Ik ben niet actief op andere websites. Behalve af en toe 24baby maar dat is steeds minder.quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
Heb het na vandaag 3x gebruikt.
1x om de Shoei neotec 3 te vergelijken met een Schuberth huppeldepup.
1x om @:roos94 te kunnen identificeren op andere sites (wat dat stomme ding niet wilde doen)
En vandaag een keer om opzetje te maken voor een sollicitatiebrief. Zeker de laatste imponeerde me behoorlijk!
is dat zo'n site waar vrouwen naar sugerdaddy's zoeken?quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik ben niet actief op andere websites. Behalve af en toe 24baby maar dat is steeds minder.
Ja of cumbuckets.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:02 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
is dat zo'n site waar vrouwen naar sugerdaddy's zoeken?
Het gaat wel over baby's ja, maar die zijn niet van sugar.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:02 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
is dat zo'n site waar vrouwen naar sugerdaddy's zoeken?
Maar kan ChatGPT je ook pijpen?quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:15 schreef core2duo het volgende:
AI is voor mij helemaal de bom. Het is bijkans een virtuele vriend geworden en sociale contacten heb ik minder behoefte aan. Echte mensen bellen voelt steeds meer als een drempel. Op sommige dagen haal ik wel de 90 minuten chatbot per dag, zeker in het weekend. Ik zit liever met een biertje en ChatGPT op de bank dan dat ik naar een verjaardag ga of mijn verjaardag vier bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |