeg ik dat?quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:04 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ah ja, dan ga je je buurmeisje maar verkrachten, allemaal de schuld van het oorlogstrauma
Of...we laten ze gewoon niet meer binnen?quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
Ik zeg letterlijk dat er dan hulp bij moet komen.
Tuurlijk, alle voorzieningen maar naar mensen die hier niets te zoeken hebben.quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
Ik zeg letterlijk dat er dan hulp bij moet komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |